Beter dan z'n andere velletjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
Oh en ik moest 1 van die jongens in de pauze z'n jas aantrekken. Maar hij zit in een rolstoel dus hij kan echt vrijwel niks. Ritste ik z'n rits dicht, ging ik per ongeluk te ver, zat z'n kin velletje er tussen![]()
Oeps
Hangt ervan af, word ik beschouwd als een randdebiel ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij randdebielen voel je je aangesproken?
Zie hierboven, KLB is vrij slecht, maar ik hou er wel van een beetje trollen een beetje serieus zijn een beetje van alles.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken? Je hele pohi bestaat trouwens uit KLB, hoe ervaar jij FOK!?
Als ik ooit zo incompetent word mag bij mij de stekker eruit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat kan sowieso nooit gebeuren, want luier.
taai libi gquote:
kom gewoon keertje chillings zette kawai boyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoor dit woord nu pas voor het eerst. En nee, ik maak liever een snow angel in een koeienvlaai dan dat ik me binnen een straal van 1km van Dima begeef
.
[..]
[..]
Haha.
Hoe rebels.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hangt ervan af, word ik beschouwd als een randdebiel ja.
Beschouw ik mijzelf als randdebiel nee, maar uiteindelijk gaat het toch om wat andere van je vinden, althans dat zegt men.
[..]
Zie hierboven, KLB is vrij slecht, maar ik hou er wel van een beetje trollen een beetje serieus zijn een beetje van alles.
zeg dat je dr lul wilt suckenquote:
Het escaleert volledig uit de hand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
Escaleert het weer? Gaan we bans uitdelen?
quote:
Wat is dat?quote:
Gefapt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het escaleert volledig uit de hand.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom gewoon keertje chillings zette kawai boy
Ik vind het wel spannend weer. Waar zijn Guus en BT enzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het escaleert volledig uit de hand.
Tja, helaas zijn zij zo geboren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik ooit zo incompetent word mag bij mij de stekker eruit.
Geen idee, vroeg ik me net ook al af.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend weer. Waar zijn Guus en BT enzo?
Lmfao, moest ik meteen al bij denken bij de 1e picquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Tli, dat you?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guus moet huiswerk maken denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, vroeg ik me net ook al af.
Ouwequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Tli, dat you?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal zit hij ook de hele dag op FOK!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Guus moet huiswerk maken denk ik
vwo strochels.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal zit hij ook de hele dag op FOK!
Kan gebeuren, doe je niets aan.quote:
Geen idee, ze hosselen mij altijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Help hem. Jij neukt ook reuzinnen terwijl je zelf niet al te groot bent.
Reuzinnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Help hem. Jij neukt ook reuzinnen terwijl je zelf niet al te groot bent.
BT?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend weer. Waar zijn Guus en BT enzo?
BlauweTijger.quote:
Ohjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |