quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik in verbinding sta met de rest van de wereld?
Nee, omdat je een zak M&M's op kleur ordent en je nog stotterend een halfje wit bij de bakker bestelt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik in verbinding sta met de rest van de wereld?
NIETESquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, omdat je een zak M&M's op kleur ordent en je nog stotterend een halfje wit bij de bakker bestelt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, omdat je een zak M&M's op kleur ordent en je nog stotterend een halfje wit bij de bakker bestelt.
gvd dit doe ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
godverdommequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vas, wat deed jij toen je voor het eerst in je leven stront uit iemands reet moest vegen met doekjes? Ging je nekken?
Er ontsnapte wat extra lucht uit mijn neusgaten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik deed het naquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er ontsnapte wat extra lucht uit mijn neusgaten.
zodat je het kon proevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeOok niet kokhalzen, gewoon door m'n mond ademen.
Ik moest vanmiddag al bijna kokhalzen bij de gedachte dat ik het moest doen. Ik denk dat ik niet alleen kokhals van de geur, maar ook van het gevoel.. Als ik met die natte doekjes daar langs moet. Omg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeOok niet kokhalzen, gewoon door m'n mond ademen.
En dat je vinger dan door het doekje prikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag al bijna kokhalzen bij de gedachte dat ik het moest doen. Ik denk dat ik niet alleen kokhals van de geur, maar ook van het gevoel.. Als ik met die natte doekjes daar langs moet. Omg.
Gelukkig zijn het stevige doekjes en heb ik uiteraard handschoentjes aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat je vinger dan door het doekje prikt.
Nou ja, schoolbordenwissers uitkloppen maakt een hoop goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag al bijna kokhalzen bij de gedachte dat ik het moest doen. Ik denk dat ik niet alleen kokhals van de geur, maar ook van het gevoel.. Als ik met die natte doekjes daar langs moet. Omg.
Maar wiens strontbilletjes ga je schoonmaken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het stevige doekjes en heb ik uiteraard handschoentjes aan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
Escaleert het weer? Gaan we bans uitdelen?
Sjaal om, muts op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het stevige doekjes en heb ik uiteraard handschoentjes aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |