"The dutch Antilians are very happy with zwarte piet, because they dont have to paint their faces... i have to paint my face and it takes 3 days to take the ehmmm, uhhhh, ehhhh... stuff off.."quote:Op maandag 24 maart 2014 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Steenkolen Engels van Rutte
M'n oren bloeden
Obama be like; dankjoewelquote:Op maandag 24 maart 2014 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"The dutch Antilians are very happy with zwarte piet, because they dont have to paint their faces... i have to paint my face and it takes 3 days to take the ehmmm, uhhhh, ehhhh... stuff off.."
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je lacht maar daar wordt je tenminste een man.
Dima is ook een man (baard), hij vind die extra aandacht gewoon leuk. Hij is echt geen maagd hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jammer dat een dergelijke versie vertaald in het nederlands niet klinkt, rip dom klinkend nederlands, tfoequote:
quote:
quote:
quote:
Is ie wel ingecheckt?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:00 schreef Salatrel het volgende:
De premier van België heeft de reisadviezen richting den haag goed in de gaten gehouden. Vanwege de afsluitingen is hij met de trein naar nederland gekomen.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zwartrijders van je trein stampen, yolo
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
V&A / [GEZ] Zegeltjes EmTé voor bestek
Droeftoeter
Zelfde als al die vlotte kapsels die dierentuinzegels vragen, zodat ze weer een dagje de beest uit kunnen hangen in de plaatselijke zoo.
Maak er dan een minder, dan hoef je niet zo schaamteloos te bedelen
Hahahahaquote:Op maandag 24 maart 2014 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Droeftoeter
Zelfde als al die vlotte kapsels die dierentuinzegels vragen, zodat ze weer een dagje de beest uit kunnen hangen in de plaatselijke zoo.
haha, 4ebe had die zegeltjes graag gewildquote:Op maandag 24 maart 2014 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Droeftoeter
Zeker toevallig dat je dit topic kent?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Droeftoeter
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD ben ziek aan het worden
wie verzorgt mij
nee niet zo :Squote:
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
quote:
Ah, je bent al aan het kijken naar ideeën voor de inrichting van een leuk huisje voor ons hier in de Reeshof zie ik.quote:
Ja, staan echt leuken dingen op die sitequote:Op maandag 24 maart 2014 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, je bent al aan het kijken naar ideeën voor de inrichting van een leuk huisje voor ons hier in de Reeshof zie ik.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, staan echt leuken dingen op die site
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dawkins als ik het goed hebquote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Waar staat die "A" voor, en wie is die man linksboven? Verder snap ik alle references.
Atheist Aquote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Waar staat die "A" voor, en wie is die man linksboven? Verder snap ik alle references.
quote:
quote:
Startrek, cultuurbarbaren.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, en de A schijnt een atheism symbol te zijn.
Star Trekquote:
Duh zitten 100 seconden in een minuut hoor :S alleen bij analoge klok niet, maar digitaal welquote:
Niet gezien... Misschien wel die met cumberbitch kijkenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Yep, ook niet mijn ding, nieuwe star trek movies zijn wel ok tho.
Onwetendquote:Op maandag 24 maart 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dima is ook een man (baard), hij vind die extra aandacht gewoon leuk. Hij is echt geen maagd hoor.
Sowieso, die vent, alles wat hij aanraakt turns into gold.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet gezien... Misschien wel die met cumberbitch kijken
Ja en komt vrijwel uit het niets opdagenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, die vent, alles wat hij aanraakt turns into gold.
A is ook iets van atheist dacht ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat ook, en dan nog die neutraal chaotische blik.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en komt vrijwel uit het niets opdagen
En ja het is gewoon een " symbool " van atheïsmequote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef Chai het volgende:
Zag dat plaatje laatst ook, maar die kerel ben ik nog steeds niet uit.
Not sure if insult.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Something something CB anaal.
[ afbeelding ]
Nog steeds is er geen wrijvingquote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Something something CB anaal.
[ afbeelding ]
Ben er ook nog niet helemaal uit.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Not sure if insult.
zou een insult zijn qua verhoudingen.
Is een foto van internet. Hoort zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoort dat zo of zat de verpakking knel in je tas?
wtf is hetquote:
Zijn die net zo lekker?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij weet wel wat lekker is [ afbeelding ]. Bij mijn AH hebben ze ook gewoon van die zakken met deze shit.
Peje heet het toch gewoon dWc?. Echt super lekker.quote:
Nee net eens even opgezocht, zoek het niet om dat te etenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
De combinatie van ingrediënten doet mij nu niet direct het water in de mond lopen.
nog best plausibelquote:
Deze is het.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zijn die net zo lekker?
De lekkerste die ik ooit gehad had, waren op de verjaardag van een Aziatische mattie van me. Mijn hemel, die had ze zelf gemaakt. Zou bijna trouwen om zulke kunsten
[..]
Peje heet het toch gewoon dWc?. Echt super lekker.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze is het.
[ afbeelding ]
Pejeh oftewel rempejek.
[ afbeelding ]
Zo kaolo lekker hè.
Do you live on a chicken farm?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:22 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik wil het.
quote:
Doet het nietquote:Op maandag 24 maart 2014 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice.
Damn girl.quote:
Net vas :$:$:;s;s:S$quote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Start hatin' on my top 3 fav light skinned dime pieces in 1 pic.
[ afbeelding ]
recht= christina milian look a like, links= betere versie van rihannaquote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cassiequote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts ís Christina Milian a kk Paku heb je Gangeswater in je oog ouleh.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
recht= christina milian look a like, links= betere versie van rihanna
who datquote:Op maandag 24 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil je overigens wel tegemoetkomen, kri-kri #ynmtd [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Gangeswaterquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rechts ís Christina Milian a kk Paku heb je Gangeswater in je oog ouleh.
Weet ik veel a koelie ik ben niet obsessed met zulkequote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rechts ís Christina Milian a kk Paku heb je Gangeswater in je oog ouleh.
Anna Paquin x True Bloodquote:
Ohja, jij was meer niveau Barbie (Oh Oh Cherso, red.)quote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weet ik veel a koelie ik ben niet obsessed met zulke
Gaan we weerquote:Op maandag 24 maart 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anna Paquin x True Blood
[..]
Ohja, jij was meer niveau Barbie (Oh Oh Cherso, red.)
Goed lichaam. Valt erg tegen na googlen though. Dat gap.quote:
wtfquote:Op maandag 24 maart 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar jij verzint gewoon shit (Somalisch? How Sway?), je weet dat wat ik zeg waar isquote:Op maandag 24 maart 2014 22:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Gaan we weer![]()
Somalische chicks. nuff said.
Jouw mening is gebasserd op iets waar je geen weet van hebt. Je speculeert alleen maar. Ik weet dat Vas op een somalier lijkt en dat jij daar tevens over heen bent gegaan. Is niet erg, Jij bent ook maar een man. Maar dat je op somas geilt. Nee man.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar jij verzint gewoon shit (Somalisch? How Sway?), je weet dat wat ik zeg waar is.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jouw mening is gebasserd op iets waar je geen weet van hebt. Je speculeert alleen maar. Ik weet dat Vas op een somalier lijkt en dat jij daar tevens over heen bent gegaan. Is niet erg, Jij bent ook maar een man. Maar dat je op somas geilt. Nee man.
[..]
Jouw mening is gebasserd op iets waar je geen weet van hebt. Je speculeert alleen maar. Ik weet dat Vas op een somalier lijkt en dat jij daar tevens over heen bent gegaan. Is niet erg, Jij bent ook maar een man. Maar dat je op somas geilt. Nee man.
[..]
Wie is jeweetwel?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:
Ok Ok. Beetje harsh voor Vas. Maar hij moet gewoon z'n bek dicht houden over jeweetwel.
Lmfao @ strong FOK!ho cuffin'.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:
Ok Ok. Beetje harsh voor Vas. Maar hij moet gewoon z'n bek dicht houden over jeweetwel.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef tetouaribo het volgende:
Launchstoel.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Gebasserd.
[..]
Lmfao @ strong FOK!ho cuffin'.
Damn homie, at high school you was the man homie, the fuck happend to you? [ afbeelding ]
KLB / [KLB SC] CRIOBEARquote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] MELOEWA. TETOUARIBO IS DE 3E FOK!VRIEND VAN MELOEWA [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] MELOEWA. TETOUARIBO IS DE 3E FOK!VRIEND VAN MELOEWA [ afbeelding ]
What the actual.. niet eens opgevallenquote:
Ik vind oprecht dat hij zich leent voor smerige, onder zijn standaard, sloppy second pussy, maar hij wilt niet luisterenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]En hij is mad omdat je iets over haar gezegd hebt ofzo?
Ik houd van FOK!!
IK HOUD VAN JEquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die mogen blij zijn als ze uberhaubt wat krijgen
Mooiste fail uit die lijst.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual.. niet eens opgevallen.
Is ook gewoon minder grappig omdat trel net zo iemand is als nootjes.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual.. niet eens opgevallen.
Ik ook. =$quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
En tetou zou een hartverzakking krijgen als een chick like me langer dan 3 seconden naar hem zou kijken.
HAhaha dawwww niet nodig jij kunt genoeg leuks krijgenquote:
Krijgt ie ook wel hoor. Krio is discreet ondeugendquote:Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha dawwww niet nodig jij kunt genoeg leuks krijgen
Ja, maar toch.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAhaha dawwww niet nodig jij kunt genoeg leuks krijgen
Je bent zeker niet verkeerd. Maar overdrijven kan ook nog.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
En tetou zou een hartverzakking krijgen als een chick like me langer dan 3 seconden naar hem zou kijken.
Haha in dat geval moet ik nog even iets bedenken hoor geef me ff de tijdquote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je bent zeker niet verkeerd. Maar overdrijven kan ook nog.
Water is blauw!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvdquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje olie op het vuur gooien en die #latetrain gaat van CHOO CHOO MOTHERFUCKER
Die tijd gun ik je welquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha in dat geval moet ik nog even iets bedenken hoor geef me ff de tijd
Wat?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat reageer je niet op m'n opzet tot pickup line.
AWWW SNAP U GOT DISMISSED SON.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat reageer je niet op m'n opzet tot pickup line.
Eh. Nee..?quote:
K.quote:
Godkk wat slecht dit.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'CUZ YOU SURE KNOW HOW TO RAISE A COCK.
[ afbeelding ]
Vind die dingen nog steeds stom, maar die 2e en 4e - lol.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Moest lachen.quote:
Oh jee. SHIT IS AAN Gquote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef tetouaribo het volgende:
Maar ff serieus dwc. Ik hoor je bent pussy.
Wil niet daten met jou, straks gaat tetou mij ook Somaliër noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heeeeeeeeeeeeeeeee Dvennnnnnnnnnnnn hoe ist daar in Bulliequote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef Dven het volgende:
Onmin fittie hier gelijk weer weg als niggers voor de scotoe
You wack, you're twisted, your girl's a hoquote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef tetouaribo het volgende:
Maar ff serieus dwc. Ik hoor je bent pussy.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ spoiler
![]()
Druk bezig met de voorbereidingen om naar een willekeurig tropisch paradijs te verhuizenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeee Dvennnnnnnnnnnnn hoe ist daar in Bullie
Nope, na oktober kan ik je wellicht Indonesië aanradenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk bezig met de voorbereidingen om naar een willekeurig tropisch paradijs te verhuizennog aanraders?
Is ie nog steeds met Meloe dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Niet om te stoken verder, maar vraag me wel af hoelang het zal duren voordat tetou inziet dat wij gelijk hadden.
Dacht dat Bulgarije het paradijs was?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk bezig met de voorbereidingen om naar een willekeurig tropisch paradijs te verhuizennog aanraders?
Is toch geen tropisch paradijs, gekkie.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat Bulgarije het paradijs was?
Zegt de koelie die bij de appie werkt en terug deinst wanneer het er op aan komt. Jij en je 'goons' zijn een grap.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You wack, you're twisted, your girl's a ho
You're broke, the kid ain't yours, and e'rybody know
Your old man say you stupid, you be like, "So?
I love my baby mother, I never let her go"
[..]![]()
@ spoiler
Is toch sowieso geen paradijs, mallerd.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch geen tropisch paradijs, gekkie.
Als ze overstapt naar de volgendequote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Niet om te stoken verder, maar vraag me wel af hoelang het zal duren voordat tetou inziet dat wij gelijk hadden.
Wel voor Dven. Beetje à la From Russia With Love.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Is toch sowieso geen paradijs, mallerd.
Ik stack chips als Pringles though, where yo money at? Alsof die hele e-fittie srs wasquote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zegt de koelie die bij de appie werkt en terug deinst wanneer het er op aan komt. Jij en je 'goons' zijn een grap.
Heeft ze jou nou al gehad? Of was dat supergirl op wie jij zat te geilen?quote:
Hehe, had ik achteraf dus makkelijk kunnen doenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft ze jou nou al gehad? Of was dat supergirl op wie jij zat te geilen?
Heb ik over nagedacht. Maar dan wel afgelegen gebieden. Van miljoenensteden en milieuvervuiling word ik suïcidaalquote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, na oktober kan ik je wellicht Indonesië aanraden
Wat chloro zegtquote:Op maandag 24 maart 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat Bulgarije het paradijs was?
Hahaha shiiiitquote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
als 2 FOK!kers voor jou al je zwakzinnige chick hebben gekanteld?
Maar goed dat je het niet gedaan hebt wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe, had ik achteraf dus makkelijk kunnen doenSupergirl valt niet op Marokkanen
Waarom noem jij hem steeds koelie?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zegt de koelie die bij de appie werkt en terug deinst wanneer het er op aan komt. Jij en je 'goons' zijn een grap.
Moet je niet willen manquote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe, had ik achteraf dus makkelijk kunnen doenSupergirl valt niet op Marokkanen
Heb mezelf aangemeldquote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2647/?type=1&theater
o...m...g..... Dit kan toch verdomme niet mensen![]()
Het gaat je geen moer aan hoeveel geld ik heb. Ik 'kan' op een dag meer verdienen dan wat jij en een hele week met je appie verdient. Je doet te stoer.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik stack chips als Pringles though, where yo money at? Alsof die hele e-fittie srs was. Alsof er voor FOK! stupid risks genomen gaan worden
. Hoe heb jij recht van spreken als 2 FOK!kers voor jou al je zwakzinnige chick hebben gekanteld?
Ik ga naar Jakarta en naar Bali, die 2 zijn sowieso zeker. Jakarta ivm een bruiloft en Bali als in de vakantie die we er aan vast plakkenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht. Maar dan wel afgelegen gebieden. Van miljoenensteden en milieuvervuiling word ik suïcidaal
Al jaren, maar het wil nog niet echt lukken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jaja, stiekem ben je al aan het dm'en
Hoe gaat het met je studie?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het gaat je geen moer aan hoeveel geld ik heb. Ik 'kan' op een dag meer verdienen dan wat jij en een hele week met je appie verdient. Je doet te stoer.
Never a dull moment. Zou haar korsterige lip teder insmeren met zalfquote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet je niet willen man.
Wie wilt er nou een chick die:
- De aandachtshoer van FOK! is
- Haar herpeslip op FOK! post
- Waarvan meerdere FOK!kers haar telefoonnummer hebben
- Waarvan meerdere FOK!kers sexy pics hebben
- Waarvan meerdere FOK!kers haar al hebben geneukt
- Die moeite heeft met het afronden van 3 of 4 verschillende mbo-cursussen
- Webcamavontuurtjes had met d'r zus voor geld
- In een probleemgezin leeft
- ...
Niemand toch.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik 'kan' op een dag meer verdienen dan wat jij en een hele week met je appie verdient.
quote:
Stuur pics van je penis, werkte ook bij mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Al jaren, maar het wil nog niet echt lukken.
Is ook maar beter zo jaquote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet je niet willen man.
Wie wilt er nou een chick die:
- De aandachtshoer van FOK! is
- Haar herpeslip op FOK! post
- Waarvan meerdere FOK!kers haar telefoonnummer hebben
- Waarvan meerdere FOK!kers sexy pics hebben
- Waarvan meerdere FOK!kers haar al hebben geneukt
- Die moeite heeft met het afronden van 3 of 4 verschillende mbo-cursussen
- Webcamavontuurtjes had met d'r zus voor geld
- In een probleemgezin leeft
- ...
Niemand toch.
IQ Veer +5quote:
Is meestal het eerste wat ik doe maar nu je het zegt was ik dat even vergeten bij haar ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur pics van je penis, werkte ook bij mij.
Hey bbyquote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
hmmm ik rook onrust hier
valt er nog wat te beleven?
Als je toch in de buurt bent, waarom niet hèquote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga naar Jakarta en naar Bali, die 2 zijn sowieso zeker. Jakarta ivm een bruiloft en Bali als in de vakantie die we er aan vast plakkenBen heel benieuwd naar Bali.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
hmmm ik rook onrust hier
smoel houden stuk ongelukquote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
hmmm ik rook onrust hier
Hey.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
hmmm ik rook onrust hier
Dat lijkt me wel en dat ben ik ook zeker van plan om te gaan doen. Maar die cursus die je daarvoor moet doen eerst wil ik dan wel in NL fixen, scheelt me daar weer tijdquote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je toch in de buurt bent, waarom niet hèkan je een beetje duiken daar?
Was een compliment, kandelaarkut.quote:
Niks mis met een goede DP.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik was eerst krikri
Moet trouwens weer eens hardop lachen om deze SC. Lang geleden
Weet ik, maar alsnog wel verborgen belediging gewoonquote:Op maandag 24 maart 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was een compliment, kandelaarkut.
Nee gek kind, dat kost in NL ontzettend veel, daar een euro of 200. Duurt een dag of 2 waarbij je na een dag al in de zee ligt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel en dat ben ik ook zeker van plan om te gaan doen. Maar die cursus die je daarvoor moet doen eerst wil ik dan wel in NL fixen, scheelt me daar weer tijd
Van wat ik ervan begreep wel, en ze was gekapt toen ze betrapt was door d'r moeder oidquote:
Dat niet dagelijks doenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet trouwens weer eens hardop lachen om deze SC. Lang geleden
Een duikcursus? Daar 200 euro? 200 euro op freaking Bali?! Serieus?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee gek kind, dat kost in NL ontzettend veel, daar een euro of 200.
DAT IS WAT WIJ DOEN TOCHquote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik, maar alsnog wel verborgen belediging gewoon
dagelijks op fok zittenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begreep wel, en ze was gekapt toen ze betrapt was door d'r moeder oid.
[..]
Dat niet dagelijks doen.
Hard gewordenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begreep wel, en ze was gekapt toen ze betrapt was door d'r moeder oid.
[..]
Dat niet dagelijks doen.
Afhankelijk van wat je doen wil wel ja. En duiken is 1 van de dingen die in Nederland nog wel aardig geprijsd zijn. Alhoewel het natuurlijk ook niet verkeerd is les te krijgen van een zongebruinde boyquote:Op maandag 24 maart 2014 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel en dat ben ik ook zeker van plan om te gaan doen. Maar die cursus die je daarvoor moet doen eerst wil ik dan wel in NL fixen, scheelt me daar weer tijd
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Thanks, ik vind die van jou ook keileuk!
steenleuk dus? hmhm ja ok?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Thanks, ik vind die van jou ook keileuk!
Op fok is ook menig puber gek op jouw uiersquote:
ik wil jou keigaaf neukenquote:
Niet echt.quote:
Zat net te checken, 225 euro hier. Fuck die shit. Haha en ja leuk zo'n lekkere boy, waar ik naast sta met mijn eigen boyquote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je doen wil wel ja. En duiken is 1 van de dingen die in Nederland nog wel aardig geprijsd zijn. Alhoewel het natuurlijk ook niet verkeerd is les te krijgen van een zongebruinde boy
STEENLEUK WUAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAUAHAUHWUHASIHAIHAIHAAHHAHAH KKKKKKKK GRPAPIGH!!!!! XDquote:
Houd je gore teringsmoel en post wat homemade porno van je.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wij deden andere dingen in de nacht
Beetje stiekem flirten enzoquote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zat net te checken, 225 euro hier. Fuck die shit. Haha en ja leuk zo'n lekkere boy, waar ik naast sta met mijn eigen boy
http://www.joesgonediving.com/en/pages/dive_courses/prices.htmlquote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een duikcursus? Daar 200 euro? 200 euro op freaking Bali?! Serieus?
Wow. Dat dominance.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd je gore teringsmoel en post wat homemade porno van je.
De aanhouder wint.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Zie mijn daaropvolgende post.
Denk dat het werkt though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
.ej nav onrop edamemoh taw tsop ne leomsgniret erog ej duoHquote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd je gore teringsmoel en post wat homemade porno van je.
Moet goedkoper te fixen zijn, kan niet anders.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://www.joesgonediving.com/en/pages/dive_courses/prices.html
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De aanhouder wint.
Of de uittrekker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De aanhouder wint.
Of de uittrekker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
En dat binnen 2 minuten :0 #trotsquote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
.ej nav onrop edamemoh taw tsop ne leomsgniret erog ej duoH
Eerste hit op Google. Maar veel goedkoper lijkt me niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet goedkoper te fixen zijn, kan niet anders.
[..]
Kki
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef krioro het volgende:
[..]Ik houd mijn broek aan > aanhouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek mijn broek uit > uittrekker
Nee? Oké.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Jij wint, ik heb geen flauw idee wat ik hierop moet zeggenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
.ej nav onrop edamemoh taw tsop ne leomsgniret erog ej duoH
hee bbyquote:
Wat zit je allemaal te hinten dat ik m'n broek uit moet doen vanavond. Hitsig ding.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik houd mijn broek aan > aanhouder
Ik trek mijn broek uit > uittrekker
Nee? Oké.
Nooit geweten dat jij Meloewa zo goed kende in rl.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
wat is cripquote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo crip nog erbij en het feest is compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |