He verdorie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een oude SC'ers niet tussen je vrienden staan. Die kwam ook uit Weert.
Oh nu weet ik niet meer om wie het gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar goed ook, want die ik kende ik wel.
Ik weet de naam niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:52 schreef Biekuh het volgende:
[..]
oh. dus het is echt waar? bedankt. ff googlen
Skylark.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nu weet ik niet meer om wie het gaat.
Nee, waarom zou ik? Omdat we in de jeugd een paar keer tegen elkaar hebben gevoetbald?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh toch wel, wist niet dat jij die kende. Hij heeft jou niet op fb.
Weet ik veel hoe goed jij hem kent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Omdat we in de jeugd een paar keer tegen elkaar hebben gevoetbald?
Wie is dat irlquote:
Haha net als Braddie.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb op FB alleen mensen waar ik daadwerkelijk ook vaker een praatje mee maak.
Alleen FOK!ers dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb op FB alleen mensen waar ik daadwerkelijk ook vaker een praatje mee maak.
Best gezellig 's zomersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dit was het trouwens. Café De Gruyter.
15 contacten in z'n telefoonquote:
Beste terrasje in de stad wel vind ik. Maar is toch allemaal van dezelfde eigenaarquote:
Ik vind fb juist wel handig voor mensen die ik irl niet meer zomaar tegen het lijf loop. Die verhuist zijn en zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik haal m'n pleziertjes niet uit FOK!, dus brand maar los op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |