Nou nou nouquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou gewoon een keer je bek dicht Turk
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou gewoon een keer je bek dicht Turk
#dimaxxlifequote:
Nederlanders ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
Turken zijn meestal wel chill eigenlijk...
Op wat lijkt vas danquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:18 schreef Chloroform het volgende:
Die koeliegrappen zijn eigenlijk alleen leuk bij dWc omdat hij ook daadwerkelijk op een koelie lijkt.
In ieder geval niet op een koelie.quote:
En vaseline_ niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:18 schreef Chloroform het volgende:
Die koeliegrappen zijn eigenlijk alleen leuk bij dWc omdat hij ook daadwerkelijk op een koelie lijkt.
Chinezen ook wel.quote:
De enige die lacht is Che_ zelf ook ws...quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:18 schreef Chloroform het volgende:
Ik lach om hoe mad je bentquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chinezen ook wel.
[..]
De enige die lacht is Che_ zelf ook ws...
Oke manquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chinezen ook wel.
[..]
De enige die lacht is Che_ zelf ook ws...
Half Nederlands half Surinaams, en dan niet hindoestaans inb4 hueheuhe koelie maar ekte ekte creool.quote:
Heb je billen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Half Nederlands half Surinaams, en dan niet hindoestaans inb4 hueheuhe koelie maar ekte ekte creool.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Half Nederlands half Surinaams, en dan niet hindoestaans inb4 hueheuhe koelie maar ekte ekte creool.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha godverdomme kutchinees ik sla de spleet uit je ogen![]()
quote:
Deze tweelingquote:
Jij bent dan ook wel een uitzondering op die regel, misschien heb je ergens ver weg wel Latinabloedquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want Nederlanders hebben nooit billen.
Hoogstens koeiedijenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want Nederlanders hebben nooit billen.
Allah was niet al te groot en machtig die dag, zal wel door de kou komen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:10 schreef Bayora het volgende:
Turken lopen ook wel eens naakt over station:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_amstelstation.html
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Allah was niet al te groot en machtig die dag, zal wel door de kou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check die schijterds niets doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:10 schreef Bayora het volgende:
Turken lopen ook wel eens naakt over station:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_amstelstation.html
Ah! weer een sprookje opgelostquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zou een lightning bolt gooien, als hij zou bestaan.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:12 schreef Bayora het volgende:
[..]Gewoon kijken, denken de mensen op je werk dat je rebels bent, staat beter in je stage-evaluatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ms leek die wel op haar neef.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij een naakte harige man zou tacklen, o wait.
Hardy Boys? i think i have a raging clue ;squote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zullen we een Detective duo starten?
Jij bent toch niet " gelovig " ofwel?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Hardy Boys? i think i have a raging clue ;s
Heerlijk subtiel weer hoor ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent toch niet " gelovig " ofwel?
( kan haast niet geloven want je zou al lang gestenigd zijn in die zandbak )
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
Turken zijn meestal wel chill eigenlijk...
Fijn leven zal je hebben... ;squote:
quote:
Misschien hadden jullie nog watquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom google je niet.
Je hoeft alleen iets 'leuks' te verzinnen, dat kan ze zelf niet.quote:
Gewoon effe snel een selfie maken en die gebruiken, weten wij ook meteen of het de moeite waard isquote:
Klinkt wel als een verbitterd persoonquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hoeft alleen iets 'leuks' te verzinnen, dat kan ze zelf niet.
Geen best leven als je dat al niet lukt iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klinkt wel als een verbitterd persoon
Ben jij van de UI politiequote:Op donderdag 19 juni 2014 13:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jezus gast, heb je nou nog steeds geen UI.
Niks ernstigs, maar een klein wolfskiesje precies op de plek van het bit.quote:
wolfskiesje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks ernstigs, maar een klein wolfskiesje precies op de plek van het bit.
Dus het rijden zal hierna wsl veel beter gaan.
gadverdammequote:
Komt door paardjerijdenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een uitzondering op die regel, misschien heb je ergens ver weg wel Latinabloed
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:47 schreef Bayora het volgende:
[..]
Vind dat jij het recht hebt om blauw te worden.
Dit is niks :s
ik twijfel tussen 2quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:48 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn kloon dumpen.
Morgen kan ik DM'en.
12quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
in elk geval een meisje van niet ouder dan 16 zo te zien...
hihihahahoho.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
in elk geval een meisje van niet ouder dan 16 zo te zien...
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die komen niet aan en gaan dan in de openbaarheid zweven en worden random ergens gepost.
Allemaal guus gelukjesquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.facebook.com/(...)14634&type=2&theater
Echt kanki veel
Sinds wanneer kunnen ze niet meer vliegen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Echt kanki veel
leukquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die komen niet aan en gaan dan in de openbaarheid zweven en worden random ergens gepost.
Net alsof ze ten strijde trekkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Echt kanki veel
Inddquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen ze niet meer vliegen?
Beter dat die ontsnappen. Anders eet je eend terwijl je denkt is kip. Malafide voedselpraktijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Echt kanki veel
TIjdens Duck season.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen ze niet meer vliegen?
Ik heb een hint gegeven in de reden waarom ik dat filmpje van die naakt lopende Allah niet keek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:58 schreef gianni61 het volgende:
godver, nu wil ik ook weten wie het is
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
MED / FHF moderator (m/v)
Echt wat voor jou man ;D hahahaa
Damn, hoe kinderachtig. Raad wie ik ben hihihi.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:02 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ik heb een hint gegeven in de reden waarom ik dat filmpje van die naakt lopende Allah niet keek.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn, hoe kinderachtig. Raad wie ik ben hihihi.
toekomstige stationshoertje
nee, dat helpt zekerquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:02 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ik heb een hint gegeven in de reden waarom ik dat filmpje van die naakt lopende Allah niet keek.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:02 schreef Bayora het volgende:
[..]
De vader van mijn kinderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De vader van mijn kinderen.Alsof jij überhaupt kinderen kan baren in die uitgestorven woestijn van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul je nou doos :s That aint mequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Jezus waarom blijf je niet gewoon lekker bij stimorol, of terug naar ambipur nog beter.
Haha, zo boos.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt kinderen kan baren in die uitgestorven woestijn van je.
Alles wat niet bruin is, is hetzelfdequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lul je nou doos :s That aint me
Jii bent al papa van baby Haze. :$quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja echt wel, je weet hoe graag ik vader wil zijn.
Zie TT, zegt genoeg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lul je nou doos :s That aint me
Geboortekaartjes verstuurd alles.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jii bent al papa van baby Haze. :$
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haar dom noemenje weet dat het door de wiet komt dat ze nu zo is
Haha ja echt hè boelersquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:20 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die genoodzaakt zijn om te klonen omdat ze zich op hun originele account niet staande kunnen houden op de digitale snelweg.
I don't judge. Maar ik begrijp de omstandigheden dat waarom je bent zoals je nu bent.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ja dat zal het zijn. Ben badtripbob niet.
bij die zal het niet alleen wiet zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ja dat zal het zijn. Ben badtripbob niet.
Wat is FHF?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
MED / FHF moderator (m/v)
Echt wat voor jou man ;D hahahaa
Doen alsof je niet weet wat FHF inhoudt.quote:
Hahaha ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:20 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die genoodzaakt zijn om te klonen omdat ze zich op hun originele account niet staande kunnen houden op de digitale snelweg.
Doen alsof.. wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doen alsof je niet weet wat FHF inhoudt.Nootjes pls.
Bestaat dat serieus?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fokkers helpen fokkers.
waar je gratis shit weggeeft, of bedelt om gratis shit
Je nu nog van de domme houden om de schijn op te houden. Pls.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doen alsof.. wat?ik had serieus geen idee... waarom doen alsof?
[..]
Bestaat dat serieus?
Hm okquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je nu nog van de domme houden om de schijn op te houden. Pls.
Je 'grap' gaat niet op Modusquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon met je tong over het beeldscherm.
Ga.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
I don't judge. Maar ik begrijp de omstandigheden dat waarom je bent zoals je nu bent.
Nee hij was al schizofreenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij die zal het niet alleen wiet zijn
OOHJJAAJOHquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je 'grap' gaat niet op Modusdat zou likken zijn, met dubbel k
Voor iemand die zoveel spelling wijsheid in pacht heeft sla je de plank volledig mis
Echt belachelijk zulke foutenquote:
inddquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:20 schreef chroestjov het volgende:
Welk lijstje?quote:
Is al vol.quote:
Hoe leidt een BH naar een oplossingquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is al vol.
Overigens:
Familie Kris en Lisanne baalt van foto's rugzak
Wat?je maak je druk om bh's op een foto terwijl het kan leiden naar een oplossing?
En als het bikini's waren dan was het natuurlijk niet erg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is al vol.
Overigens:
Familie Kris en Lisanne baalt van foto's rugzak
Wat?je maak je druk om bh's op een foto terwijl het kan leiden naar een oplossing?
wereld van verschil enzoquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En als het bikini's waren dan was het natuurlijk niet erg.
Lyrisch ja?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Echt he, van die meisjes die helemaal lyrisch worden als je ze in bh ziet maar in bikini is er niks aan de hand.
nou, hard gewordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:50 schreef Chai het volgende:
http://media.rtvutrecht.n(...)9/47b9df7609_480.jpg
fapfapfap
Andersom is ook irritant. Op een mooie zomerdag in bikini rondlopen thuis is ok, maar als ik op het begin van een warme dat in t-shirt en ondergoed de krant uit de brievenbus ga halen dan laat je mensen schrikken.quote:
Ja weet ik veel, gaat om dat ze dat willen tegen houden ivm bh's who de fuck cares... als of het een bondage set is ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe leidt een BH naar een oplossing?
Dit jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En als het bikini's waren dan was het natuurlijk niet erg.
Misschien ligt dat aan de omvang van jouw gedaante in plaats van het bh'tje wat je draagtquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Andersom is ook irritant. Op een mooie zomerdag in bikini rondlopen thuis is ok, maar als ik op het begin van een warme dat in t-shirt en ondergoed de krant uit de brievenbus ga halen dan laat je mensen schrikken.
Doe normaal tegen Chai zeg helemaal niet leukquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de omvang van jouw gedaante in plaats van het bh'tje wat je draagt
afhankelijk van lengte t-shirt en welke onderbroekquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Andersom is ook irritant. Op een mooie zomerdag in bikini rondlopen thuis is ok, maar als ik op het begin van een warme dat in t-shirt en ondergoed de krant uit de brievenbus ga halen dan laat je mensen schrikken.
Ik dacht dat lyrisch ook een woord was voor iemand die helemaal gek wordtquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hij bedoeld vast hysterisch en niet lyrisch...
Ze weet dat ik het niet meen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Chai zeg helemaal niet leuk
Jaaa nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik dacht dat lyrisch ook een woord was voor iemand die helemaal gek wordt
Ja en in bikini is dat ineens weg en schrikt niemand meer. Wonderbikiniquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de omvang van jouw gedaante in plaats van het bh'tje wat je draagt
Bedoeltquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hij bedoeld vast hysterisch en niet lyrisch...
Waar koop je die?quote:
Gebruik dit op Tinder dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
Maar chicks die ik in ondergoed zie zijn binnen de kortste keren ontzettend lyrisch hehehehe
Zou wel grappig zijn als er dildo's enzo in die tas zaten ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, gaat om dat ze dat willen tegen houden ivm bh's who de fuck cares... als of het een bondage set is ofzo
Ik zat gister toevallig even na een ferme schijtbeurt te Tinderen. Nog steeds geen matchquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als er dildo's enzo in die tas zaten ofzo
Haha lelijkerd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zat gister toevallig even na een ferme schijtbeurt te Tinderen. Nog steeds geen match
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als er dildo's enzo in die tas zaten ofzo
vind dit een beetje te specifiekquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Echt een kanki grote zwarte dildo van 38cm. Met van die kralen erbij.
Wellicht DNA sporen of iets. Maar die kunnen natuurlijk op alle gevonden spullen zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe leidt een BH naar een oplossing?
Ik ben ook wel erg kritisch.. ik ga eens even kijken welke foto's ik allemaal heb..quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha lelijkerd.
Ik las laatst in KLB een topic en festivalfoto's en v-halzen schijnen enorm te helpen.
Het loopt ook continu vastquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zat gister toevallig even na een ferme schijtbeurt te Tinderen. Nog steeds geen match
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ik ga wandelen in het bos en neem mee...
quote:
Nou dat biedt toch perspectief voor BT zou je denken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha lelijkerd.
Ik las laatst in KLB een topic en festivalfoto's en v-halzen schijnen enorm te helpen.
pls.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou dat biedt toch perspectief voor BT zou je denken.
Vent?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Moet zo huilen van die vent, telkens weer.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja van die butplugg dingen, die kralen weetjewel
Ohquote:
Doe normaalquote:
Hij is nu ook de creatie die hij is en wil zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat haar is wel mooi geworden. Wat hebben jullie gelachen om die haargroeimiddeltjes van haar
Past niet bij vhalsjequote:
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft deadprez z'n mooie oranje ui gehouden na dat nederland gewonnen heeft?
laatste week wat?quote:
Goed plan om gelijk te gaan zuipen dan ja rip.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
laatste week extreme trainingsschema
Oh je hebt training ok. Nice... wel lekker dan even uitrusten iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
laatste week extreme trainingsschema
Ik heb besloten om niet te gaan, ik mag ondertussen wel gaan studeren voor m'n tentamen van morgen. Al veel te lang brak niets zitten te doen door het feesten van gisteren.quote:
zeikanten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb besloten om niet te gaan, ik mag ondertussen wel gaan studeren voor m'n tentamen van morgen. Al veel te lang brak niets zitten te doen door het feesten van gisteren.
Maar zodra ik ga word het aan de zeikanten en achterkant opgeschoren en bovenop wat langer. Ik ben 22 jaar en begin nu al wat te kalen dmv enorme inhammenmet zo'n kapsel valt dat niet zo op.
Ben niet geautoriseerd.quote:
wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed plan om gelijk te gaan zuipen dan ja rip.
Ja, gewoon extra hardquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha2NutZ die fouten opmerkt dan moet 't wel heel erg zijn.
Zuchtquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me toch zonde van die training?
nouja een zo zwaar mogelijk- doch haalbaar schema, om te kijken wat het doet. 1 maand lang. Nu al 3 kilo kwijt in 3 weken en toch ook nog duidelijk zichtbare spierontwikkeling. Moet wel meer aankomen nu dus al wat aanpassinkjes gedaan. Wel tof om te zien Hoeveel effect het heeft, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je hebt training ok. Nice... wel lekker dan even uitrusten idd
Komt dat door de stress of weinig rust dat je afvalt? ik heb vaak door stress...quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja een zo zwaar mogelijk- doch haalbaar schema, om te kijken wat het doet. 1 maand lang. Nu al 3 kilo kwijt in 3 weken en toch ook nog duidelijk zichtbare spierontwikkeling. Moet wel meer aankomen nu dus al wat aanpassinkjes gedaan. Wel tof om te zien Hoeveel effect het heeft, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.
ik ga niet de rest van mn leven zonder alcoholquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me toch zonde van die training?
moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga niet de rest van mn leven zonder alcohol
elke dag trainen. Ma kracht, di conditie, wo kracht, do conditie en zo door. En een eetschema. Maar denk dat het niet zuipen wel Echt het meeste scheeltquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt dat door de stress of weinig rust dat je afvalt? ik heb vaak door stress...
En aanpassinkjes als in trainingsschema?
Ok wat enthousiast bezig jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke dag trainen. Ma kracht, di conditie, wo kracht, do conditie en zo door. En een eetschema. Maar denk dat het niet zuipen wel Echt het meeste scheelt
Als je dat zou volhouden vreet ik koeienvlaai. Nee dat bedoelde ik ook niet idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga niet de rest van mn leven zonder alcohol
hehe jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok wat enthousiast bezig jadat niet zuipen helpt zeker erg veel.
ik zeg ook niet day ik dan weer elke dag ga zuupen hequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je dat zou volhouden vreet ik koeienvlaai. Nee dat bedoelde ik ook niet idd.
Vanuit mijn eigen ervaring met een beetje motivatie is het heel goed te doen maar niet altijd makkelijk idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja![]()
Valt me nog mee hoe lang ik het al trek btw. Had verwacht dat ik na een week al weer bier zou halen en zou quitten
En hoe kan ik dan weten dat je srs geen druppel alcohol hebt gedronken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zeg ook niet day ik dan weer elke dag ga zuupen he
Al overweeg ik nu wel om straight edge te gaan om jou koeienvlaai te zien vreten
Ruiken aan zijn dreads.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hoe kan ik dan weten dat je srs geen druppel alcohol hebt gedronken?
Ik ben niet kleinquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Hey maar Mortie, het is niet erg dat je zo klein bent hoor. Of is dit een kloon van jou?
R&P / Ik voel me nutteloos door mijn lengte na overval
ja dat kan ik wel begrijpen ja, maar het is niet iets dat ik zo door wil zetten. Trainen is wel fijn en geen sos en alcohol is ook goed, maar het hoeft niet zo super streng meerquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanuit mijn eigen ervaring met een beetje motivatie is het heel goed te doen maar niet altijd makkelijk idd.
Het is wel zo, als je een paar keer gestopt bent en weer start is het wel moeilijker om die keren daarna als je gestopt bent voor wat voor reden dan ook om weer te starten.
dan heb je het wel ver geschoptquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel begrijpen ja, maar het is niet iets dat ik zo door wil zetten. Trainen is wel fijn en geen sos en alcohol is ook goed, maar het hoeft niet zo super streng meer
Mn dealer stuurde al berichten of alles wel ok was trouwens
Nee, je moet wel nog leven ook hequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel begrijpen ja, maar het is niet iets dat ik zo door wil zetten. Trainen is wel fijn en geen sos en alcohol is ook goed, maar het hoeft niet zo super streng meer
Mn dealer stuurde al berichten of alles wel ok was trouwens
bloedtesten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En hoe kan ik dan weten dat je srs geen druppel alcohol hebt gedronken?
mhehehhequote:
gewoon een mes secreetquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij en een naald? U sure bout that?
ach ja, ik ken ook mensen die een kerstkaart van hun dealer krijgenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
mhehehhenormaal zag hij me wel elke week maar nu al 2 maanden niet ofzo.
haalde al een tijdje nietmeer
En dan een witte kerst toewensen? Heheheherquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik ken ook mensen die een kerstkaart van hun dealer krijgen
en bij een bedrijf waar ik vakantiewerk deed werd een collega van me gebeld door zn stamkroeg waar hij bleef als die aan het overwerken was
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik ken ook mensen die een kerstkaart van hun dealer krijgen
en bij een bedrijf waar ik vakantiewerk deed werd een collega van me gebeld door zn stamkroeg waar hij bleef als die aan het overwerken was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |