Dat zei je gister ook tegen jezelfquote:
Ja, ik ben zelfs al aangekleedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je nou je bed al een keer uit?
Ik moet pas om half 7 de deur uit, waarom zou ik dan al aan gaan kleden?quote:
Lekker in je badjas aan je behaarde noten krabben ja toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik moet pas om half 7 de deur uit, waarom zou ik dan al aan gaan kleden?
Nee, die zijn kaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker in je badjas aan je behaarde noten krabben ja toch.
2 minuten werkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je immers de hele dag de tijd voor gehad.
Hahah herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik in paniek naar de trein rennen omdat ik bang ben dat ik iets mis, gebeurt hier al een kwartier niets.
Tevens zit ik in de bus ipv de trein.
Ik moest effe kijken wat het wasquote:
Ligt eraan, had je je penis er al in?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef Aiciu het volgende:
Godver
Dus ik ben bezig met zo'n chick, zegt ze net dat ze 17 is![]()
Ben ik nu een pedo?
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan, had je je penis er al in?
Als je maar niet binnenkort een topic in R&P opent over haar en dat ze heus echt wel heel volwassen voor haar leeftijd is maar dat haar ouders het niet goedkeuren.quote:
Haha ik doe nog niet aan relatiesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar niet binnenkort een topic in R&P opent over haar en dat ze heus echt wel heel volwassen voor haar leeftijd is maar dat haar ouders het niet goedkeuren.
Want?quote:
ik ga nog een keer een R&P topic openen over jou :$quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar niet binnenkort een topic in R&P opent over haar en dat ze heus echt wel heel volwassen voor haar leeftijd is maar dat haar ouders het niet goedkeuren.
Omdat ik daar nog niet aan toe ben. Ik ben niet iemand die gauw nee zegt tegen seks.quote:
Als hij zegt dat hij heel onvolwassen is voor zijn leeftijd mag het dan wel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat je het niet hebt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog niet aan toe ben. Ik ben niet iemand die gauw nee zegt tegen seks.
Haha ja dat ben ik sowiesoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij heel onvolwassen is voor zijn leeftijd mag het dan wel?
Waarom :squote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik ga nog een keer een R&P topic openen over jou :$
Haha. Oké.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog niet aan toe ben. Ik ben niet iemand die gauw nee zegt tegen seks.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij heel onvolwassen is voor zijn leeftijd mag het dan wel?
wajoo ekte playerboi dezequote:
Beetje laat antwoord, maar goedquote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja precies, zeker nu Klaus toch in die andere serie zit kan er toch niet veel meer uit voortkomen. Denk dat Tyler nu ook wel weer echt terug is. Die schrijvers weten ook gewoon echt niet wat ze met dat karakter willen volgens mij
En dat zal zeker wel voor wat actie zorgen, net als de terugkomst van Enzo want die zal wel weer op een of andere wraak uitzijn. AlaricVond die aflevering dat hij dood ging zo mooi, toen Damon van alles aan het zeggen was en hij zo stiekem meeluisterde. Vind het jammer dat ze er niet meer in zitten.
Las trouwens ergens dat die gekke professor (Max Westfield ofzo?) er ook weer inzit in komende afleveringen dus er gaat nog wel genoeg gebeuren lijkt me. Sowieso met die gekke cult van ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |