quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen dykes, rip fas. We hebben dykebait nodig.
Kweeniequote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet drakenshirt altijd, ben het wel gewend.
Captain save-a-below-average-ho.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef wise het volgende:
[..]
niet zo haten op chai. Tenminste een van de weinige vrouwen hier met inzicht.
Wauwquote:
*huilt*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
*Kruipt alvast in hoekje om te huilen vanwege dWc's haat*
quote:Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij laat altijd iedereen huilen met je gemeenheid![]()
[/ervaringsdeskundige]
Shots firedquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet drakenshirt altijd, ben het wel gewend.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tegeltjeswijsheid hoor
[ afbeelding ]
Met jouw koe dijen gaat dat sws nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
Ik wil niet terug in de kut van mijn moeder![]()
Mijn koe dijenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met jouw koe dijen gaat dat sws niet
Wit/roze kip zou ik niet eten anders hoor.quote:
Zou niet weten waarom je witte kip niet zou eten. En roze ging sowieso niet over kip.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wit/roze kip zou ik niet eten anders hoor.
wit slash roze is gewoon kip die in het midden niet gaar is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je witte kip niet zou eten. En roze ging sowieso niet over kip.
Stil Mini-Mini.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wit slash roze is gewoon kip die in het midden niet gaar is.
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je witte kip niet zou eten. En roze ging sowieso niet over kip.
Haha gvd.quote:
Je weet het misschien nog niet, maar je trouwt uiteindelijk met een oldtimer.quote:
Trouwenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Je weet het misschien nog niet, maar je trouwt uiteindelijk met een oldtimer.
Ik zou jou ook niet etenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wit/roze kip zou ik niet eten anders hoor.
Hoef jij ook niet.quote:
Ik vraag me altijd af wat dat bevroren fruit nou toevoegt. Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #3
Al die klapkaken met hun hippe pitjes en zaadjes.
Geen kumquatbulgursoep maken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #3
Al die klapkaken met hun hippe pitjes en zaadjes.
Lekker koud in de zomerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dat bevroren fruit nou toevoegt. Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest.
Bevroren fruit en groente is meestal juist fresh as fuck omdat het X uur na plukken al wordt ingevrorenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dat bevroren fruit nou toevoegt. Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest.
Zou Veers perzik plukken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bevroren fruit en groente is meestal juist fresh as fuck omdat het X uur na plukken al wordt ingevroren.
Je moet me op het werk soms horen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]. Propz voor je oneindige lijst met zulke woorden.
Is gewoon fruit heur, wat drakenshirt zegt. Alleen de textuur schijnt anders te zijn na bevriezing (bij sommige fruitsoorten iig), dus not really geschikt/lekker om zo uit het vuistje te eten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pls.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bevroren fruit en groente is meestal juist fresh as fuck omdat het X uur na plukken al wordt ingevroren.
quote:
quote:
Pls.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou m'n banaan in haar pruim peren.
EN HOE KOMT DAT DAN HE?! WAT IS ER MEE GEBEURD DAN HE?!!?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Is gewoon fruit heur, wat drakenshirt zegt. Alleen de textuur schijnt anders te zijn (bij sommige fruitsoorten iig), dus not really geschikt/lekker om zo uit het vuistje te eten.
Ingevroren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EN HOE KOMT DAT DAN HE?! WAT IS ER MEE GEBEURD DAN HE?!!?
Zie edit. Het is bevroren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EN HOE KOMT DAT DAN HE?! WAT IS ER MEE GEBEURD DAN HE?!!?
Vind het gewoon een leuk koosnaampje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van koffie naar hatorade geswitcht.
Dit jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |