Nee, midden limburgquote:
Bovenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu begint het akelig te worden. Boven of onder de Maas?
Hoe kom je erbij dat ze dat doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom douche meisjes alvorens het vingeren / dildo-en?
ik dit vaak begrijp er echt niks van
vrouwen logic
Watquote:
een meisje vertelde mij laatst dat zij haar dildo in de vaatwasser doet, dus denk schone voorwerpen inbrengen en schoon zijn vinden ze fijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom douche meisjes alvorens het vingeren / dildo-en?
ik dit vaak begrijp er echt niks van
vrouwen logic
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat telt als midden? heb je een kaartje?
zojuist gezien...quote:
Venray en Horst valt onder noord dacht ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zie ik geen verdeling van zuid,midden, noord?
Roggel of Horn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Robophatt het volgende:
Nou geloof mij maar als ik zeg dat ik in het midden woon
Ja volgens mij ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Venray en Horst valt onder noord dacht ik.
Geen van beiden, zelfde hoogte wel als roggelquote:
In ggggrrt Roggel hihaho.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Robophatt het volgende:
Nou geloof mij maar als ik zeg dat ik in het midden woon
Weert dus. Valt nog mee dan, gelukkig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen van beiden, zelfde hoogte wel als roggel
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Weert dus. Valt nog mee dan, gelukkig.
Welke kant opquote:
Had ook naar boven of beneden gekund.quote:
Kom jij zo dichtbij? Wat akelig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik weer een keer wedstrijd in Panningen heb en jij bent in het zuiden, kom je dan kijken?
Met spandoeken en alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik weer een keer wedstrijd in Panningen heb en jij bent in het zuiden, kom je dan kijken?
Half uurtje erbovenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had ook naar boven of beneden gekund.
Roermond?
Venlo? Of echt in een van die dorpen?quote:
Dorpen gelukkig. In Venlo zou ik niet kunnen wonen met dat vervelende dialect wat ze daar sprekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Venlo? Of echt in een van die dorpen?
Zou echt wel research doen en achter de naam van dat paard komen he. Sowieso iets van Black Dancer in the Night ofzoquote:
Snap ik wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Dorpen gelukkig. In Venlo zou ik niet kunnen wonen met dat vervelende dialect wat ze daar spreken.
Ik zou het je wel in een privébericht willen sturen, maar dat kan ik helaas niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap ik wel ja
Maar dan geef ik het op, te veel dorpen
Ben je stout geweest?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou het je wel in een privébericht willen sturen, maar dat kan ik helaas niet meer.
Is een crosswedstrijd, dus leuk om te zien ook. Zoals dit:quote:
Zinedine.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou echt wel research doen en achter de naam van dat paard komen he. Sowieso iets van Black Dancer in the Night ofzo
Om 1 of andere reden heten paarden nooit Jan ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou echt wel research doen en achter de naam van dat paard komen he. Sowieso iets van Black Dancer in the Night ofzo
O wow, best vet. Ook gewoon echt door het bos enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een crosswedstrijd, dus leuk om te zien ook. Zoals dit:
[..]
[..]
Zinedine.
Ken wel een Birgit jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, soms. Ken je een Birgit uit Weert?
N.?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
O wow, best vet. Ook gewoon echt door het bos enzo
[..]
Ken wel een Birgit ja
Ik heb geen idee. Ze hebben hier toch overal hun eigen visie opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo raar.waarom is dat als je geen spammer bent? mensen kunnen je gewoon blokkeren.
Bij een gewone ban doen ze dat tegenwoordig ook standaard.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ze hebben hier toch overal hun eigen visie op.
Vertel maar welke voordelen jij ziet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:
Ik zie minstends 3 voordelen aan Limburg.
Ik schrijf dat woord verkeerd, kan iemand me verbeteren? Het ziet er zo onnatuurlijk uit.
Is toch al een poosje terug. Half jaar of zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een gewone ban doen ze dat tegenwoordig ook standaard.
Katholieke achtergrond.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Vertel maar welke voordelen jij ziet.
Weet ik niet, ben al een tijdje niet meer geband geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch al een poosje terug. Half jaar of zo?
Heb je deze foto genomen met je maagdenvlies ofzo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doet mijn vader dit
ik moet echt het huis uit
mensen ik zoek kamer omg adam
Omdat je je rotzooi niet had opgeruimd?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, want als het weer eens raak is kan het direct minimaal een half jaar vergetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben al een tijdje niet meer geband geweest
Oh leuk, ik kwam daar een tijd terug zo nu en dan bij een FOK!ster.quote:
Geld uitgeven. Duitsland is goedkoper in bepaalde dingen, België ook en Nederland ook al. Voor handel lijkt het me een goede plek. Dat die limbo's dat niet snappen is iets anders.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Vertel maar welke voordelen jij ziet.
Wat doet hij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je haar gebatst?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh leuk, ik kwam daar een tijd terug zo nu en dan bij een FOK!ster.
Dat is er slechts een.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geld uitgeven. Duitsland is goedkoper in bepaalde dingen, België ook en Nederland ook al. Voor handel lijkt het me een goede plek.
Meloe?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha, weird huehuehahahuahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Neverquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
100% zeker dat jouw fwb ook van fok komt.
De A2 naar A'dam dan maar. Kan echt geen betere bedenken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
De Maas is 2, nu nog even zoeken naar de derde.
Het is een meisjequote:
jellyquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:22 schreef Germano het volgende:
Ik kan sowieso niet meer volgen welke FOK!ers met elkaar slapen.
Het is zo'n beetje standaard tegenwoordig heb ik het idee.
Je zit al 10 jaar op fok dus kan nog steedsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
No way José. Ik ken d'r al een jaar of 7 inmiddels.
Ik snap die opmerking nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
*Kruipt alvast in hoekje om te huilen vanwege dWc's haat*
Maar zij toch niet (denk ik).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zit al 10 jaar op fok dus kan nog steeds
Waarschijnlijk bang voor opmerkingen zoals;" Alsof ik bij haar in de buurt kom met haar poephanden "quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap die opmerking niet.
[..]
Maar zij toch niet (denk ik).
Misschien als je 'm nog even uitlegt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik verwachtte nog een paar hatelijke sneren mijn kant op.
Ja volgens mij welquote:
Ja klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo'n blonde? Slank meisje en is juffrouw als ik me niet vergis?
wtf is het?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Bij wie danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Tegen de warme woom van je chick aan lepelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD wat een lekkere feestdagen bwoh bwoh
gisteren kanki veel geslapen, mijn gado
Oh zo, teringquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bang voor opmerkingen zoals;" Alsof ik bij haar in de buurt kom met haar poephanden "
woom?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tegen de warme woom van je chick aan lepelen.
Neequote:
heet je Dirk-Jan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha dit lijkt me echt het ergste wat mij kan overkomen
ik ben zowel graag het grote lepeltje als het kleine lepeltje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tegen de warme woom van je chick aan lepelen.
Hoe moet ik haar vinden? Weet haar naam toch niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Robo niet op facebook gestalkt hebben
Ekte pionier van de liefde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ben zowel graag het grote lepeltje als het kleine lepeltje.
Zijn wel wat mensen hier die mijn naam wetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar vinden? Weet haar naam toch niet.
Maar ze kent Birgit N. dus nu kan gaan zoeken!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam haar vorige week tegen bij mutual friendsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ken jou toch niet, maar vind het wel apart dat jij Birgit ook kentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zijn wel wat mensen hier die mijn naam weten
100kg aan knuffelbaarheidquote:
Mij dat ik gewoon ergens loop in mijn eigen stad en dan achter me hoor 'Chai?, Chai ben jij dat?' en dan kijk ik om is het een of andere Turk die ik niet ken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha dit lijkt me echt het ergste wat mij kan overkomen
Door al haar vrienden gaan spitten of wat? Is meer iets voor Chai.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ze kent Birgit N. dus nu kan gaan zoeken!
Zo raar is dat nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ken jou toch niet, maar vind het wel apart dat jij Birgit ook kent.
Oh, oh, nou ineens wel, Sherlock jij even die AH-stalkposts jegens mij danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij dat ik gewoon ergens loop in mijn eigen stad en dan achter me hoor 'Chai?, Chai ben jij dat?' en dan kijk ik om is het een of andere Turk die ik niet ken.En dan zie ik een audi in de buurt staan.
Zou hard gillen en wegrennen.
Ga je nog naar die meet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij dat ik gewoon ergens loop in mijn eigen stad en dan achter me hoor 'Chai?, Chai ben jij dat?' en dan kijk ik om is het een of andere Turk die ik niet ken.En dan zie ik een audi in de buurt staan.
Jij bent sws sterker dan mij, waar ben je bang voor?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, oh, nou ineens wel, Sherlock jij even die AH-stalkposts jegens mij dan.
Nee, maar Weert wel een dorpquote:
Lijkt me sowieso afschuwelijk om ineens uit het niets met je username te worden aangesprokenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
E-Clit vs E-peen, Fight!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent sws sterker dan mij, waar ben je bang voor?
Ja heb op dezelfde school gezeten als Gridlok in een ver verledenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb het hier nog nooit meegemaakt, dus voor mij wel.
Ik zou roepen he phatty.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso afschuwelijk om ineens uit het niets met je username te worden aangesprokenof dat nou door dima is of niet
Vieze gaten, spinnen en insecten groter dan een poepvlieg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent sws sterker dan mij, waar ben je bang voor?
Ik weet niks, zou via Birgit moeten schaken of zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:34 schreef Germano het volgende:
Wat is je naam, Robo? Anders wil ik Chai inschakelen.
Je hebt ook nog bij andere mensen in de klas gezeten die ik ken blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb op dezelfde school gezeten als Gridlok in een ver verledendus verbaas me niet zo snel meer ergens over.
Robin, best makkelijk af te leiden van mijn usernamequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:34 schreef Germano het volgende:
Wat is je naam, Robo? Anders wil ik Chai inschakelen.
Doe eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niks, zou via Birgit moeten schaken of zo.
Serieus? DM namenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je hebt ook nog bij andere mensen in de klas gezeten die ik ken blijkbaar.
11 Graden, heerlijk voor deze tijd van het jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef niels0 het volgende:
De storm is begonnen. Hoe zit het in NL?
Vriendin stuurde laatst de fb van een knappe jongen die ze had leren kennen, was die jongen vrienden met een van mijn FOK!fbvrienden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je hebt ook nog bij andere mensen in de klas gezeten die ik ken blijkbaar.
Ja, als iedereen dat hadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Robin, best makkelijk af te leiden van mijn username
woooowww kleine wereld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendin stuurde laatst de fb van een knappe jongen die ze had leren kennen, was die jongen vrienden met een van mijn FOK!fbvrienden.
Heb niemand op Facebook van hier, zelfs niet Tli, terwijl zij mijn penis niet zou weigeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendin stuurde laatst de fb van een knappe jongen die ze had leren kennen, was die jongen vrienden met een van mijn FOK!fbvrienden.
Het is hier losgebarsten. De flitsen ook al gezien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
11 Graden, heerlijk voor deze tijd van het jaar.
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef Birgit dan, want die kan ik niet vinden. Voeg mij toe op fb en stuur berichtje.
Ik wel, gewoon apart lijstje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb niemand op Facebook van hier, zelfs niet Tli, terwijl zij mijn penis niet zou weigeren.
Die laatste is Chinees man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso Gridlok niet uit miljoenen herkennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shiiiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso Gridlok niet uit miljoenen herkennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een gemeenschappelijke vriend met een FOK!erquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij zo slecht in sherlocken. Heb haar alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef Birgit dan, want die kan ik niet vinden. Voeg mij toe op fb en stuur berichtje.
Ik zou toevoegen als vriend en beste e-vrienden worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb ook een gemeenschappelijke vriend met een FOK!er
quote:
Toen was ik nog kriofernandes.jpg skinny hoor. =$quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krio's body is honing voor beren, ga uit van ja.
I wish. =$quote:
Hoe is het met mkhhh eigenlijk?quote:
I don't kiss and tell op FOK! Maar wil wel een keer wat met je drinken op dat plein bij de kerk.quote:
Wil goed voorbereid zijn voor het wagen van een poging.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jij zo slecht in sherlocken. Heb haar al
Zou Veer mij accepteren?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou toevoegen als vriend en beste e-vrienden worden.
Jawel, die verzamelt facebook vrienden als SoA's - Sherlock: Veer / Veertje / VeerEli / Die_ene_halfnaakte_waar_ik_gistere_op_gefapt_heb.quote:
Oelemarkt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:39 schreef krioro het volgende:
[..]
I don't kiss and tell op FOK! Maar wil wel een keer wat met je drinken op dat plein bij de kerk.
Heeft ook een foto van haarzelf in string op FB nu.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jawel, die verzamelt facebook vrienden als SoA's - Sherlock: Veer / Veertje / VeerEli / Die_ene_halfnaakte_waar_ik_gistere_op_gefapt_heb.
Nee manquote:
Alles public, ies koeltoer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft ook een foto van haarzelf in string op FB nu.
Intrigerend beeld!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft ook een foto van haarzelf in string op FB nu.
En in het centrum heet meestal het pleintje markt, maar dat noemen ze dan 'mert'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het bestaat nog echt ook.
Limburg.
Alles beneden de rivieren.
Mertquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En in het centrum heet meestal het pleintje markt, maar dat noemen ze dan 'mert'.
Hebben wij hier ook, Harte Merrrrrrt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En in het centrum heet meestal het pleintje markt, maar dat noemen ze dan 'mert'.
Heet zelfs bij mij in het dorp gewoon Markt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Good for her.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carrière gaan maken in Bollywood.
Geen flauw idee hoe het allemaal heet daar.quote:
Bedoel de uitspraak ervan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Heet zelfs bij mij in het dorp gewoon Markt.
Zou dat zo erg niet trekken om in zo'n gehucht/dorp/kleine stad/whatever te wonen hè, niet normaalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ons dialectquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
In Weert weet je het maar nooit. Die hebben sowieso enorm rare woorden.
dat je omkijkt en die dop van ebah half in je geicht krijgtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Godse limburgersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Kiektj, daor vluugtj ein meuletentje.
Dao, vluuegtj, muueletentje* en dan nog ergens wat wazige accentenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Kiektj, daor vluugtj ein meuletentje.
Zou niet eens schrikken dan, want zijn hoofd en dop herken ik dan en dan begrijp ik nog een beetje wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat je omkijkt en die dop van ebah half in je geicht krijgt
Je achternaam begint met een M? Ik kom in de buurt denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dao, vluuegtj, muueletentje* en dan nog ergens wat wazige accenten
Ja je zult me wel gevonden hebben jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Je achternaam begint met een M? Ik kom in de buurt denk ik.
Denk het wel. Je boft, want we hebben geen gemeenschappelijke vrienden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja je zult me wel gevonden hebben ja
Gelukkigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk het wel. Je boft, want we hebben geen gemeenschappelijke vrienden.
Anders was het sowieso een date.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef Germano het volgende:
[..]
wie is die chick op jouw UI?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom nog niet zo lang in deze SCquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een oude SC'ers niet tussen je vrienden staan. Die kwam ook uit Weert.
He verdorie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een oude SC'ers niet tussen je vrienden staan. Die kwam ook uit Weert.
Oh nu weet ik niet meer om wie het gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar goed ook, want die ik kende ik wel.
Ik weet de naam niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef Biekuh het volgende:
[..]
oh. dus het is echt waar? bedankt. ff googlen
Skylark.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nu weet ik niet meer om wie het gaat.
Nee, waarom zou ik? Omdat we in de jeugd een paar keer tegen elkaar hebben gevoetbald?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh toch wel, wist niet dat jij die kende. Hij heeft jou niet op fb.
Weet ik veel hoe goed jij hem kent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Omdat we in de jeugd een paar keer tegen elkaar hebben gevoetbald?
Wie is dat irlquote:
Haha net als Braddie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb op FB alleen mensen waar ik daadwerkelijk ook vaker een praatje mee maak.
Alleen FOK!ers dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb op FB alleen mensen waar ik daadwerkelijk ook vaker een praatje mee maak.
Best gezellig 's zomersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dit was het trouwens. Café De Gruyter.
15 contacten in z'n telefoonquote:
Beste terrasje in de stad wel vind ik. Maar is toch allemaal van dezelfde eigenaarquote:
Ik vind fb juist wel handig voor mensen die ik irl niet meer zomaar tegen het lijf loop. Die verhuist zijn en zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik haal m'n pleziertjes niet uit FOK!, dus brand maar los op mij.
Zigzag. Mag je nog steeds blowenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Germano het volgende:
Hoe heet die drugscafé? Daar rookte destijds iedereen binnen rustig een jointje.
Die verwijder is juistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind fb juist wel handig voor mensen die ik irl niet meer zomaar tegen het lijf loop. Die verhuist zijn en zo.
Dames waarmee ik omga hebben goede smaak, obviously.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beste terrasje in de stad wel vind ik. Maar is toch allemaal van dezelfde eigenaar
Is dat die kelder?quote:
Ja op zich is het best chill daar op een doordeweekse avond maar ligt er echt aan wie er achter de bar staat. Een zo'n kerel die zet die muziek altijd echt treurig hard en ook nog kutmuziek ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens per ongeluk binnengelopen. Wist niet wat me overkwam.
Dacht het wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Dames waarmee ik omga hebben goede smaak, obviously.
[..]
Is dat die kelder?
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Dames waarmee ik omga hebben goede smaak, obviously.
[..]
Is dat die kelder?
Ik ben er al een jaar niet meer geweest. Hoor de laatste tijd alleen maar verhalen over Mocro's die zich tegen iedereen gedragen als haantjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja op zich is het best chill daar op een doordeweekse avond maar ligt er echt aan wie er achter de bar staat. Een zo'n kerel die zet die muziek altijd echt treurig hard en ook nog kutmuziek ook
Ja klopt wel. Kwam een beetje gelijk met die feesten zeg maar, toen kwam er ineens echt ander volk op die tent af en werd het gewoon kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben er al een jaar niet meer geweest. Hoor de laatste tijd alleen maar verhalen over Mocro's die zich tegen iedereen gedragen als haantjes.
Ik bedoel in het algemeen. Veel overlast door Mocro's en Albanezen, toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Kwam een beetje gelijk met die feesten zeg maar, toen kwam er ineens echt ander volk op die tent af en werd het gewoon kut.
Ja in mijn Limburg-tijd was het die oude sfeer nog. Mijn dame kwam daar regelmatig (inb4 jij kent 'rquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Ja, daar.
Tegenwoordig worden daar echt veel technofeesten gegeven en shit, heel die tent aan de pillenShit is niet normaal. Eerder zaten we daar vaak met een paar vrienden beetje te kaarten en te blowen, maar kom er al een paar jaar niet meer.
Grote kans, DM naamquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja in mijn Limburg-tijd was het die oude sfeer nog. Mijn dame kwam daar regelmatig (inb4 jij kent 'r).
Valt tegenwoordig wel mee. Heb er zelf in ieder geval niet zoveel mee van doen. Volgens mij komen die vooral - tegenwoordig dan - in de zig en misschien club 11 maar daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik bedoel in het algemeen. Veel overlast door Mocro's en Albanezen, toch?
Is het ergens nog te doen voor 'normaal' volk?
Daar ben ik ook nooit geweest, wel in de tent die er was voor Club 11. Ben de naam vergeten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grote kans, DM naam
Maar de oude sfeer was echt zwaar relaxt.
[..]
Valt tegenwoordig wel mee. Heb er zelf in ieder geval niet zoveel mee van doen. Volgens mij komen die vooral - tegenwoordig dan - in de zig en misschien club 11 maar daar kom ik nooit.
Carte Blanche heette dat eerst. Was wel beter dan Club11, had je ook een cocktailbar daarboven maar weet niet zeker of dat nou altijd was of niet. Maar die tent is toen in korte tijd gewoon compleet naar de kloten gegaan en toen kwam Club 11 en was het helemaal een trieste bedoelingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit geweest, wel in de tent die er was voor Club 11. Ben de naam vergeten.
Toen kon je nog met zo'n wenteltrap naar de bovenste verdieping waar je aan de waterpijp kon hijsen.
Toen had je inderdaad boven zo'n bar en een loungequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Carte Blanche heette dat eerst. Was wel beter dan Club11, had je ook een cocktailbar daarboven maar weet niet zeker of dat nou altijd was of niet. Maar die tent is toen in korte tijd gewoon compleet naar de kloten gegaan en toen kwam Club 11 en was het helemaal een trieste bedoeling
Nou heel lang bij Os Mam gekomen, zit tegenwoordig een bekende van me in en is de stamkroeg van mijn vriendengroep, maar vind daar zelf niet zo heel veel aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Toen had je inderdaad boven zo'n bar en een lounge.
Waar ga je tegenwoordig naartoe?
quote:
Ja, elk meisje heeft wel zo'n setje in haar kast liggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik merk laatste tijd word ik erg opgewonden van sexy lingerie
hebben veel meisjes dit soort lingery
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
(ken het niet, maar die naam)
Heb btw ook keilekkere pizza gegeten destijds in een of andere pizzeria in Weert.
Ja hey, ik wilde mijn tijd daar even herbeleven, noem de beste eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaDie naam is echt afschuwelijk maar is wel leuk daar op zich. Maar de gemiddelde leeftijd ligt bijna overal zo laag, valt zo hard tegen.
Stikt van de pizzeria's in Weert
Je kunt ook naar Valkenswaard of Deurne gaan. Daar is het nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaDie naam is echt afschuwelijk maar is wel leuk daar op zich. Maar de gemiddelde leeftijd ligt bijna overal zo laag, valt zo hard tegen.
Stikt van de pizzeria's in Weert
Ja Valkenswaard is op zich wel leuk. Deurne ben ik nog nooit geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Valkenswaard of Deurne gaan. Daar is het nog steeds leuk.
Waar zat die ongeveer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja hey, ik wilde mijn tijd daar even herbeleven, noem de beste eens.Niet dat ik de naam weet/zou herkennen, maar toch.
Nah, studenten vooral.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Modus het volgende:
Komen zeker alleen maar kampers inDon Papi
.
Paparazzi?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja Valkenswaard is op zich wel leuk. Deurne ben ik nog nooit geweest volgens mij.
Is die tent met al die guido types toch of nietquote:
Ik ken ook een FOK!ker uit Valkenswaard.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Valkenswaard of Deurne gaan. Daar is het nog steeds leuk.
Al sla je me dood, werkelijk geen flauw idee. =$quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja Valkenswaard is op zich wel leuk. Deurne ben ik nog nooit geweest volgens mij.
[..]
Waar zat die ongeveer?
Niet dat ik weet. Is de enige 20+ tent daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is die tent met al die guido types toch of niet
Mozy?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ken ook een FOK!ker uit Valkenswaard.Woont er nu niet meer though.
Sfynx?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ken ook een FOK!ker uit Valkenswaard.Woont er nu niet meer though.
[..]
Al sla je me dood, werkelijk geen flauw idee. =$
Ja dat was het wel ja. Weet nog 1 tent die op een jungle leek waar echt alleen maar 16jarigen warenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Is de enige 20+ tent daar.
Old Dutch, zo'n feestcafé.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat was het wel ja. Weet nog 1 tent die op een jungle leek waar echt alleen maar 16jarigen waren
Grote kans jaquote:
Nee.quote:
Ik denk Bretelli(?), op google maps staat er Enoteca oid op de gevel though. Maar daar was het volgens mij. Niet groot, achterin kon je knus zitten.quote:
Bretelli is absoluut geen pizzeria... Heeft 1 ster geloof ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik denk Bretelli(?), op google maps staat er Enoteca oid op de gevel though. Maar daar was het volgens mij. Niet groot, achterin kon je knus zitten.
Zit ook nog wat volk @ muziek forum dat uit weert komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bretelli is absoluut geen pizzeria...
Gvd sherlock net op Weert wordt er ergens gesproken over een meeting in Weert![]()
Zeker ogen open houden
Oh ja, niet normaal hoeveel bandjes je hier hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit ook nog wat volk @ muziek forum dat uit weert komt.
Welk subforum?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bretelli is absoluut geen pizzeria... Heeft 1 ster geloof ik
Gvd sherlock net op Weert wordt er ergens gesproken over een meeting in Weert![]()
Zeker ogen open houden
Nee.quote:
Oh enoteca is iets met wijn, my bad, dat is dus gewoon Bretelli.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bretelli is absoluut geen pizzeria... Heeft 1 ster geloof ik
Zeker ogen open houden
Niemand van hier. Isdatzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie dan? Dacht dat zij de enige twee waren uit Valkenswaard.
Muziek idd, ging geloof ik over bospopquote:
Oh dat zou best kunnen. Heb het even gegoogled, is wel dat restaurant waar jij het over hebt ja. Misschien van naam veranderd ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Oh enoteca is iets met wijn, my bad, dat is dus gewoon Bretelli.Maar daar was het wel, ben ik vrij zeker van. Hebben ze daar geen pizza's dan?
gvd heel Weert op FOK!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
Ben nog fokkers tegen gekomen uit weert @ Lowlands, kan je nagaan
Ja, nee, het is enoteca/ristorante Bretelli dus. Ben jij er wel eens geweest en zo ja, wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen. Heb het even gegoogled, is wel dat restaurant waar jij het over hebt ja. Misschien van naam veranderd ofzo.
Oh ja ik zag Bretelli helemaal nergens meer staanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nee, het is enoteca/ristorante Bretelli dus. Ben jij er wel eens geweest en zo ja, wat vond je ervan?
En op dat blauwe stuk van het uithangbord. Goede smaak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja ik zag Bretelli helemaal nergens meer staanMaar staat idd alleen bijna onzichtbaar op het glas.
Nee ben er nooit geweest, maar volgens mijn ouders is het er wel lekker geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Muziek idd, ging geloof ik over bospop
Shit gettin' too close, I'm out.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
Ben nog fokkers tegen gekomen uit weert @ Lowlands, kan je nagaan
Hebben ze volgens mij al heel erg lang. Wel ooit bijna kwijt geraakt meen ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
En op dat blauwe stuk van het uithangbord. Goede smaak.En wow, zonder het te weten in een Michelin-ster-tent gegeten (geen idee of ze die toen al hadden, maar toch).
[..]
[..]
Shit gettin' too close, I'm out.
Passende afbeelding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:02 schreef Germano het volgende:
Het was m'n eerste poep van 2014.
[ afbeelding ]
Vond je het zo spannendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:54 schreef Germano het volgende:
Nondeju, ik had m'n grote boodschap niet zolang moeten ophouden.
Vreemd soort luiheid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, had een paar dagen geen zin om te gaan zitten.
Tja, gaan snel die dagen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vreemd soort luiheid.
Pff weer niet gedaan wat ik wilde doen vandaag.
Ja veel te snel. Het is ook gewoon al vrijdagquote:
gvdquote:
Goddank.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja veel te snel. Het is ook gewoon al vrijdag
quote:
Maandag weer terug naar school zonder ook maar 1 ding gedaan te hebben wat ik van plan was. Moet nog een compleet onderzoek beginnen waarvan ik had bedacht dat 9 januari met het tekenen van m'n stagecontracten volledig opgestart te hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |