Nesteldrang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil een baby en ik ben een heteroseksuele vent van 22 jaar. Is dat gek.
Keek True Blood ook pas later dan TVD en moet zeggen dat het de eerste paar afleveringen wennen was, maar daarna vond ik het eigenlijk vetter dan TVD. Veel rauwer en de setting is ook wel gaaf zo in het zuiden, allemaal rednecks enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh hoe vind jij True Blood? Ik heb eens een trailer gezien, maar het leek mij niet echt m'n ding. En helemaal niet na TVD (omdat ik dat echt te gek vond voor dit seizoen).
En nee, preccies dat. Ja die stadsraad met evenementen idd, dát speelde zo'n grote rol in de sfeer en de gebeurtenissen in Mystic Falls. Nu stelt Mystic Falls ook geen donderstraal meer voor. Echt een ontbrekend stuk wat TVD toch heel sterk karakteriseerde.
In wat voor manier?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik wil een baby en ik ben een heteroseksuele vent van 22 jaar. Is dat gek.
Inb4 'ik heb ook nog wel 2 noten voor je'.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
Oh en heb er ook een note bij trouwens. Is dat nou van dit of van iets anders?Kanonnen, en ik ben altijd zo braaf
Je kijkt het voor het verhaal ja. Duidelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Keek True Blood ook pas later dan TVD en moet zeggen dat het de eerste paar afleveringen wennen was, maar daarna vond ik het eigenlijk vetter dan TVD. Veel rauwer en de setting is ook wel gaaf zo in het zuiden, allemaal rednecks enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ja.
En inderdaad, ik snap dat je dat op den duur niet meer uit kunt melken maar het zijn juist die dingen waardoor de serie meer was dan een love triangle met af en toe een slechterik ofzo. Het was een heel andere setting dan welke andere serie dan ook.
Zou net zoiets zijn als dat The Originals ineens niet meer in New Orleans zatenKan toch niet
Hmmz, zitten wel lekkere hapjes bij. Misschien maar eens een kans geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Keek True Blood ook pas later dan TVD en moet zeggen dat het de eerste paar afleveringen wennen was, maar daarna vond ik het eigenlijk vetter dan TVD. Veel rauwer en de setting is ook wel gaaf zo in het zuiden, allemaal rednecks enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ja.
En inderdaad, ik snap dat je dat op den duur niet meer uit kunt melken maar het zijn juist die dingen waardoor de serie meer was dan een love triangle met af en toe een slechterik ofzo. Het was een heel andere setting dan welke andere serie dan ook.
Zou net zoiets zijn als dat The Originals ineens niet meer in New Orleans zatenKan toch niet
Ik snap dit nooit. Dat eigeel is juist lekker manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gewoon een gaatje in je ei maken dat groot genoeg is voor het eiwit om eruit te laten druipen, maar klein genoeg is om het eigeel tegen te houden.
Voor sommige gerechten heb je alleen eiwit nodigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit. Dat eigeel is juist lekker man
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en je krijgt ze vaak naakt te zienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmmz, zitten wel lekkere hapjes bij. Misschien maar eens een kans geven.
En naja, ligt er ook aan. Ik ben misschien snel tevreden ofzo, maar 24 bijv heeft mij toch 8 seizoenen lang van begin tot eind weten te boeien, geen seizoen vond ik kut. En er hadden er van mij nog wel een paar bij gemogen zelfs. Als ze TVD boeiend hadden gehouden zoals ze het ook de eerste seizoenen boeiend wisten te maken, dan had ik er nu echt niet zo ingestaan. Want als ik eenmaal zó verknocht ben aan een serie, hoeft er maar weinig gebeuren om me tevreden te houden. Dus dat zelfs IK nu zo over TVD denk zegt wel veel over dat het echt behoorlijk bagger is, nu
Krijg je toch niet stijf gekloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Maar neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In wat voor manier?inb4 future pedo.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Krijg je toch niet stijf geklopt
Eigeel gang VS Eiwit gang, zijn al 50 mensen omgekomen in het afgelopen jaar door de oorlog tussen deze twee bendes in Amsterdam-Zuid.quote:
Hahahahaquote:
Ja precies dat ja, er gingen teveel toffe characters doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en je krijgt ze vaak naakt te zien![]()
Ik ben er over het algemeen ook niet zo moeilijk in hoor, als ik eenmaal in een serie zit vind ik het al snel goed en vind het altijd wel fijn om ergens een beetje een simpele serie te kijken. Daarom vond ik TVD in het begin zo leuk, was niet voorspelbaar en ze waren niet bang om mensen dood te laten gaan dus dat was op zich wel positief. Alleen bleef er op den duur gewoon niemand meer van de cast over, daar hadden ze iets beter over na moeten denken geloof ikCW-Network maakt wel van meer series een puinhoop helaas
Tragisch, maar wel veel lezers op mijn blog.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eigeel gang VS Eiwit gang, zijn al 50 mensen omgekomen in het afgelopen jaar door de oorlog tussen deze twee bendes in Amsterdam-Zuid.
Nee vond ik inderdaad ook een domme zet, dat past gewoon helemaal niet bij haar. Zij moet een beetje de dame in nood zijn, lekker kwetsbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahaTrouwens, weet jij waar je je CAO kan checken? Loop heel google af te speuren, maar krijg niks specifieks of recent.
[..]
Ja precies dat ja, er gingen teveel toffe characters doodKon echt niet meer. En ik vond dat ze Elena nooit een vampier hadden moeten laten worden. Gewoon, echt niet.
Ja klopt, en ik vond haar als mens ook een stuk leuker persoon dan als vamp. Ze is nu echt hinderlijk soms.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee vond ik inderdaad ook een domme zet, dat past gewoon helemaal niet bij haar. Zij moet een beetje de dame in nood zijn, lekker kwetsbaar.
Caroline die een vampier werd, dat was echt de allerbeste stap die ze ooit hebben gezet.
houdoequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik vond haar als mens ook een stuk leuker persoon dan als vamp. Ze is nu echt hinderlijk soms.
En ja, ik vond Caro dus in het begin irritant, maar zij is echt fucking awesome sinds ze een vampier is idd
Ik ga afsluiten trouwens. Nighty allemaal
Ik op plaza.ah.nl volgens mijquote:
Ja vooral toen ze haar emoswitch om had gezetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik vond haar als mens ook een stuk leuker persoon dan als vamp. Ze is nu echt hinderlijk soms.
En ja, ik vond Caro dus in het begin irritant, maar zij is echt fucking awesome sinds ze een vampier is idd
Ik ga afsluiten trouwens. Nighty allemaal
een zn doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tragisch, maar wel veel lezers op mijn blog.
voor de ander seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
voor de ander seksViezerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee zolang ze nog een beetje warm zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze nog een beetje warm zijn.
Ik vind er sowieso niet zoveel meer aan sinds ze die andere presentatrice hebben en ze die gare shit hebben met die mongolen die ook hun mening willen geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Maar deze Rijdende Rechter is saai.
Ik vind dat wijf met kort blond haar wel grappig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Maar deze Rijdende Rechter is saai.
Die kleding van die twee rechts.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf met kort blond haar wel grappig.
"BOELSJIT"
Zei ik net ook jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kleding van die twee rechts.
Zit deze sc vol meequote:
Wow, alweer absurd. Heeft hij zijn werktrui nog aan. Gijpie zou zeggen dat hij van de Belgische wegenwacht zou zijn geweest.quote:
Beetje janken om wat vocht terwijl een jungle ook vochtig is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Dat zulk volk zich ook gewoon voortgeplant heeft. Met je junglekamer. Doe normaal.
plant je niet voort chloroloroquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Dat zulk volk zich ook gewoon voortgeplant heeft. Met je junglekamer. Doe normaal.
Beetje schimmel is goed voor de weerstand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje janken om wat vocht terwijl een jungle ook vochtig is.
Ik word kattenvrouw.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
plant je niet voort chloroloro
heb haartjes op mn balzakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die "haartjes" zeggen als ze het over hun eigen haar hebben.![]()
Pics?quote:
Waar scoor jij je boxers? Heb weer een paar nodig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
those were the days
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |