Kunstmatig wannabe- hipsterbandjequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kunstmatig wannabe- hipsterbandje
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Denken dat alle vmbo scholen inferieur zijn aan andere niveaus en dat er ondermaats les wordt gegevenNee, geen vmbo
Pop Rock en Indierock, soms een beetje Metal maar daar moet ik maar zin en hebben en moet binnen de perken blijven. Maar ik de TDCC begint me te vervelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef richolio het volgende:
Wat is meer jouw smaak dan, zaktabak?
Wat voor diensten lever je Zaktabak?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef Zaktabak het volgende:
Godver ben ik als werknemer en tevens werkgever van een heel klein maar uit de hardgelopen Freelancebedrijfje gerechtigd om de schoonmaakster te slaan?![]()
Maar het is toch zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen hoor.
Leuke logootjes en website's voor een mooi prijsjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat voor diensten lever je Zaktabak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
vmbo is wel inferieur aan havo/vwo inderdaad.quote:
Welkom.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Leuke logootjes en website's voor een mooi prijsjeIk heb geen vijfduizend euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook geen bedrijf dus ik hoef geen website.
Wel leuk werk hoor
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 15:57:10 ]
haha pauperquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welkom.
[..]
Ik heb geen vijfduizend euro
Iets met loon op onregelmatige basis en bij flexibel moeten werken...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welkom.
[..]
Ik heb geen vijfduizend euro
Wel leuk werk hoor
Ik ben toch ook maar een student.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Iets met loon op onregelmatige basis en bij flexibel moeten werken...
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef Aiciu het volgende:
En dan trainen met Gatlin en Martinaelke dag blijjjj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |