Welke smaak wil je, aardbeien of banaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gedurfd hoor.![]()
[..]
Is goed. Neem jij wat lekkers mee, dan zorg ik voor de thee.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx Veer, ik was botergeil terwijl ik moest leren, maar dat is nu spontaan verdwenen. Ga zo maar eens een poging wagen.
zit je alle SC terug te lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik was niet gebanned, was alleen 48 uur gebanned in het fotoboek (Donnie's schuld)
Veerpopjedoosje.... dat ga je toch niet veel langer dan een paar maanden doen he?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen punani's... Wel piempies... Heb zelfs een drol in een luier zien zitten..
Oh dat is wel nice. Laat even weten of het een probleem is als je wiet rookt, als je het nog gaat doen.quote:
Hehehehequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zag er een op straat liggen laatst, dat is helemaal bij de beesten af.
Ik dacht dat als iemand in een luier scheet, dat gewoon geplette gore shit was. Maar er zit gewoon letterlijk een hele drol nog in. Alleen dan ook nog veel schijt in de spleet. Echt te goor voor woorden, gewoon. Kenkerquote:
Ik zal verdomme wel moeten... Het is of dit, of werkloos (en dus bijstand)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Veerpopjedoosje.... dat ga je toch niet veel langer dan een paar maanden doen he?
Oh, ahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik was niet gebanned, was alleen 48 uur gebanned in het fotoboek (Donnie's schuld)
Moet je in jouw gemeente ook gaar productiewerk doen als je in de bijstand zit?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zal verdomme wel moeten... Het is of dit, of werkloos (en dus bijstand)
Volgens mij kun jij dat heel goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Gridlok het volgende:
Morgen weer de hele dag in het opvang centrum werken, 7 kinderen met downs helpen schilderen.
Nogmaals, picsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Ik dacht dat als iemand in een luier scheet, dat gewoon geplette gore shit was. Maar er zit gewoon letterlijk een hele drol nog in. Alleen dan ook nog veel schijt in de spleet. Echt te goor voor woorden, gewoon. Kenker
Als ze voor degene in de bijstand zo'n baan vinden wel denk ik, ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je in jouw gemeente ook gaar productiewerk doen als je in de bijstand zit?
Que.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen een hoogzwangere vrouw helpen bevallen.
ja moet nog even zoekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice. Laat even weten of het een probleem is als je wiet rookt, als je het nog gaat doen.
Ik heb vorige week nog een puppy uit een brandend gebouw gered.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dat heel goed.
Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zal verdomme wel moeten... Het is of dit, of werkloos (en dus bijstand)
Bij ons is het voor iedereen gewoon verplicht, 16 uur werken, 8 uur crappy sollicitatietrainingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ze voor degene in de bijstand zo'n baan vinden wel denk ik, ja.
Nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Ik vergeet jullie leeftijd constant, is dit nu gewoon een verkapte " Ik blow " aanhaal?
?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Ik vergeet jullie leeftijd constant, is dit nu gewoon een verkapte " Ik blow " aanhaal?
Trouw mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een puppy uit een brandend gebouw gered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |