Ik heb geen idee. Ze hebben hier toch overal hun eigen visie opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo raar.waarom is dat als je geen spammer bent? mensen kunnen je gewoon blokkeren.
Bij een gewone ban doen ze dat tegenwoordig ook standaard.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ze hebben hier toch overal hun eigen visie op.
Vertel maar welke voordelen jij ziet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:08 schreef niels0 het volgende:
Ik zie minstends 3 voordelen aan Limburg.
Ik schrijf dat woord verkeerd, kan iemand me verbeteren? Het ziet er zo onnatuurlijk uit.
Is toch al een poosje terug. Half jaar of zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een gewone ban doen ze dat tegenwoordig ook standaard.
Katholieke achtergrond.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Vertel maar welke voordelen jij ziet.
Weet ik niet, ben al een tijdje niet meer geband geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch al een poosje terug. Half jaar of zo?
Heb je deze foto genomen met je maagdenvlies ofzo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doet mijn vader dit
ik moet echt het huis uit
mensen ik zoek kamer omg adam
Omdat je je rotzooi niet had opgeruimd?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, want als het weer eens raak is kan het direct minimaal een half jaar vergetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben al een tijdje niet meer geband geweest
Oh leuk, ik kwam daar een tijd terug zo nu en dan bij een FOK!ster.quote:
Geld uitgeven. Duitsland is goedkoper in bepaalde dingen, België ook en Nederland ook al. Voor handel lijkt het me een goede plek. Dat die limbo's dat niet snappen is iets anders.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Vertel maar welke voordelen jij ziet.
Wat doet hij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je haar gebatst?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh leuk, ik kwam daar een tijd terug zo nu en dan bij een FOK!ster.
Dat is er slechts een.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geld uitgeven. Duitsland is goedkoper in bepaalde dingen, België ook en Nederland ook al. Voor handel lijkt het me een goede plek.
Meloe?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha, weird huehuehahahuahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |