Het is hier losgebarsten. De flitsen ook al gezien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
11 Graden, heerlijk voor deze tijd van het jaar.
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef Birgit dan, want die kan ik niet vinden. Voeg mij toe op fb en stuur berichtje.
Ik wel, gewoon apart lijstje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb niemand op Facebook van hier, zelfs niet Tli, terwijl zij mijn penis niet zou weigeren.
Die laatste is Chinees man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso Gridlok niet uit miljoenen herkennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shiiiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso Gridlok niet uit miljoenen herkennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een gemeenschappelijke vriend met een FOK!erquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendin stuurde laatst de fb van een knappe jongen die ze had leren kennen, was die jongen vrienden met een van mijn FOK!fbvrienden.
Ben jij zo slecht in sherlocken. Heb haar alquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef Birgit dan, want die kan ik niet vinden. Voeg mij toe op fb en stuur berichtje.
Ik zou toevoegen als vriend en beste e-vrienden worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb ook een gemeenschappelijke vriend met een FOK!er
quote:
Toen was ik nog kriofernandes.jpg skinny hoor. =$quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krio's body is honing voor beren, ga uit van ja.
I wish. =$quote:
Hoe is het met mkhhh eigenlijk?quote:
I don't kiss and tell op FOK! Maar wil wel een keer wat met je drinken op dat plein bij de kerk.quote:
Wil goed voorbereid zijn voor het wagen van een poging.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jij zo slecht in sherlocken. Heb haar al
Zou Veer mij accepteren?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou toevoegen als vriend en beste e-vrienden worden.
Jawel, die verzamelt facebook vrienden als SoA's - Sherlock: Veer / Veertje / VeerEli / Die_ene_halfnaakte_waar_ik_gistere_op_gefapt_heb.quote:
Oelemarkt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:39 schreef krioro het volgende:
[..]
I don't kiss and tell op FOK! Maar wil wel een keer wat met je drinken op dat plein bij de kerk.
Heeft ook een foto van haarzelf in string op FB nu.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jawel, die verzamelt facebook vrienden als SoA's - Sherlock: Veer / Veertje / VeerEli / Die_ene_halfnaakte_waar_ik_gistere_op_gefapt_heb.
Nee manquote:
Alles public, ies koeltoer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft ook een foto van haarzelf in string op FB nu.
Intrigerend beeld!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft ook een foto van haarzelf in string op FB nu.
En in het centrum heet meestal het pleintje markt, maar dat noemen ze dan 'mert'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het bestaat nog echt ook.
Limburg.
Alles beneden de rivieren.
Mertquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En in het centrum heet meestal het pleintje markt, maar dat noemen ze dan 'mert'.
Hebben wij hier ook, Harte Merrrrrrt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En in het centrum heet meestal het pleintje markt, maar dat noemen ze dan 'mert'.
Heet zelfs bij mij in het dorp gewoon Markt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Good for her.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carrière gaan maken in Bollywood.
Geen flauw idee hoe het allemaal heet daar.quote:
Bedoel de uitspraak ervan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Heet zelfs bij mij in het dorp gewoon Markt.
Zou dat zo erg niet trekken om in zo'n gehucht/dorp/kleine stad/whatever te wonen hè, niet normaalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ons dialectquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Germano het volgende:
[..]
In Weert weet je het maar nooit. Die hebben sowieso enorm rare woorden.
dat je omkijkt en die dop van ebah half in je geicht krijgtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij dat ik gewoon ergens loop in mijn eigen stad en dan achter me hoor 'Chai?, Chai ben jij dat?' en dan kijk ik om is het een of andere Turk die ik niet ken.En dan zie ik een audi in de buurt staan.
Zou hard gillen en wegrennen.
Godse limburgersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Kiektj, daor vluugtj ein meuletentje.
Dao, vluuegtj, muueletentje* en dan nog ergens wat wazige accentenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Kiektj, daor vluugtj ein meuletentje.
Zou niet eens schrikken dan, want zijn hoofd en dop herken ik dan en dan begrijp ik nog een beetje wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat je omkijkt en die dop van ebah half in je geicht krijgt
Je achternaam begint met een M? Ik kom in de buurt denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dao, vluuegtj, muueletentje* en dan nog ergens wat wazige accenten
Ja je zult me wel gevonden hebben jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Je achternaam begint met een M? Ik kom in de buurt denk ik.
Denk het wel. Je boft, want we hebben geen gemeenschappelijke vrienden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja je zult me wel gevonden hebben ja
Gelukkigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk het wel. Je boft, want we hebben geen gemeenschappelijke vrienden.
Anders was het sowieso een date.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef Germano het volgende:
[..]
wie is die chick op jouw UI?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom nog niet zo lang in deze SCquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een oude SC'ers niet tussen je vrienden staan. Die kwam ook uit Weert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |