Ja ik wil meer penissen ontvangen in deze leven, eentje is zo karig eigenlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:06 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een kut TT. Jaloers op mensen die wel iemand kunnen vinden?
was ze hier dan?quote:
Heerlijk ja, die white knights pik je er zo uitquote:
Hmmmm. Die van Che is voor mij wel voldoende. Misschien is die van je vriend te klein?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik wil meer penissen ontvangen in deze leven, eentje is zo karig eigenlijk.
Nee haar pooier.quote:
Bedoel niet tegelijk. Gewoon nieuwsgierigheid naar het onbekende.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmm. Die van Che is voor mij wel voldoende. Misschien is die van je vriend te klein?
spannendquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee haar pooier.
[..]
Bedoel niet tegelijk. Gewoon nieuwsgierigheid naar het onbekende.
Dat heb ik niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee haar pooier.
[..]
Bedoel niet tegelijk. Gewoon nieuwsgierigheid naar het onbekende.
ook als is het iemand die je nooit ziet en ook nooit zal zienżquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.
Vind iemand uitmaken voor hoer te ver gaan.
Ik ben afgestompt door deze maatschappij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik niet.
Vind iemand uitmaken voor hoer te ver gaan.
Ja eigk wel. Vind het niet zo netjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:28 schreef wise het volgende:
[..]
ook als is het iemand die je nooit ziet en ook nooit zal zienż
Of ik word te oud.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben afgestompt door deze maatschappij.
Woorden als deze zeggen meer over de persoon die ze gebruikt dan over de persoon waarover het gaat.
ham kaas croissantquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of ik word te oud.
Wat zal ik als ontbijt halen bij AH :$
quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of ik word te oud.
Wat zal ik als ontbijt halen bij AH :$
en gratis koffie halen. En dit verorberen voor de AH met muziekje van zigeuner naast je en met de dakloze krant in je hand.quote:
Nee daarna naar kantoor fietsen en levenquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:36 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
en gratis koffie halen. En dit verorberen voor de AH met muziekje van zigeuner naast je en met de dakloze krant in je hand.
Het leven.
nu pas naar kantoor gaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee daarna naar kantoor fietsen en leven
hey, kssst, ga us wegquote:
Ja, sorry, ik ben al weg inderdaadquote:
braaf modjequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ben al weg inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |