Doe niet zo dan, gekkie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar kust alleen hij meisje. Ben niet bi.
quote:
Ja beestenboel beetje wel.quote:
quote:
Hey Modus, nice tech core heb jequote:
zacht enzo.quote:
wat is een tech core?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja beestenboel beetje wel.
[..]
[..]
Hey Modus, nice tech core heb je
Hmmmm apart welquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zacht enzo.
weet niet, meestal ben ik dronken dan
probeer het gewoon eensquote:
kennis, jongquote:
Ja weet jij het?quote:
Dope zieke fit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja beestenboel beetje wel.
[..]
[..]
Hey Modus, nice tech core heb je
ja, een "muziek" stijl, maar dat zullen ze in lif niet bedoelen.quote:
Misschien heet die combi wel tech core? :s dunno, of die nike air?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een "muziek" stijl, maar dat zullen ze in lif niet bedoelen.
ik zie gewoon een zwarte jas, een spijkerbroek en air max..
nieuwsgierig geworden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien heet die combi wel tech core? :s dunno, of die nike air?
Vies omdat hij niet smaakt of omdat hij smerig is?quote:
post je dirndl daar en zeg niet erbij dat het carnaval isquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vies omdat hij niet smaakt of omdat hij smerig is?
LIF outfit topicDie mensen
Weet je al wat het is?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwsgierig geworden.
google helpt niet echt.
de jas is het in ieder geval niet
Het proeft niet als dat het normaal proeft zeg maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vies omdat hij niet smaakt of omdat hij smerig is?
LIF outfit topicDie mensen
Hahaha eige styl tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
post je dirndl daar en zeg niet erbij dat het carnaval is
nope, jas is een north face alpine project.quote:
Dat is balen ja. Had er laatst een van Bakker Bart, leek ook nergens op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het proeft niet als dat het normaal proeft zeg maar.
Vanmiddag ad kibbeling. Maakt zoveel goed.
Heeft wel echt sicke fitquote:
Wowquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, jas is een north face alpine project.
zoeken op nike tech core levert alleen t shirts, air max tech core niks, jeans tech core niks. ik geef het op
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is balen ja. Had er laatst een van Bakker Bart, leek ook nergens op.
KibbelingLang niet meer gehad zo lekker
truequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft wel echt sicke fitWeinig dingen die zo mooi afkleden als een dirndl. Tenzij het zo'n nep ding is...
Ga denk ik maar in Oostenrijk wonen, zou altijd dirndl dragenquote:
tijd voor LudoSanders StyleBlogquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowook nog dik gezocht.
Naja dan maar even wachten op Modus, die weet het wel
Die heeft meer verstand van maatpakken dan tech cores denk ik.quote:
zou meegaan en kaasboer worden tussen de alpenweidenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga denk ik maar in Oostenrijk wonen, zou altijd dirndl dragen
Sowieso wel een ideaal land om te wonen volgens mij. Behalve in de winter met die kutsneeuwquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou meegaan en kaasboer worden tussen de alpenweiden
ik heb niks tegen sneeuw.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sowieso wel een ideaal land om te wonen volgens mij. Behalve in de winter met die kutsneeuw
al het goeie komt van milka koeiequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou meegaan en kaasboer worden tussen de alpenweiden
Ik haat het zo erg hequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen sneeuw.
ben nog nooit in oostenrijk geweest, maar lijkt me wel mooi ja
robo gaat weer op bandcamp?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik haat het zo erg he
Ja is een mooi landDit jaar waarschijnlijk weer in Innsbruck spelen en misschien zomer / najaar vakantie
Even kijken of ik dat red met afstuderen. Val ook in bij Eindhovens orkest dus wordt een beetje drukquote:
wie maakt de grap¿quote:
Dat was de grap al me dunkt.quote:
Dat deed gianni al door het te vragen, iedereen weet toch waar dat op slaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |