Wow, eindelijk.quote:
Doe niet zo klef.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal jouw eitje eens laten koken met een salvo liefde :$$$$
Het is zinloos. Straks moet ik vast zitten omdat ik een paar kneuzen van het internet vermoord.quote:
Aaaaaand it's gone.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is zinloos. Straks moet ik vast zitten omdat ik een paar kneuzen van het internet vermoord.
gvd ik wist t. Je schaamt je voor genegenheid. En dan in t holst van de nacht zeker wel tegen m aankruipen en vragen of hij je vast wilt houden. Wispelturig kutwijfquote:
Daarom zeggen dat het zombies waren, the perfect crime.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is zinloos. Straks moet ik vast zitten omdat ik een paar kneuzen van het internet vermoord.
trek je kk onderkaak van je schedelquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ei met slagroom? Kkquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou gaan huilen in je comfortzone terwijl je ei met slagroom in je harses stuwt.
Ik kan me niet helemaal tam gedragen. Een gulle middenweg lijkt me het beste.quote:
Je zou vast moeten zitten voor je wansmaak, je levendige fantasie en je KLB meet-year passquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
HAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
trek je kk onderkaak van je schedel
kk mokerquote:
zal ik anders kroketje voor je frituren, in chocolade.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ei met slagroom? Kk![]()
Tenzij chocolade-eitjes.
Ja natuurlijk, zijn taak om me warm te houden hele nacht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd ik wist t. Je schaamt je voor genegenheid. En dan in t holst van de nacht zeker wel tegen m aankruipen en vragen of hij je vast wilt houden. Wispelturig kutwijf
Gewoon @ artis gaan werken met gorilla's.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zijn taak om me warm te houden hele nacht.Sowieso sterke armen om je heen als je in slaap valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |