Alles wat niet bruin is, is hetzelfdequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lul je nou doos :s That aint me
Jii bent al papa van baby Haze. :$quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja echt wel, je weet hoe graag ik vader wil zijn.
Zie TT, zegt genoeg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lul je nou doos :s That aint me
Geboortekaartjes verstuurd alles.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jii bent al papa van baby Haze. :$
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haar dom noemenje weet dat het door de wiet komt dat ze nu zo is
Haha ja echt hè boelersquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:20 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die genoodzaakt zijn om te klonen omdat ze zich op hun originele account niet staande kunnen houden op de digitale snelweg.
I don't judge. Maar ik begrijp de omstandigheden dat waarom je bent zoals je nu bent.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ja dat zal het zijn. Ben badtripbob niet.
bij die zal het niet alleen wiet zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ja dat zal het zijn. Ben badtripbob niet.
Wat is FHF?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
MED / FHF moderator (m/v)
Echt wat voor jou man ;D hahahaa
Doen alsof je niet weet wat FHF inhoudt.quote:
Hahaha ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:20 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die genoodzaakt zijn om te klonen omdat ze zich op hun originele account niet staande kunnen houden op de digitale snelweg.
Doen alsof.. wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doen alsof je niet weet wat FHF inhoudt.Nootjes pls.
Bestaat dat serieus?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fokkers helpen fokkers.
waar je gratis shit weggeeft, of bedelt om gratis shit
Je nu nog van de domme houden om de schijn op te houden. Pls.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doen alsof.. wat?ik had serieus geen idee... waarom doen alsof?
[..]
Bestaat dat serieus?
Hm okquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je nu nog van de domme houden om de schijn op te houden. Pls.
Je 'grap' gaat niet op Modusquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon met je tong over het beeldscherm.
Ga.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
I don't judge. Maar ik begrijp de omstandigheden dat waarom je bent zoals je nu bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |