Lyrisch ja?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Echt he, van die meisjes die helemaal lyrisch worden als je ze in bh ziet maar in bikini is er niks aan de hand.
nou, hard gewordenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:50 schreef Chai het volgende:
http://media.rtvutrecht.n(...)9/47b9df7609_480.jpg
fapfapfap
Andersom is ook irritant. Op een mooie zomerdag in bikini rondlopen thuis is ok, maar als ik op het begin van een warme dat in t-shirt en ondergoed de krant uit de brievenbus ga halen dan laat je mensen schrikken.quote:
Ja weet ik veel, gaat om dat ze dat willen tegen houden ivm bh's who de fuck cares... als of het een bondage set is ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe leidt een BH naar een oplossing?
Dit jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En als het bikini's waren dan was het natuurlijk niet erg.
Misschien ligt dat aan de omvang van jouw gedaante in plaats van het bh'tje wat je draagtquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Andersom is ook irritant. Op een mooie zomerdag in bikini rondlopen thuis is ok, maar als ik op het begin van een warme dat in t-shirt en ondergoed de krant uit de brievenbus ga halen dan laat je mensen schrikken.
Doe normaal tegen Chai zeg helemaal niet leukquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de omvang van jouw gedaante in plaats van het bh'tje wat je draagt
afhankelijk van lengte t-shirt en welke onderbroekquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Andersom is ook irritant. Op een mooie zomerdag in bikini rondlopen thuis is ok, maar als ik op het begin van een warme dat in t-shirt en ondergoed de krant uit de brievenbus ga halen dan laat je mensen schrikken.
Ik dacht dat lyrisch ook een woord was voor iemand die helemaal gek wordtquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hij bedoeld vast hysterisch en niet lyrisch...
Ze weet dat ik het niet meen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Chai zeg helemaal niet leuk
Jaaa nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik dacht dat lyrisch ook een woord was voor iemand die helemaal gek wordt
Ja en in bikini is dat ineens weg en schrikt niemand meer. Wonderbikiniquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de omvang van jouw gedaante in plaats van het bh'tje wat je draagt
Bedoeltquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hij bedoeld vast hysterisch en niet lyrisch...
Waar koop je die?quote:
Gebruik dit op Tinder dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
Maar chicks die ik in ondergoed zie zijn binnen de kortste keren ontzettend lyrisch hehehehe
Zou wel grappig zijn als er dildo's enzo in die tas zaten ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, gaat om dat ze dat willen tegen houden ivm bh's who de fuck cares... als of het een bondage set is ofzo
Ik zat gister toevallig even na een ferme schijtbeurt te Tinderen. Nog steeds geen matchquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als er dildo's enzo in die tas zaten ofzo
Haha lelijkerd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zat gister toevallig even na een ferme schijtbeurt te Tinderen. Nog steeds geen match
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als er dildo's enzo in die tas zaten ofzo
vind dit een beetje te specifiekquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Echt een kanki grote zwarte dildo van 38cm. Met van die kralen erbij.
Wellicht DNA sporen of iets. Maar die kunnen natuurlijk op alle gevonden spullen zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe leidt een BH naar een oplossing?
Ik ben ook wel erg kritisch.. ik ga eens even kijken welke foto's ik allemaal heb..quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha lelijkerd.
Ik las laatst in KLB een topic en festivalfoto's en v-halzen schijnen enorm te helpen.
Het loopt ook continu vastquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zat gister toevallig even na een ferme schijtbeurt te Tinderen. Nog steeds geen match
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ik ga wandelen in het bos en neem mee...
quote:
Nou dat biedt toch perspectief voor BT zou je denken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha lelijkerd.
Ik las laatst in KLB een topic en festivalfoto's en v-halzen schijnen enorm te helpen.
pls.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou dat biedt toch perspectief voor BT zou je denken.
Vent?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Moet zo huilen van die vent, telkens weer.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja van die butplugg dingen, die kralen weetjewel
Ohquote:
Doe normaalquote:
Hij is nu ook de creatie die hij is en wil zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat haar is wel mooi geworden. Wat hebben jullie gelachen om die haargroeimiddeltjes van haar
Past niet bij vhalsjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |