Damn girl.quote:
Net vas :$:$:;s;s:S$quote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Start hatin' on my top 3 fav light skinned dime pieces in 1 pic.
[ afbeelding ]
recht= christina milian look a like, links= betere versie van rihannaquote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cassiequote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts ís Christina Milian a kk Paku heb je Gangeswater in je oog ouleh.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
recht= christina milian look a like, links= betere versie van rihanna
who datquote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil je overigens wel tegemoetkomen, kri-kri #ynmtd [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Gangeswaterquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rechts ís Christina Milian a kk Paku heb je Gangeswater in je oog ouleh.
Weet ik veel a koelie ik ben niet obsessed met zulkequote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rechts ís Christina Milian a kk Paku heb je Gangeswater in je oog ouleh.
Anna Paquin x True Bloodquote:
Ohja, jij was meer niveau Barbie (Oh Oh Cherso, red.)quote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weet ik veel a koelie ik ben niet obsessed met zulke
Gaan we weerquote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anna Paquin x True Blood
[..]
Ohja, jij was meer niveau Barbie (Oh Oh Cherso, red.)
Goed lichaam. Valt erg tegen na googlen though. Dat gap.quote:
wtfquote:Op maandag 24 maart 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar jij verzint gewoon shit (Somalisch? How Sway?), je weet dat wat ik zeg waar isquote:Op maandag 24 maart 2014 22:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Gaan we weer![]()
Somalische chicks. nuff said.
Jouw mening is gebasserd op iets waar je geen weet van hebt. Je speculeert alleen maar. Ik weet dat Vas op een somalier lijkt en dat jij daar tevens over heen bent gegaan. Is niet erg, Jij bent ook maar een man. Maar dat je op somas geilt. Nee man.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar jij verzint gewoon shit (Somalisch? How Sway?), je weet dat wat ik zeg waar is.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw mening is gebasserd op iets waar je geen weet van hebt. Je speculeert alleen maar. Ik weet dat Vas op een somalier lijkt en dat jij daar tevens over heen bent gegaan. Is niet erg, Jij bent ook maar een man. Maar dat je op somas geilt. Nee man.
[..]
Jouw mening is gebasserd op iets waar je geen weet van hebt. Je speculeert alleen maar. Ik weet dat Vas op een somalier lijkt en dat jij daar tevens over heen bent gegaan. Is niet erg, Jij bent ook maar een man. Maar dat je op somas geilt. Nee man.
[..]
Wie is jeweetwel?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:
Ok Ok. Beetje harsh voor Vas. Maar hij moet gewoon z'n bek dicht houden over jeweetwel.
Lmfao @ strong FOK!ho cuffin'.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:
Ok Ok. Beetje harsh voor Vas. Maar hij moet gewoon z'n bek dicht houden over jeweetwel.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:
Launchstoel.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Gebasserd.
[..]
Lmfao @ strong FOK!ho cuffin'.
Damn homie, at high school you was the man homie, the fuck happend to you? [ afbeelding ]
KLB / [KLB SC] CRIOBEARquote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] MELOEWA. TETOUARIBO IS DE 3E FOK!VRIEND VAN MELOEWA [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] MELOEWA. TETOUARIBO IS DE 3E FOK!VRIEND VAN MELOEWA [ afbeelding ]
What the actual.. niet eens opgevallenquote:
Ik vind oprecht dat hij zich leent voor smerige, onder zijn standaard, sloppy second pussy, maar hij wilt niet luisterenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]En hij is mad omdat je iets over haar gezegd hebt ofzo?
Ik houd van FOK!!
IK HOUD VAN JEquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die mogen blij zijn als ze uberhaubt wat krijgen
Mooiste fail uit die lijst.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual.. niet eens opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |