Jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft deadprez z'n mooie oranje ui gehouden na dat nederland gewonnen heeft?
laatste week wat?quote:
Goed plan om gelijk te gaan zuipen dan ja rip.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
laatste week extreme trainingsschema
Oh je hebt training ok. Nice... wel lekker dan even uitrusten iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
laatste week extreme trainingsschema
Ik heb besloten om niet te gaan, ik mag ondertussen wel gaan studeren voor m'n tentamen van morgen. Al veel te lang brak niets zitten te doen door het feesten van gisteren.quote:
zeikanten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb besloten om niet te gaan, ik mag ondertussen wel gaan studeren voor m'n tentamen van morgen. Al veel te lang brak niets zitten te doen door het feesten van gisteren.
Maar zodra ik ga word het aan de zeikanten en achterkant opgeschoren en bovenop wat langer. Ik ben 22 jaar en begin nu al wat te kalen dmv enorme inhammenmet zo'n kapsel valt dat niet zo op.
Ben niet geautoriseerd.quote:
wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed plan om gelijk te gaan zuipen dan ja rip.
Ja, gewoon extra hardquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha2NutZ die fouten opmerkt dan moet 't wel heel erg zijn.
Zuchtquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me toch zonde van die training?
nouja een zo zwaar mogelijk- doch haalbaar schema, om te kijken wat het doet. 1 maand lang. Nu al 3 kilo kwijt in 3 weken en toch ook nog duidelijk zichtbare spierontwikkeling. Moet wel meer aankomen nu dus al wat aanpassinkjes gedaan. Wel tof om te zien Hoeveel effect het heeft, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je hebt training ok. Nice... wel lekker dan even uitrusten idd
Komt dat door de stress of weinig rust dat je afvalt? ik heb vaak door stress...quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja een zo zwaar mogelijk- doch haalbaar schema, om te kijken wat het doet. 1 maand lang. Nu al 3 kilo kwijt in 3 weken en toch ook nog duidelijk zichtbare spierontwikkeling. Moet wel meer aankomen nu dus al wat aanpassinkjes gedaan. Wel tof om te zien Hoeveel effect het heeft, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.
ik ga niet de rest van mn leven zonder alcoholquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me toch zonde van die training?
moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga niet de rest van mn leven zonder alcohol
elke dag trainen. Ma kracht, di conditie, wo kracht, do conditie en zo door. En een eetschema. Maar denk dat het niet zuipen wel Echt het meeste scheeltquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt dat door de stress of weinig rust dat je afvalt? ik heb vaak door stress...
En aanpassinkjes als in trainingsschema?
Ok wat enthousiast bezig jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke dag trainen. Ma kracht, di conditie, wo kracht, do conditie en zo door. En een eetschema. Maar denk dat het niet zuipen wel Echt het meeste scheelt
Als je dat zou volhouden vreet ik koeienvlaai. Nee dat bedoelde ik ook niet idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga niet de rest van mn leven zonder alcohol
hehe jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok wat enthousiast bezig jadat niet zuipen helpt zeker erg veel.
ik zeg ook niet day ik dan weer elke dag ga zuupen hequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je dat zou volhouden vreet ik koeienvlaai. Nee dat bedoelde ik ook niet idd.
Vanuit mijn eigen ervaring met een beetje motivatie is het heel goed te doen maar niet altijd makkelijk idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja![]()
Valt me nog mee hoe lang ik het al trek btw. Had verwacht dat ik na een week al weer bier zou halen en zou quitten
En hoe kan ik dan weten dat je srs geen druppel alcohol hebt gedronken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zeg ook niet day ik dan weer elke dag ga zuupen he
Al overweeg ik nu wel om straight edge te gaan om jou koeienvlaai te zien vreten
Ruiken aan zijn dreads.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hoe kan ik dan weten dat je srs geen druppel alcohol hebt gedronken?
Ik ben niet kleinquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Hey maar Mortie, het is niet erg dat je zo klein bent hoor. Of is dit een kloon van jou?
R&P / Ik voel me nutteloos door mijn lengte na overval
ja dat kan ik wel begrijpen ja, maar het is niet iets dat ik zo door wil zetten. Trainen is wel fijn en geen sos en alcohol is ook goed, maar het hoeft niet zo super streng meerquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanuit mijn eigen ervaring met een beetje motivatie is het heel goed te doen maar niet altijd makkelijk idd.
Het is wel zo, als je een paar keer gestopt bent en weer start is het wel moeilijker om die keren daarna als je gestopt bent voor wat voor reden dan ook om weer te starten.
dan heb je het wel ver geschoptquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel begrijpen ja, maar het is niet iets dat ik zo door wil zetten. Trainen is wel fijn en geen sos en alcohol is ook goed, maar het hoeft niet zo super streng meer
Mn dealer stuurde al berichten of alles wel ok was trouwens
Nee, je moet wel nog leven ook hequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel begrijpen ja, maar het is niet iets dat ik zo door wil zetten. Trainen is wel fijn en geen sos en alcohol is ook goed, maar het hoeft niet zo super streng meer
Mn dealer stuurde al berichten of alles wel ok was trouwens
bloedtesten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hoe kan ik dan weten dat je srs geen druppel alcohol hebt gedronken?
mhehehhequote:
gewoon een mes secreetquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij en een naald? U sure bout that?
ach ja, ik ken ook mensen die een kerstkaart van hun dealer krijgenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
mhehehhenormaal zag hij me wel elke week maar nu al 2 maanden niet ofzo.
haalde al een tijdje nietmeer
En dan een witte kerst toewensen? Heheheherquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik ken ook mensen die een kerstkaart van hun dealer krijgen
en bij een bedrijf waar ik vakantiewerk deed werd een collega van me gebeld door zn stamkroeg waar hij bleef als die aan het overwerken was
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik ken ook mensen die een kerstkaart van hun dealer krijgen
en bij een bedrijf waar ik vakantiewerk deed werd een collega van me gebeld door zn stamkroeg waar hij bleef als die aan het overwerken was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |