Wow, eindelijk.quote:
Doe niet zo klef.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal jouw eitje eens laten koken met een salvo liefde :$$$$
Het is zinloos. Straks moet ik vast zitten omdat ik een paar kneuzen van het internet vermoord.quote:
Aaaaaand it's gone.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is zinloos. Straks moet ik vast zitten omdat ik een paar kneuzen van het internet vermoord.
gvd ik wist t. Je schaamt je voor genegenheid. En dan in t holst van de nacht zeker wel tegen m aankruipen en vragen of hij je vast wilt houden. Wispelturig kutwijfquote:
Daarom zeggen dat het zombies waren, the perfect crime.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is zinloos. Straks moet ik vast zitten omdat ik een paar kneuzen van het internet vermoord.
trek je kk onderkaak van je schedelquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ei met slagroom? Kkquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou gaan huilen in je comfortzone terwijl je ei met slagroom in je harses stuwt.
Ik kan me niet helemaal tam gedragen. Een gulle middenweg lijkt me het beste.quote:
Je zou vast moeten zitten voor je wansmaak, je levendige fantasie en je KLB meet-year passquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
HAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
trek je kk onderkaak van je schedel
kk mokerquote:
zal ik anders kroketje voor je frituren, in chocolade.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ei met slagroom? Kk![]()
Tenzij chocolade-eitjes.
Ja natuurlijk, zijn taak om me warm te houden hele nacht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd ik wist t. Je schaamt je voor genegenheid. En dan in t holst van de nacht zeker wel tegen m aankruipen en vragen of hij je vast wilt houden. Wispelturig kutwijf
Gewoon @ artis gaan werken met gorilla's.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zijn taak om me warm te houden hele nacht.Sowieso sterke armen om je heen als je in slaap valt.
Koelbloedige reptielvrouwenquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zijn taak om me warm te houden hele nacht.Sowieso sterke armen om je heen als je in slaap valt.
quote:
Kifesh deze a kk inbred.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt geen vader gekend. Ik neem het je niet kwalijk habibi.
gullequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij hebt geen vader gekend. Ik neem het je niet kwalijk habibi.
Haha oh dear.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Ze is mijn berlinerbolletjequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef Gridlok het volgende:
Dus tetou heeft iets met meloewa? Of ? Volg de situatie niet helemaal.
Ja nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon @ artis gaan werken met gorilla's.
omdat ze al helemaal volgespoten is met 20 soorten room?quote:
Mag jij best hoor. Zou dan sneaky mijn hand in je broek worstelen wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Koelbloedige reptielvrouwen
Jij zou me Sws schuin aankijken als ik kleine lepelplek claim
Ik weet niet wat jij voor mislukte soort eet maar omdat klein en zoetquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
omdat ze al helemaal volgespoten is met 20 soorten room?
lekker droog duimpje in m'n harige reetquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag jij best hoor. Zou dan sneaky mijn hand in je broek worstelen wel.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
omdat ze al helemaal volgespoten is met 20 soorten room?
kk je bent nog gayer dan ik, en ik dans salsa.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor mislukte soort eet maar omdat klein en zoet
"Schatje, hoeveel vingers steek ik op?"quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lekker droog duimpje in m'n harige reet
Srs?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Jij zou me Sws schuin aankijken als ik kleine lepelplek claim
Hahaha kk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk je bent nog gayer dan ik, en ik dans salsa.
Che_TM
Zou nog vreemder zijn als je dan iets hards achter tegen je rug voelt aan porren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs?
Vind wel chill als chicks arm om me heen doen/over me heen hangen when chillings, maar dit.
Chicks die slapen met een fleshlightquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou nog vreemder zijn als je dan iets hards achter tegen je rug voelt aan porren.
Justadorabellethings.tumblr.com
niet full blown kleine lepel swa. Ik slaap t beste op m'n buik dus ik gwn op m'n buik en zijn die tegen me aan kruipt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs?
Vind wel chill als chicks arm om me heen doen/over me heen hangen when chillings, maar dit.
11, oh nee wacht das je neusquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Schatje, hoeveel vingers steek ik op?"
??????????????????quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks die slapen met een fleshlight.
Oh zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet full blown kleine lepel swa. Ik slaap t beste op m'n buik dus ik gwn op m'n buik en zijn die tegen me aan kruipt.
Ben groot dus per definitie al big spoon
HAHA, geen idee, random vanwege hard iets in je rugquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk je bent nog gayer dan ik, en ik dans salsa.
Che_TM
nee lulhannes, je snapt het niet. LAAT MAAR WEER!quote:
This is why we can't have nice things.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
11, oh nee wacht das je neus
wist niet dat Marokkanen ook homo kunnen zijn.quote:
Ik snap je. Dat zij gewoon half op jou ligt terwijl jij op je buik ligt. Lekker die boobies in je rug voelen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee lulhannes, je snapt het niet. LAAT MAAR WEER!
Ik merk dat je er nogal mee zit, wil je er over praten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
This is why we can't have nice things.
dankjewel voor de uitleg aan dwc. Kom nu zo liggen aubquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap je. Dat zij gewoon half op jou ligt terwijl jij op je buik ligt. Lekker die boobies in je rug voelen.
Jij denkt jij bent Dr Phill?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik merk dat je er nogal mee zit, wil je er over praten?
Geen vader gekentquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wist niet dat Marokkanen ook homo kunnen zijn.
#minderminderminder
opgekankerd met je kk schoenquote:
Nee, ik ben ook een buikslaper en lig liever met m'n hoofd op zijn borst.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dankjewel voor de uitleg aan dwc. Kom nu zo liggen aub
Ik snap het wel oelewapper, ik voegde gewoon nog iets toe wat ik likequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee lulhannes, je snapt het niet. LAAT MAAR WEER!
Geen herpes vrije tanga gekend.quote:
OK PAK DE VALIUM, we can make this work.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook een buikslaper en lig liever met m'n hoofd op zijn borst.
one luvquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap het wel oelewapper, ik voegde gewoon nog iets toe wat ik like.
Wel een kankermoeder tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen herpes vrije tanga gekend.
Als je maar geen Dutch oven pullt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OK PAK DE VALIUM, we can make this work.
[..]
one luv
ik neuk jullie allemaal dequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
opgekankerd met je kk schoen
quote:
geef je Egyptian Tahinquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar geen Dutch oven pullt.
Kkquote:
Jammer joh, volgende keer beter....quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Altijd kut dat die momenten dat je even aan bent op FOK! je eigenlijk andere dingen moet doen.
Ik heb om 10 uur een praktijk tentamen
Houd je bek eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jammer joh, volgende keer beter....
kk nerdje jijquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jammer joh, volgende keer beter....
Ik moet morgen ook vroeg op maar ik weet nu al dat ik ga door slapen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Altijd kut dat die momenten dat je even aan bent op FOK! je eigenlijk andere dingen moet doen.
9u stage slet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Kan er niet tegen als iemand zich probeert voor te doen als zijnde een volwassen man terwijl je een kenkie 18 jarig pikkie bent. Hoe hard je t ook probeert met je kk monksquote:
doe peggyquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:52 schreef Gridlok het volgende:
Roesten in mijn bed want heb geen fuck te doen, noem mij al bundy.
MR. SHEFFIELDquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geil accent wel, fucking love dem naggin bitches.
Cutequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vele tienerboners aan gewijd.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou nanny doen zelfs met NYC Italo accent.
"MISS FIIIIIINNEEEEquote:
Eet jij muesli met melk of met yoghurt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga over 3 minuten slapen. Er is nog kans om je laatste vraag van vandaag aan mij te stellen
Rustig aan mijn mede noord afrikaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga over 3 minuten slapen. Er is nog kans om je laatste vraag van vandaag aan mij te stellen
Melk natuurlijk, domme vraagquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eet jij muesli met melk of met yoghurt?
Ik altijd met yoghurt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eet jij muesli met melk of met yoghurt?
Je koopt een broek van 97 euro. Je leent van je papa 50 euro en van je mam ook 50 euro. Je krijgt 3 euro terug. 1 euro stop je terug in je broekzak. Die andere twee euro geef je terug aan je papa en mama. 1 euro aan je papa en 1 euro aan je mama. Je moet dus papa 49 euro terug betalen en mama ook .. Maar nu zit je met een dilemma want 49 + 49 = 98. Je hebt nog een euro in je zak dus dat is 99 euro. Waar is die andere euro gebleven?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:57 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Melk natuurlijk, domme vraag
Doei, gore natnek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Trusten flikkers en flikkerinnen.
48,50 kk mongoolquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je koopt een broek van 97 euro. Je leent van je papa 50 euro en van je mam ook 50 euro. Je krijgt 3 euro terug. 1 euro stop je terug in je broekzak. Die andere twee euro geef je terug aan je papa en mama. 1 euro aan je papa en 1 euro aan je mama. Je moet dus papa 49 euro terug betalen en mama ook .. Maar nu zit je met een dilemma want 49 + 49 = 98. Je hebt nog een euro in je zak dus dat is 99 euro. Waar is die andere euro gebleven?
Nvm, laterquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Trusten flikkers en flikkerinnen.
Die euro in je zak moet je ook nog verdelen, niet bij die 98 optellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je koopt een broek van 97 euro. Je leent van je papa 50 euro en van je mam ook 50 euro. Je krijgt 3 euro terug. 1 euro stop je terug in je broekzak. Die andere twee euro geef je terug aan je papa en mama. 1 euro aan je papa en 1 euro aan je mama. Je moet dus papa 49 euro terug betalen en mama ook .. Maar nu zit je met een dilemma want 49 + 49 = 98. Je hebt nog een euro in je zak dus dat is 99 euro. Waar is die andere euro gebleven?
kanker lekker slapen doeiquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef niels0 het volgende:
Nou nou nou. Kan er wat minder gescholden worden met ziektes enzo? Dank je wel.
Koorts, malaria, ebola.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef niels0 het volgende:
Hoop dat je verkouden wordt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef niels0 het volgende:
Waar gaat dit nou over?quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het zelf hebt. Praten we verder.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef Gridlok het volgende:
De laatste der topjes, morgen maar weer eens gaan scavengen naar groente.
Na al die jaren al bijna 3 volle maanden alweer geen groen geblazedquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:03 schreef Gridlok het volgende:
De laatste der topjes, morgen maar weer eens gaan scavengen naar groente.
KLB / Toename van gebruik 'als zijnde'quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als iemand zich probeert voor te doen als zijnde een volwassen man terwijl je een kenkie 18 jarig pikkie bent. Hoe hard je t ook probeert met je kk monks
Helemaal cold turkey ja? Trek ik echt nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na al die jaren al bijna 3 volle maanden alweer geen groen geblazed.
Weet niet hoe, alleen waarom.
Ik ken echt niemand die er beter op is gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 03:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na al die jaren al bijna 3 volle maanden alweer geen groen geblazed.
Weet niet hoe, alleen waarom.
Waw, een tuinbroek. Vroeg me al af wat voor kleding ik moet gaan kopen. Ik ga zo'n ding halen.quote:
Super hip ook, blijkbaar dragen ze die in Amsterdam heel veel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waw, een tuinbroek. Vroeg me al af wat voor kleding ik moet gaan kopen. Ik ga zo'n ding halen.
Ooit had ik er 1. Het is nogal hippie indd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Super hip ook, blijkbaar dragen ze die in Amsterdam heel veel.
Oh dat zijn wel mooie schuiten vind ik (turkenbakken, geen haar op m'n hoofd die er over pijnst daarmee te gaan lopen).quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja gespschoenen om precies te zijn.
Onder te verdelen in single monk:
[ afbeelding ]
double monk:
[ afbeelding ]
triple monk:
[ afbeelding ]
Turkenbakken??quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel mooie schuiten vind ik (turkenbakken, geen haar op m'n hoofd die er over pijnst daarmee te gaan lopen).
Mijn schoenen zijn meestal praktisch. Zit er over te denken weer 'ns cowboylaarsen aan te schaffen.
Voor het komende jaar wil ik Kangaroos en lage Ecco's.
Nette schoenen zoals Clarks heb ik zat.
Meestal loop ik op veiligheidsschoenen van Timberland.
lol, ik heb 1 zo'n setje. Ik was bijna getrouwd in India en zij had de schoenen uitgezocht. Ik heb ze daarna terug in de doos gedaan en nooit meer aangeraakt. Ik heb ze nog steeds. Ik ga die dingen nooit meer dragen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Turkenbakken??![]()
Ik heb nog nooit een turk op zulk degelijk schoeisel rond zien lopen maar enfin.
Welke maat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
lol, ik heb 1 zo'n setje. Ik was bijna getrouwd in India en zij had de schoenen uitgezocht. Ik heb ze daarna terug in de doos gedaan en nooit meer aangeraakt. Ik heb ze nog steeds. Ik ga die dingen nooit meer dragen.
Graag!quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
42 natuurlijk, zoals iedere hollander. Wacht even, even die foto opzoeken.
Nee die schoenen staan er niet op. Ik ga wel even wat posten hier van destijds.quote:
Ja ik wil meer penissen ontvangen in deze leven, eentje is zo karig eigenlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:06 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een kut TT. Jaloers op mensen die wel iemand kunnen vinden?
was ze hier dan?quote:
Heerlijk ja, die white knights pik je er zo uitquote:
Hmmmm. Die van Che is voor mij wel voldoende. Misschien is die van je vriend te klein?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik wil meer penissen ontvangen in deze leven, eentje is zo karig eigenlijk.
Nee haar pooier.quote:
Bedoel niet tegelijk. Gewoon nieuwsgierigheid naar het onbekende.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmm. Die van Che is voor mij wel voldoende. Misschien is die van je vriend te klein?
spannendquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee haar pooier.
[..]
Bedoel niet tegelijk. Gewoon nieuwsgierigheid naar het onbekende.
Dat heb ik niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee haar pooier.
[..]
Bedoel niet tegelijk. Gewoon nieuwsgierigheid naar het onbekende.
ook als is het iemand die je nooit ziet en ook nooit zal zien¿quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.
Vind iemand uitmaken voor hoer te ver gaan.
Ik ben afgestompt door deze maatschappij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.
Vind iemand uitmaken voor hoer te ver gaan.
Ja eigk wel. Vind het niet zo netjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:28 schreef wise het volgende:
[..]
ook als is het iemand die je nooit ziet en ook nooit zal zien¿
Of ik word te oud.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben afgestompt door deze maatschappij.
Woorden als deze zeggen meer over de persoon die ze gebruikt dan over de persoon waarover het gaat.
ham kaas croissantquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of ik word te oud.
Wat zal ik als ontbijt halen bij AH :$
quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of ik word te oud.
Wat zal ik als ontbijt halen bij AH :$
en gratis koffie halen. En dit verorberen voor de AH met muziekje van zigeuner naast je en met de dakloze krant in je hand.quote:
Nee daarna naar kantoor fietsen en levenquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:36 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
en gratis koffie halen. En dit verorberen voor de AH met muziekje van zigeuner naast je en met de dakloze krant in je hand.
Het leven.
nu pas naar kantoor gaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee daarna naar kantoor fietsen en leven
hey, kssst, ga us wegquote:
Ja, sorry, ik ben al weg inderdaadquote:
braaf modjequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ben al weg inderdaad
Vond "Meloewa is een hoer" ook beter passen.quote:
oke, dan mag hetquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar ik ga wel werken tot 18.00 of later ehhh
Croissant en een vifitquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan mag het
wat heb je gepakt?
Witte nicht gespotquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
tering wat een sneue bende hier nog steeds dezelfde kansloze mensen, lekker in hun kamertje plezier hebben om andermans leed. Een halve dove junk, een dikke pinda die bij de albert heijn werkt en denkt dat ie thug life nigga is etc etc. Wanneer gaan we nou meeten man? Met je stoere praatjes. Meloewa is gewoon een kk bazin. Fockin kneuzenn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
tering wat een sneue bende hier nog steeds dezelfde kansloze mensen, lekker in hun kamertje plezier hebben om andermans leed. Een halve dove junk, een dikke pinda die bij de albert heijn werkt en denkt dat ie thug life nigga is etc etc. Wanneer gaan we nou meeten man? Met je stoere praatjes. Meloewa is gewoon een kk bazin. Fockin kneuzenn
je zou d'r doen, geef maar toequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:31 schreef hezdunnah het volgende:
Oh en niet vergeten ambipur, die dikke stibkende zweet turk met psychische problemen. dikzak
Nee heb der wel eens irl gezien, en heb gemeenschappelijke kennisen en ken haar ex man/verloofdequote:
ik betwijfel of hij wit isquote:
Waarom ging jij niet mee met de boot terug 6 december met die rare soeloelippen van jequote:
hahahahahahhaa MAD.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Waarom ging jij niet mee met de boot terug 6 december met die rare soeloelippen van je
Slijm nog een beetje. Misschien laat tetouaribo je ook een rondje op dat aidspaard.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
Hoor je mij iets zeggen over dat blondje? Nee? Kop houden dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:31 schreef hezdunnah het volgende:
Oh en niet vergeten ambipur, die dikke stibkende zweet turk met psychische problemen. dikzak
Wat betrek je mij er nou weer bij idiootquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
haha zweetturk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoor je mij iets zeggen over dat blondje? Nee? Kop houden dan.
lekker in drugsSCquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat betrek je mij er nou weer bij idiootik post hier amper meer donder op.
ik mis je, vasquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat betrek je mij er nou weer bij idiootik post hier amper meer donder op.
heb je hem nodig?quote:
U tell em boy!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
Hey Durrr.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:31 schreef hezdunnah het volgende:
ja, waar is die kleine tuinkabouter eigenlijk?quote:
Ik vind dit nog het meest shockerend... dat ambi misschien toch echt isquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Nee heb der wel eens irl gezien, en heb gemeenschappelijke kennisen en ken haar ex man/verloofde
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dit nog het meest shockerend... dat ambi misschien toch echt is
zegt de gene die onder een kloon postquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
Alleen jammer dat je niet met je eigen username post, mietje.
Is dat die half hobbit half indo die altijd foto's maakt met meiden die hem zien als gezellige kleine lilliputter gayvriend?quote:
Ja wtf, al die laffe kloontjes of ander gedoe met accounts altijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
Alleen jammer dat je niet met je eigen username post, mietje.
Ik geef het toe aightquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zegt de gene die onder een kloon post
Die ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat die half hobbit half indo die altijd foto's maakt met meiden die hem zien als gezellige kleine lilliputter gayvriend?
Dat is hem dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, waar is die kleine tuinkabouter eigenlijk?
sta je ook met hem op een party foto?quote:
Dit. Extra stoer doen en zeggen geen fuck te geven, juist die mensen klonen als een mallequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wtf, al die laffe kloontjes of ander gedoe met accounts altijd.
Nee, nu niet lopen doen alsof je openlijk voor uitkomt dat je ambipur bent.quote:
Maar je doelt niet op mij toch? Ik heb nooit zo vies gedaan. Alleen andere naam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Extra stoer doen en zeggen geen fuck te geven, juist die mensen klonen als een malleen dan anderen aanvallen met allemaal inside information terwijl dat account dan net gemaakt is
![]()
Che_ is ook mijn kloon. Ik geef het toequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, nu niet lopen doen alsof je openlijk voor uitkomt dat je ambipur bent.
Niet specifiek maar je hangt er wel half bij. je ontkende aan het begin ook stellig, terwijl het overduidelijk was.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar je doelt niet op mij toch? Ik heb nooit zo vies gedaan. Alleen andere naam.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che_ is ook mijn kloon. Ik geef het toe
Beter lezen... was gelijk duidelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet specifiek maar je hangt er wel half bij. je ontkende aan het begin ook stellig, terwijl het overduidelijk was.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Wel leuk dit, komt er iemand ff confronterend posten, krijg je allemaal reacties als maar ik zei niks, ik kom hier noohooit. En nu begint het firebacken een beetje op gang te komen, nog beetje matig maar kom op, het lukt jullie best.
Kut. Verkeerde account.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:03 schreef Che_ het volgende:
Ik heb die durr wel eens in bloemendaal/zandvoort gezien. Is een snuifduif uit alkmaar
Klein duifje wel dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:03 schreef Che_ het volgende:
Ik heb die durr wel eens in bloemendaal/zandvoort gezien. Is een snuifduif uit alkmaar
handig om te snuizenquote:
Kom eens met iets nieuws, askim. Jij begint namelijk nog erger dan die grap te vervelen.quote:
Richt je aandacht maar weer op Che, blinde.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom een met iets nieuws, askim. Jij begint namelijk nog erger dan die grap te vervelen.
motorboaten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of die neus weer ergens in te steken.
Heeft dWc al een keer iets grappigers bedacht?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom eens met iets nieuws, askim. Jij begint namelijk nog erger dan die grap te vervelen.
Ahw. Kusje op je boos.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Richt je aandacht maar weer op Che, blinde.
Blijf boven de bi-grens.quote:
Doe niet zo dan, gekkie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar kust alleen hij meisje. Ben niet bi.
quote:
Ja beestenboel beetje wel.quote:
quote:
Hey Modus, nice tech core heb jequote:
zacht enzo.quote:
wat is een tech core?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja beestenboel beetje wel.
[..]
[..]
Hey Modus, nice tech core heb je
Hmmmm apart welquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zacht enzo.
weet niet, meestal ben ik dronken dan
probeer het gewoon eensquote:
kennis, jongquote:
Ja weet jij het?quote:
Dope zieke fit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja beestenboel beetje wel.
[..]
[..]
Hey Modus, nice tech core heb je
ja, een "muziek" stijl, maar dat zullen ze in lif niet bedoelen.quote:
Misschien heet die combi wel tech core? :s dunno, of die nike air?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een "muziek" stijl, maar dat zullen ze in lif niet bedoelen.
ik zie gewoon een zwarte jas, een spijkerbroek en air max..
nieuwsgierig geworden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien heet die combi wel tech core? :s dunno, of die nike air?
Vies omdat hij niet smaakt of omdat hij smerig is?quote:
post je dirndl daar en zeg niet erbij dat het carnaval isquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vies omdat hij niet smaakt of omdat hij smerig is?
LIF outfit topicDie mensen
Weet je al wat het is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwsgierig geworden.
google helpt niet echt.
de jas is het in ieder geval niet
Het proeft niet als dat het normaal proeft zeg maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vies omdat hij niet smaakt of omdat hij smerig is?
LIF outfit topicDie mensen
Hahaha eige styl tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
post je dirndl daar en zeg niet erbij dat het carnaval is
nope, jas is een north face alpine project.quote:
Dat is balen ja. Had er laatst een van Bakker Bart, leek ook nergens op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het proeft niet als dat het normaal proeft zeg maar.
Vanmiddag ad kibbeling. Maakt zoveel goed.
Heeft wel echt sicke fitquote:
Wowquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, jas is een north face alpine project.
zoeken op nike tech core levert alleen t shirts, air max tech core niks, jeans tech core niks. ik geef het op
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is balen ja. Had er laatst een van Bakker Bart, leek ook nergens op.
KibbelingLang niet meer gehad zo lekker
truequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft wel echt sicke fitWeinig dingen die zo mooi afkleden als een dirndl. Tenzij het zo'n nep ding is...
Ga denk ik maar in Oostenrijk wonen, zou altijd dirndl dragenquote:
tijd voor LudoSanders StyleBlogquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowook nog dik gezocht.
Naja dan maar even wachten op Modus, die weet het wel
Die heeft meer verstand van maatpakken dan tech cores denk ik.quote:
zou meegaan en kaasboer worden tussen de alpenweidenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga denk ik maar in Oostenrijk wonen, zou altijd dirndl dragen
Sowieso wel een ideaal land om te wonen volgens mij. Behalve in de winter met die kutsneeuwquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou meegaan en kaasboer worden tussen de alpenweiden
ik heb niks tegen sneeuw.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sowieso wel een ideaal land om te wonen volgens mij. Behalve in de winter met die kutsneeuw
al het goeie komt van milka koeiequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou meegaan en kaasboer worden tussen de alpenweiden
Ik haat het zo erg hequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen sneeuw.
ben nog nooit in oostenrijk geweest, maar lijkt me wel mooi ja
robo gaat weer op bandcamp?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik haat het zo erg he
Ja is een mooi landDit jaar waarschijnlijk weer in Innsbruck spelen en misschien zomer / najaar vakantie
Even kijken of ik dat red met afstuderen. Val ook in bij Eindhovens orkest dus wordt een beetje drukquote:
wie maakt de grap¿quote:
Dat was de grap al me dunkt.quote:
Dat deed gianni al door het te vragen, iedereen weet toch waar dat op slaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |