Kun je tijdens je zwangerschap gewoon invullen op een papiertje hoor. ;sssquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze zei dat ze getint worden met groene ogen, alsof je dat ook van te voren weetMaar is gewoon trol
quote:
Ik hou t bij mijn soort. Wil donkere kinderen. Met wat geluk lichte ogen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze zei dat ze getint worden met groene ogen, alsof je dat ook van te voren weetMaar is gewoon trol
ntm? die volg ik niet..quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
iemand waar je zo'n passievolle haat voor hebt blijven volgen en in de gaten houden
Ja jij ja, kneusjequote:
Ben jij een neger dan? die zijn nml donker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou t bij mijn soort. Wil donkere kinderen. Met wat geluk lichte ogen.
Doet me denken aan dat topic in R&P, Nederlandse jongen met een negerin als vriendin. Hij wilde geen donkere kinderen, alleen blanke die op hem lijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je tijdens je zwangerschap gewoon invullen op een papiertje hoor. ;sss
Donker niet zwart bbyquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij een neger dan? die zijn nml donker.
Getint met lichte ogenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou t bij mijn soort. Wil donkere kinderen. Met wat geluk lichte ogen.
lolquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic in R&P, Nederlandse jongen met een negerin als vriendin. Hij wilde geen donkere kinderen, alleen blanke die op hem lijken.
Wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic in R&P, Nederlandse jongen met een negerin als vriendin. Hij wilde geen donkere kinderen, alleen blanke die op hem lijken.
Is vaak bij baby's zo...tenminste bij halfbloedjes zie ik dat vaak.quote:
Sweetyliciousquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, helaas bestaan ze wel..... van bijv. 28 jaar die zich nog zo gedragen
Net als dit topic
KLB / Egoïstische mannen
R&P / Tinder #56quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke?
Tevens: link naar tindertopic dan.
Nee. Groenig bruinig?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als kleur voor diarree of wat? Je bedoelt groengrijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |