Hij lijkt wel 50quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Die Jamaī heeft wel een kk lekkere chick.
Is denk ik maar goed ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen bezorgservice hebben dan
Omdat ze dan niet kunnen garanderen dat alles vers/warm blijft (flauwe patat, koude burger) (srs).quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom kan je bij die kki Mac niet bestellen?
Ah, oke verklaard wel wat! Wel apart dat mijn kapsalon altijd keurig warm blijft. > Aluminium folie. <3quote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet kunnen garanderen dat alles vers/warm blijft (flauwe patat, koude burger) (srs).
Er zijn wel van die afhaalinitiatieven die het voor je gaan ophalen though.
Misschien is hij ook wel gewoon 50, het zou mij i.i.g. niet verbazen.quote:
Mijn kapsalon heeft altijd slappe frietjes thoquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah, oke verklaard wel wat! Wel apart dat mijn kapsalon altijd keurig warm blijft. > Aluminium folie. <3
Nee. Ben een keer zo ziek en misselijk van döner geworden dat ik voor de rest van m'n leven geen döner meer hoef.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
En een Turkse pizza met döner?I'd catch a body for that shit
.
A_F ook alquote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Ben een keer zo ziek en misselijk van döner geworden dat ik voor de rest van m'n leven geen döner meer hoef.
Hahaha shitquote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet je wie wel een kapsalon kan gebruiken?
Murdera.
A_F lust ik wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
A_F ook al. Zwakkelingen
. Haten op zulks een godenspijs, kom nou
.
Wat is daar mis mee dan? Ik heb echt een heel kort lijstje met dingen die ik totaal niet lust. Zo zeldzaam dat ik de onderdelen altijd vergeetquote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
A_F lust ik wel.![]()
Heb dat ook met amandelschaafsel. Kan dat gewoon niet meer eten.
Moest lachenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet je wie wel een kapsalon kan gebruiken?
Murdera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |