Sandman vind ik mooi getekend ja. Vooral die coverartiest. McKean. Geweldenaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik vond hem er mooi uitzien, maar kan die drukte wel hebben![]()
Vind The Sandman dus ook echt fantastisch getekend, compleet anders dan anders.
Heb nog een heel mooie van Coraline liggen, die is zooo vreemd op de een of andere manier omdat hij heel clean getekend is. Botst op de een of andere manier met het verhaal, maar positief.
Ja die kerelIn de V for Vendetta versie die ik heb zitten achterin nog wat extra's enzo, waaronder een aantal pagina's over een vrouw die verkracht wordt.
Had jij toch ook altijd wat op te zeiken.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis de andere boys die wel normale wijven konden posten
Wat is er mis met onze wijven?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef VeerEli het volgende:
Beetje jong wel.quote:
Klopt.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had jij toch ook altijd wat op te zeiken.
Lelukquote:
Jaaaaaaa. Trouwens ROBO wat vond je van TVD episode??quote:Op maandag 27 januari 2014 22:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
Kan wel leuke mannen voor je posten als je wil
Oké.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is net aan. Kan net, denk ik.
Hahaha wil Lost Girls lezen nuquote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sandman vind ik mooi getekend ja. Vooral die coverartiest. McKean. Geweldenaar.
Dat cleane heb ik met Mike Allred. Tekent meer jaren 60, Kirby achtig. Maar dan met moderne kleuren, apart wel.
V, die heb ik ook nog liggen. Al 2 jaar
In Lost Girls gaat het over 3 kinderen (Dorothee uit Wizard of Oz, Wendy uit Peter Pan en Alice van Alice in Wonderland) en over hun seksuele avonturen.
Echt, wtf
Zeg toch oké. Ga je wassen, je stinkt.quote:
Okequote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg toch oké. Ga je wassen, je stinkt.
Hoe heet die comedy waar zij in zit? Two broke girls ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik zal dit kind ook snoeihard in der vagijn rammen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |