Wow, eindelijk.quote:
Doe niet zo klef.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal jouw eitje eens laten koken met een salvo liefde :$$$$
Het is zinloos. Straks moet ik vast zitten omdat ik een paar kneuzen van het internet vermoord.quote:
Aaaaaand it's gone.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is zinloos. Straks moet ik vast zitten omdat ik een paar kneuzen van het internet vermoord.
gvd ik wist t. Je schaamt je voor genegenheid. En dan in t holst van de nacht zeker wel tegen m aankruipen en vragen of hij je vast wilt houden. Wispelturig kutwijfquote:
Daarom zeggen dat het zombies waren, the perfect crime.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is zinloos. Straks moet ik vast zitten omdat ik een paar kneuzen van het internet vermoord.
trek je kk onderkaak van je schedelquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ei met slagroom? Kkquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou gaan huilen in je comfortzone terwijl je ei met slagroom in je harses stuwt.
Ik kan me niet helemaal tam gedragen. Een gulle middenweg lijkt me het beste.quote:
Je zou vast moeten zitten voor je wansmaak, je levendige fantasie en je KLB meet-year passquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
HAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
trek je kk onderkaak van je schedel
kk mokerquote:
zal ik anders kroketje voor je frituren, in chocolade.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ei met slagroom? Kk![]()
Tenzij chocolade-eitjes.
Ja natuurlijk, zijn taak om me warm te houden hele nacht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd ik wist t. Je schaamt je voor genegenheid. En dan in t holst van de nacht zeker wel tegen m aankruipen en vragen of hij je vast wilt houden. Wispelturig kutwijf
Gewoon @ artis gaan werken met gorilla's.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zijn taak om me warm te houden hele nacht.Sowieso sterke armen om je heen als je in slaap valt.
Koelbloedige reptielvrouwenquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zijn taak om me warm te houden hele nacht.Sowieso sterke armen om je heen als je in slaap valt.
quote:
Kifesh deze a kk inbred.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt geen vader gekend. Ik neem het je niet kwalijk habibi.
gullequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt geen vader gekend. Ik neem het je niet kwalijk habibi.
Haha oh dear.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Ze is mijn berlinerbolletjequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef Gridlok het volgende:
Dus tetou heeft iets met meloewa? Of ? Volg de situatie niet helemaal.
Ja nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon @ artis gaan werken met gorilla's.
omdat ze al helemaal volgespoten is met 20 soorten room?quote:
Mag jij best hoor. Zou dan sneaky mijn hand in je broek worstelen wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Koelbloedige reptielvrouwen
Jij zou me Sws schuin aankijken als ik kleine lepelplek claim
Ik weet niet wat jij voor mislukte soort eet maar omdat klein en zoetquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
omdat ze al helemaal volgespoten is met 20 soorten room?
lekker droog duimpje in m'n harige reetquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag jij best hoor. Zou dan sneaky mijn hand in je broek worstelen wel.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
omdat ze al helemaal volgespoten is met 20 soorten room?
kk je bent nog gayer dan ik, en ik dans salsa.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor mislukte soort eet maar omdat klein en zoet
"Schatje, hoeveel vingers steek ik op?"quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lekker droog duimpje in m'n harige reet
Srs?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Jij zou me Sws schuin aankijken als ik kleine lepelplek claim
Hahaha kk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk je bent nog gayer dan ik, en ik dans salsa.
Che_TM
Zou nog vreemder zijn als je dan iets hards achter tegen je rug voelt aan porren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs?
Vind wel chill als chicks arm om me heen doen/over me heen hangen when chillings, maar dit.
Chicks die slapen met een fleshlightquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou nog vreemder zijn als je dan iets hards achter tegen je rug voelt aan porren.
Justadorabellethings.tumblr.com
niet full blown kleine lepel swa. Ik slaap t beste op m'n buik dus ik gwn op m'n buik en zijn die tegen me aan kruipt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs?
Vind wel chill als chicks arm om me heen doen/over me heen hangen when chillings, maar dit.
11, oh nee wacht das je neusquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Schatje, hoeveel vingers steek ik op?"
??????????????????quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks die slapen met een fleshlight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |