Ja hetzelfde, zat een keer door een gerecht en werd daar gewoon hondsberoerd van. Gewone amandelen kan ik wel eten, maar schaafsel niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Ik heb echt een heel kort lijstje met dingen die ik totaal niet lust. Zo zeldzaam dat ik de onderdelen altijd vergeet![]()
.
Omg baklava.quote:
Hij zegt toch "4 man" :squote:Op maandag 14 juli 2014 23:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het vrouwen waren?
Ik ben er voor je.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet mijn sterke punt
Hoe is het met je chick?quote:
Ja, verder weet ik het echt niet meerquote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
Noem eens iets wat je echt totaal niet lust.
Dacht al even dat ze vreemd was gegaan en dat het uit was en je nu al weken huilend op bed ligt ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
was grap bby zag dat je wel reageerde allez :$
Haute cuisine hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, verder weet ik het echt niet meer. Ben echt een alleseter. Hoorde van m'n ma dat ze ook leguaan serveren op Kwakoe, neemt ze mee volgende keer zodat ik het kan proeven
![]()
![]()
. #teamboomkip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |