Beter lezen... was gelijk duidelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet specifiek maar je hangt er wel half bij. je ontkende aan het begin ook stellig, terwijl het overduidelijk was.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Wel leuk dit, komt er iemand ff confronterend posten, krijg je allemaal reacties als maar ik zei niks, ik kom hier noohooit. En nu begint het firebacken een beetje op gang te komen, nog beetje matig maar kom op, het lukt jullie best.
Kut. Verkeerde account.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:03 schreef Che_ het volgende:
Ik heb die durr wel eens in bloemendaal/zandvoort gezien. Is een snuifduif uit alkmaar
Klein duifje wel dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:03 schreef Che_ het volgende:
Ik heb die durr wel eens in bloemendaal/zandvoort gezien. Is een snuifduif uit alkmaar
handig om te snuizenquote:
Kom eens met iets nieuws, askim. Jij begint namelijk nog erger dan die grap te vervelen.quote:
Richt je aandacht maar weer op Che, blinde.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom een met iets nieuws, askim. Jij begint namelijk nog erger dan die grap te vervelen.
motorboaten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of die neus weer ergens in te steken.
Heeft dWc al een keer iets grappigers bedacht?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom eens met iets nieuws, askim. Jij begint namelijk nog erger dan die grap te vervelen.
Ahw. Kusje op je boos.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Richt je aandacht maar weer op Che, blinde.
Blijf boven de bi-grens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |