Jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft deadprez z'n mooie oranje ui gehouden na dat nederland gewonnen heeft?
laatste week wat?quote:
Goed plan om gelijk te gaan zuipen dan ja rip.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
laatste week extreme trainingsschema
Oh je hebt training ok. Nice... wel lekker dan even uitrusten iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
laatste week extreme trainingsschema
Ik heb besloten om niet te gaan, ik mag ondertussen wel gaan studeren voor m'n tentamen van morgen. Al veel te lang brak niets zitten te doen door het feesten van gisteren.quote:
zeikanten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb besloten om niet te gaan, ik mag ondertussen wel gaan studeren voor m'n tentamen van morgen. Al veel te lang brak niets zitten te doen door het feesten van gisteren.
Maar zodra ik ga word het aan de zeikanten en achterkant opgeschoren en bovenop wat langer. Ik ben 22 jaar en begin nu al wat te kalen dmv enorme inhammenmet zo'n kapsel valt dat niet zo op.
Ben niet geautoriseerd.quote:
wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed plan om gelijk te gaan zuipen dan ja rip.
Ja, gewoon extra hardquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha2NutZ die fouten opmerkt dan moet 't wel heel erg zijn.
Zuchtquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me toch zonde van die training?
nouja een zo zwaar mogelijk- doch haalbaar schema, om te kijken wat het doet. 1 maand lang. Nu al 3 kilo kwijt in 3 weken en toch ook nog duidelijk zichtbare spierontwikkeling. Moet wel meer aankomen nu dus al wat aanpassinkjes gedaan. Wel tof om te zien Hoeveel effect het heeft, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je hebt training ok. Nice... wel lekker dan even uitrusten idd
Komt dat door de stress of weinig rust dat je afvalt? ik heb vaak door stress...quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja een zo zwaar mogelijk- doch haalbaar schema, om te kijken wat het doet. 1 maand lang. Nu al 3 kilo kwijt in 3 weken en toch ook nog duidelijk zichtbare spierontwikkeling. Moet wel meer aankomen nu dus al wat aanpassinkjes gedaan. Wel tof om te zien Hoeveel effect het heeft, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |