Nee, midden limburgquote:
Bovenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu begint het akelig te worden. Boven of onder de Maas?
Hoe kom je erbij dat ze dat doen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom douche meisjes alvorens het vingeren / dildo-en?
ik dit vaak begrijp er echt niks van
vrouwen logic
Watquote:
een meisje vertelde mij laatst dat zij haar dildo in de vaatwasser doet, dus denk schone voorwerpen inbrengen en schoon zijn vinden ze fijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom douche meisjes alvorens het vingeren / dildo-en?
ik dit vaak begrijp er echt niks van
vrouwen logic
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat telt als midden? heb je een kaartje?
zojuist gezien...quote:
Venray en Horst valt onder noord dacht ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar zie ik geen verdeling van zuid,midden, noord?
Roggel of Horn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Robophatt het volgende:
Nou geloof mij maar als ik zeg dat ik in het midden woon
Ja volgens mij ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Venray en Horst valt onder noord dacht ik.
Geen van beiden, zelfde hoogte wel als roggelquote:
In ggggrrt Roggel hihaho.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Robophatt het volgende:
Nou geloof mij maar als ik zeg dat ik in het midden woon
Weert dus. Valt nog mee dan, gelukkig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen van beiden, zelfde hoogte wel als roggel
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Weert dus. Valt nog mee dan, gelukkig.
Welke kant opquote:
Had ook naar boven of beneden gekund.quote:
Kom jij zo dichtbij? Wat akelig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik weer een keer wedstrijd in Panningen heb en jij bent in het zuiden, kom je dan kijken?
Met spandoeken en alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik weer een keer wedstrijd in Panningen heb en jij bent in het zuiden, kom je dan kijken?
Half uurtje erbovenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had ook naar boven of beneden gekund.
Roermond?
Venlo? Of echt in een van die dorpen?quote:
Dorpen gelukkig. In Venlo zou ik niet kunnen wonen met dat vervelende dialect wat ze daar sprekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Venlo? Of echt in een van die dorpen?
Zou echt wel research doen en achter de naam van dat paard komen he. Sowieso iets van Black Dancer in the Night ofzoquote:
Snap ik wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Dorpen gelukkig. In Venlo zou ik niet kunnen wonen met dat vervelende dialect wat ze daar spreken.
Ik zou het je wel in een privébericht willen sturen, maar dat kan ik helaas niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap ik wel ja
Maar dan geef ik het op, te veel dorpen
Ben je stout geweest?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou het je wel in een privébericht willen sturen, maar dat kan ik helaas niet meer.
Is een crosswedstrijd, dus leuk om te zien ook. Zoals dit:quote:
Zinedine.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou echt wel research doen en achter de naam van dat paard komen he. Sowieso iets van Black Dancer in the Night ofzo
Om 1 of andere reden heten paarden nooit Jan ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou echt wel research doen en achter de naam van dat paard komen he. Sowieso iets van Black Dancer in the Night ofzo
O wow, best vet. Ook gewoon echt door het bos enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een crosswedstrijd, dus leuk om te zien ook. Zoals dit:
[..]
[..]
Zinedine.
Ken wel een Birgit jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, soms. Ken je een Birgit uit Weert?
N.?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
O wow, best vet. Ook gewoon echt door het bos enzo
[..]
Ken wel een Birgit ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |