Tuurlijk. Uhu. Sure sure.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:35 schreef Robophatt het volgende:
Zij is de reden dat ik dat topic ben gaan volgen.
Nee eigenlijk omdat ik me vinger op de dates van anderen, maar goed dat is natuurlijk een beetje raar om hier te zeggen hequote:
Nee hier nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk omdat ik me vinger op de dates van anderen, maar goed dat is natuurlijk een beetje raar om hier te zeggen he
ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Val op donkere mannen met gitzwart haar.
hai roboquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk omdat ik me vinger op de dates van anderen, maar goed dat is natuurlijk een beetje raar om hier te zeggen he
Ja trollquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:35 schreef Robophatt het volgende:
Serieus die Jurrgirl in dat tinder topicZij is de reden dat ik dat topic ben gaan volgen. Vraag me nog steeds af of het een troll is of niet.
Ja als ze een jaar of 15-16 was was het best geloofwaardig, maar dit slaat toch nergens opquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja trollene keer 19 jaar dan 28 en gedraagt zich als 13
![]()
Ja idd, helaas bestaan ze wel..... van bijv. 28 jaar die zich nog zo gedragenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als ze een jaar of 15-16 was was het best geloofwaardig, maar dit slaat toch nergens opIn het begin geloofde ik het nog wel hoor, heb wel vaker van dat soort meisjes gezien...
Deze gast zit hele dag topics af te struinenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, helaas bestaan ze wel..... van bijv. 28 jaar die zich nog zo gedragen
Net als dit topic
KLB / Egoïstische mannen
Welke?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
Die chick is Iraanse toch.. Chloro...
De to van ego mannen.. dat las ij vorige x ergens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke?
Tevens: link naar tindertopic dan.
Daar is een forum voor toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze gast zit hele dag topics af te struinen
Oh geen idee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De to van ego mannen.. dat las ij vorige x ergens.
Ja ze zei in zo'n topic dat ze mooie halfbloedkinderen ging maken met haar Nederlandse vriend ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De to van ego mannen.. dat las ij vorige x ergens.
Ja precies door dat topic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KLB / (Neger)zoenen (die eetbare dingen)
Dan worden ze toch juist lelijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ze zei in zo'n topic dat ze mooie halfbloedkinderen ging maken met haar Nederlandse vriend ofzo
Wie doet dat dan?quote:
Waarom word je zo boos?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
weet niet wat erger is btw... gewoon op een forum overdag topics lezen of iemand waar je zo'n passievolle haat voor hebt blijven volgen en in de gaten houden
Ze zei dat ze getint worden met groene ogen, alsof je dat ook van te voren weetquote:
Kun je tijdens je zwangerschap gewoon invullen op een papiertje hoor. ;sssquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze zei dat ze getint worden met groene ogen, alsof je dat ook van te voren weetMaar is gewoon trol
quote:
Ik hou t bij mijn soort. Wil donkere kinderen. Met wat geluk lichte ogen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze zei dat ze getint worden met groene ogen, alsof je dat ook van te voren weetMaar is gewoon trol
ntm? die volg ik niet..quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
iemand waar je zo'n passievolle haat voor hebt blijven volgen en in de gaten houden
Ja jij ja, kneusjequote:
Ben jij een neger dan? die zijn nml donker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou t bij mijn soort. Wil donkere kinderen. Met wat geluk lichte ogen.
Doet me denken aan dat topic in R&P, Nederlandse jongen met een negerin als vriendin. Hij wilde geen donkere kinderen, alleen blanke die op hem lijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je tijdens je zwangerschap gewoon invullen op een papiertje hoor. ;sss
Donker niet zwart bbyquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij een neger dan? die zijn nml donker.
Getint met lichte ogenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou t bij mijn soort. Wil donkere kinderen. Met wat geluk lichte ogen.
lolquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic in R&P, Nederlandse jongen met een negerin als vriendin. Hij wilde geen donkere kinderen, alleen blanke die op hem lijken.
Wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic in R&P, Nederlandse jongen met een negerin als vriendin. Hij wilde geen donkere kinderen, alleen blanke die op hem lijken.
Is vaak bij baby's zo...tenminste bij halfbloedjes zie ik dat vaak.quote:
Sweetyliciousquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, helaas bestaan ze wel..... van bijv. 28 jaar die zich nog zo gedragen
Net als dit topic
KLB / Egoïstische mannen
R&P / Tinder #56quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke?
Tevens: link naar tindertopic dan.
Nee. Groenig bruinig?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als kleur voor diarree of wat? Je bedoelt groengrijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |