heb je hem nodig?quote:
U tell em boy!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef hezdunnah het volgende:
tering wat een sneue bende hier nog steeds dezelfde kansloze mensen, lekker in hun kamertje plezier hebben om andermans leed. Een halve dove junk, een dikke pinda die bij de albert heijn werkt en denkt dat ie thug life nigga is etc etc. Wanneer gaan we nou meeten man? Met je stoere praatjes. Meloewa is gewoon een kk bazin. Fockin kneuzenn
Hey Durrr.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:31 schreef hezdunnah het volgende:
Oh en niet vergeten ambipur, die dikke stibkende zweet turk met psychische problemen. dikzak
ja, waar is die kleine tuinkabouter eigenlijk?quote:
Ik vind dit nog het meest shockerend... dat ambi misschien toch echt isquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Nee heb der wel eens irl gezien, en heb gemeenschappelijke kennisen en ken haar ex man/verloofde
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dit nog het meest shockerend... dat ambi misschien toch echt is
zegt de gene die onder een kloon postquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
Alleen jammer dat je niet met je eigen username post, mietje.
Is dat die half hobbit half indo die altijd foto's maakt met meiden die hem zien als gezellige kleine lilliputter gayvriend?quote:
Ja wtf, al die laffe kloontjes of ander gedoe met accounts altijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
Alleen jammer dat je niet met je eigen username post, mietje.
Ik geef het toe aightquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zegt de gene die onder een kloon post
Die ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat die half hobbit half indo die altijd foto's maakt met meiden die hem zien als gezellige kleine lilliputter gayvriend?
Dat is hem dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, waar is die kleine tuinkabouter eigenlijk?
sta je ook met hem op een party foto?quote:
Dit. Extra stoer doen en zeggen geen fuck te geven, juist die mensen klonen als een mallequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wtf, al die laffe kloontjes of ander gedoe met accounts altijd.
Nee, nu niet lopen doen alsof je openlijk voor uitkomt dat je ambipur bent.quote:
Maar je doelt niet op mij toch? Ik heb nooit zo vies gedaan. Alleen andere naam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Extra stoer doen en zeggen geen fuck te geven, juist die mensen klonen als een malleen dan anderen aanvallen met allemaal inside information terwijl dat account dan net gemaakt is
![]()
Che_ is ook mijn kloon. Ik geef het toequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, nu niet lopen doen alsof je openlijk voor uitkomt dat je ambipur bent.
Niet specifiek maar je hangt er wel half bij. je ontkende aan het begin ook stellig, terwijl het overduidelijk was.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar je doelt niet op mij toch? Ik heb nooit zo vies gedaan. Alleen andere naam.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che_ is ook mijn kloon. Ik geef het toe
Beter lezen... was gelijk duidelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet specifiek maar je hangt er wel half bij. je ontkende aan het begin ook stellig, terwijl het overduidelijk was.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Wel leuk dit, komt er iemand ff confronterend posten, krijg je allemaal reacties als maar ik zei niks, ik kom hier noohooit. En nu begint het firebacken een beetje op gang te komen, nog beetje matig maar kom op, het lukt jullie best.
Kut. Verkeerde account.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:03 schreef Che_ het volgende:
Ik heb die durr wel eens in bloemendaal/zandvoort gezien. Is een snuifduif uit alkmaar
Klein duifje wel dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:03 schreef Che_ het volgende:
Ik heb die durr wel eens in bloemendaal/zandvoort gezien. Is een snuifduif uit alkmaar
handig om te snuizenquote:
Kom eens met iets nieuws, askim. Jij begint namelijk nog erger dan die grap te vervelen.quote:
Richt je aandacht maar weer op Che, blinde.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom een met iets nieuws, askim. Jij begint namelijk nog erger dan die grap te vervelen.
motorboaten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of die neus weer ergens in te steken.
Heeft dWc al een keer iets grappigers bedacht?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom eens met iets nieuws, askim. Jij begint namelijk nog erger dan die grap te vervelen.
Ahw. Kusje op je boos.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Richt je aandacht maar weer op Che, blinde.
Blijf boven de bi-grens.quote:
Doe niet zo dan, gekkie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar kust alleen hij meisje. Ben niet bi.
quote:
Ja beestenboel beetje wel.quote:
quote:
Hey Modus, nice tech core heb jequote:
zacht enzo.quote:
wat is een tech core?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja beestenboel beetje wel.
[..]
[..]
Hey Modus, nice tech core heb je
Hmmmm apart welquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zacht enzo.
weet niet, meestal ben ik dronken dan
probeer het gewoon eensquote:
kennis, jongquote:
Ja weet jij het?quote:
Dope zieke fit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja beestenboel beetje wel.
[..]
[..]
Hey Modus, nice tech core heb je
ja, een "muziek" stijl, maar dat zullen ze in lif niet bedoelen.quote:
Misschien heet die combi wel tech core? :s dunno, of die nike air?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een "muziek" stijl, maar dat zullen ze in lif niet bedoelen.
ik zie gewoon een zwarte jas, een spijkerbroek en air max..
nieuwsgierig geworden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien heet die combi wel tech core? :s dunno, of die nike air?
Vies omdat hij niet smaakt of omdat hij smerig is?quote:
post je dirndl daar en zeg niet erbij dat het carnaval isquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vies omdat hij niet smaakt of omdat hij smerig is?
LIF outfit topicDie mensen
Weet je al wat het is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwsgierig geworden.
google helpt niet echt.
de jas is het in ieder geval niet
Het proeft niet als dat het normaal proeft zeg maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vies omdat hij niet smaakt of omdat hij smerig is?
LIF outfit topicDie mensen
Hahaha eige styl tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
post je dirndl daar en zeg niet erbij dat het carnaval is
nope, jas is een north face alpine project.quote:
Dat is balen ja. Had er laatst een van Bakker Bart, leek ook nergens op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het proeft niet als dat het normaal proeft zeg maar.
Vanmiddag ad kibbeling. Maakt zoveel goed.
Heeft wel echt sicke fitquote:
Wowquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, jas is een north face alpine project.
zoeken op nike tech core levert alleen t shirts, air max tech core niks, jeans tech core niks. ik geef het op
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is balen ja. Had er laatst een van Bakker Bart, leek ook nergens op.
KibbelingLang niet meer gehad zo lekker
truequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft wel echt sicke fitWeinig dingen die zo mooi afkleden als een dirndl. Tenzij het zo'n nep ding is...
Ga denk ik maar in Oostenrijk wonen, zou altijd dirndl dragenquote:
tijd voor LudoSanders StyleBlogquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowook nog dik gezocht.
Naja dan maar even wachten op Modus, die weet het wel
Die heeft meer verstand van maatpakken dan tech cores denk ik.quote:
zou meegaan en kaasboer worden tussen de alpenweidenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga denk ik maar in Oostenrijk wonen, zou altijd dirndl dragen
Sowieso wel een ideaal land om te wonen volgens mij. Behalve in de winter met die kutsneeuwquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou meegaan en kaasboer worden tussen de alpenweiden
ik heb niks tegen sneeuw.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sowieso wel een ideaal land om te wonen volgens mij. Behalve in de winter met die kutsneeuw
al het goeie komt van milka koeiequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou meegaan en kaasboer worden tussen de alpenweiden
Ik haat het zo erg hequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen sneeuw.
ben nog nooit in oostenrijk geweest, maar lijkt me wel mooi ja
robo gaat weer op bandcamp?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik haat het zo erg he
Ja is een mooi landDit jaar waarschijnlijk weer in Innsbruck spelen en misschien zomer / najaar vakantie
Even kijken of ik dat red met afstuderen. Val ook in bij Eindhovens orkest dus wordt een beetje drukquote:
wie maakt de grap¿quote:
Dat was de grap al me dunkt.quote:
Dat deed gianni al door het te vragen, iedereen weet toch waar dat op slaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |