hjbquote:
u so funnyquote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eigen frustraties op andere projecteren
Haha.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schijnt naar kip te smaken, dus wat dat betreft heb ik er wel oor naar. Mag ik?
kip patat en appelmoesquote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Zou op zo veel mogelijk manieren kip voor je bereiden.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Zou op zo veel mogelijk manieren kip voor je bereiden.
Da's waar, gelukkig heeft mij men hier ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van hypocrisiequote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer dat je geen fokkers rl wil zien ;sss
Hahaha.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's waar, gelukkig heeft mij men hier ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van hypocrisie.
;D ;D ;DDquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's waar, gelukkig heeft mij men hier ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van hypocrisie.
Kijken is gratisquote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Don't worry Chlochlo, ik wil je wel irl zien hoor.
Brb even m'n pedopas verlengen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Don't worry Chlochlo, ik wil je wel irl zien hoor.
Hou je smoel man.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, wat doe je stoer.
Zou wijn met je drinken maar weet niet zeker of jij al oud genoeg bent om alcohol te mogen consumeren. ;squote:
Gewoon van die jip en janneke kinderchampagne in zijn glas doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wijn met je drinken maar weet niet zeker of jij al oud genoeg bent om alcohol te mogen consumeren. ;s
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
BT heeft zichzelf in slaap gehuild, kkmad die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |