Ja hey, ik wilde mijn tijd daar even herbeleven, noem de beste eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaDie naam is echt afschuwelijk maar is wel leuk daar op zich. Maar de gemiddelde leeftijd ligt bijna overal zo laag, valt zo hard tegen.
Stikt van de pizzeria's in Weert
Je kunt ook naar Valkenswaard of Deurne gaan. Daar is het nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaDie naam is echt afschuwelijk maar is wel leuk daar op zich. Maar de gemiddelde leeftijd ligt bijna overal zo laag, valt zo hard tegen.
Stikt van de pizzeria's in Weert
Ja Valkenswaard is op zich wel leuk. Deurne ben ik nog nooit geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Valkenswaard of Deurne gaan. Daar is het nog steeds leuk.
Waar zat die ongeveer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja hey, ik wilde mijn tijd daar even herbeleven, noem de beste eens.Niet dat ik de naam weet/zou herkennen, maar toch.
Nah, studenten vooral.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Modus het volgende:
Komen zeker alleen maar kampers inDon Papi
.
Paparazzi?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja Valkenswaard is op zich wel leuk. Deurne ben ik nog nooit geweest volgens mij.
Is die tent met al die guido types toch of nietquote:
Ik ken ook een FOK!ker uit Valkenswaard.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Valkenswaard of Deurne gaan. Daar is het nog steeds leuk.
Al sla je me dood, werkelijk geen flauw idee. =$quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja Valkenswaard is op zich wel leuk. Deurne ben ik nog nooit geweest volgens mij.
[..]
Waar zat die ongeveer?
Niet dat ik weet. Is de enige 20+ tent daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is die tent met al die guido types toch of niet
Mozy?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ken ook een FOK!ker uit Valkenswaard.Woont er nu niet meer though.
Sfynx?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ken ook een FOK!ker uit Valkenswaard.Woont er nu niet meer though.
[..]
Al sla je me dood, werkelijk geen flauw idee. =$
Ja dat was het wel ja. Weet nog 1 tent die op een jungle leek waar echt alleen maar 16jarigen warenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Is de enige 20+ tent daar.
Old Dutch, zo'n feestcafé.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat was het wel ja. Weet nog 1 tent die op een jungle leek waar echt alleen maar 16jarigen waren
Grote kans jaquote:
Nee.quote:
Ik denk Bretelli(?), op google maps staat er Enoteca oid op de gevel though. Maar daar was het volgens mij. Niet groot, achterin kon je knus zitten.quote:
Bretelli is absoluut geen pizzeria... Heeft 1 ster geloof ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik denk Bretelli(?), op google maps staat er Enoteca oid op de gevel though. Maar daar was het volgens mij. Niet groot, achterin kon je knus zitten.
Zit ook nog wat volk @ muziek forum dat uit weert komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bretelli is absoluut geen pizzeria...
Gvd sherlock net op Weert wordt er ergens gesproken over een meeting in Weert![]()
Zeker ogen open houden
Oh ja, niet normaal hoeveel bandjes je hier hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit ook nog wat volk @ muziek forum dat uit weert komt.
Welk subforum?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bretelli is absoluut geen pizzeria... Heeft 1 ster geloof ik
Gvd sherlock net op Weert wordt er ergens gesproken over een meeting in Weert![]()
Zeker ogen open houden
Nee.quote:
Oh enoteca is iets met wijn, my bad, dat is dus gewoon Bretelli.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bretelli is absoluut geen pizzeria... Heeft 1 ster geloof ik
Zeker ogen open houden
Niemand van hier. Isdatzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie dan? Dacht dat zij de enige twee waren uit Valkenswaard.
Muziek idd, ging geloof ik over bospopquote:
Oh dat zou best kunnen. Heb het even gegoogled, is wel dat restaurant waar jij het over hebt ja. Misschien van naam veranderd ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Oh enoteca is iets met wijn, my bad, dat is dus gewoon Bretelli.Maar daar was het wel, ben ik vrij zeker van. Hebben ze daar geen pizza's dan?
gvd heel Weert op FOK!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
Ben nog fokkers tegen gekomen uit weert @ Lowlands, kan je nagaan
Ja, nee, het is enoteca/ristorante Bretelli dus. Ben jij er wel eens geweest en zo ja, wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen. Heb het even gegoogled, is wel dat restaurant waar jij het over hebt ja. Misschien van naam veranderd ofzo.
Oh ja ik zag Bretelli helemaal nergens meer staanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nee, het is enoteca/ristorante Bretelli dus. Ben jij er wel eens geweest en zo ja, wat vond je ervan?
En op dat blauwe stuk van het uithangbord. Goede smaak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja ik zag Bretelli helemaal nergens meer staanMaar staat idd alleen bijna onzichtbaar op het glas.
Nee ben er nooit geweest, maar volgens mijn ouders is het er wel lekker geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Muziek idd, ging geloof ik over bospop
Shit gettin' too close, I'm out.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef Gridlok het volgende:
Ben nog fokkers tegen gekomen uit weert @ Lowlands, kan je nagaan
Hebben ze volgens mij al heel erg lang. Wel ooit bijna kwijt geraakt meen ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
En op dat blauwe stuk van het uithangbord. Goede smaak.En wow, zonder het te weten in een Michelin-ster-tent gegeten (geen idee of ze die toen al hadden, maar toch).
[..]
[..]
Shit gettin' too close, I'm out.
Passende afbeelding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:02 schreef Germano het volgende:
Het was m'n eerste poep van 2014.
[ afbeelding ]
Vond je het zo spannendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:54 schreef Germano het volgende:
Nondeju, ik had m'n grote boodschap niet zolang moeten ophouden.
Vreemd soort luiheid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, had een paar dagen geen zin om te gaan zitten.
Tja, gaan snel die dagen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vreemd soort luiheid.
Pff weer niet gedaan wat ik wilde doen vandaag.
Ja veel te snel. Het is ook gewoon al vrijdagquote:
gvdquote:
Goddank.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja veel te snel. Het is ook gewoon al vrijdag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |