Dan ruk je niet. Is geen verplichting.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:05 schreef AbidIsmaili het volgende:
Jammer dat er niemand serieus reageert. Ik moet het dus zelf betalen en als er hier nou genoeg replies zijn van jongens waarbij de ouders het wel zelf betalen, dan helpt dat mijn ouders te overtuigen.
Ik vind het niet eerlijk dat ik dit allemaal zelf kan betalen.
Ik ben serieus. Een vriend van mij zit met hetzelfde probleem en is verzekerd bij OHRA en krijgt dit gewoon terug.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:05 schreef AbidIsmaili het volgende:
Jammer dat er niemand serieus reageert. Ik moet het dus zelf betalen en als er hier nou genoeg replies zijn van jongens waarbij de ouders het wel zelf betalen, dan helpt dat mijn ouders te overtuigen.
Dat is niet vol te houden grapjes. Ik wens je veel success 1 week niet te rukken. Wedden dat het niet lukt? 1 week misschien nog net, maar 2 weken houd je niet vol.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:06 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Dan ruk je niet. Is geen verplichting.
Echt? Ik weet niet bij wie wij verzekerd zijn. Ik zal eens vragen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:07 schreef zaktak het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Een vriend van mij zit met hetzelfde probleem en is verzekerd bij OHRA en krijgt dit gewoon terug.
Hoeveel tubes/potjes ga je erdoorheen jagen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:05 schreef AbidIsmaili het volgende:
Laat maar horen;)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:08 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Echt? Ik weet niet bij wie wij verzekerd zijn. Ik zal eens vragen.
Gebruik je eigen speekselquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:11 schreef AbidIsmaili het volgende:
Maar voor de andere besneden jongens hier. Wie betaald het voor je en welk middel gebruik je? Ik ben serieus hierin geïnteresseerd. Wil weten welk percentage het ongeveer van ouders krijgt en welk percentage zelf moet betalen.
CZ Klantenservice: 0900 0949quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:12 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder CZ. Vergoeden die glijmiddel?
Ik was net serieus... Probeer het eens met spuug.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:11 schreef AbidIsmaili het volgende:
Maar voor de andere besneden jongens hier. Wie betaald het voor je en welk middel gebruik je? Ik ben serieus hierin geïnteresseeerd. Wil weten welk percentage het ongeveer van ouders krijgt en welk percentage zelf moet betalen.
Werkt niet. Droogt te snel op. Ik heb het echt nodig. Ben zeker de enige besneden jongen die glijmiddel gebruikt. Moeilijk te geloven. Van diegenen die het ook gebruiken: wie betaalt het? Jij of je ouders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |