Ja, duh. Het wordt toch ook steeds weer benoemd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, kom nou. Hoe vaak ben je wel niet op zulke reacties ingegaan? Pls veer.
Ik niet hoor, ik care niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, duh. Het wordt toch ook steeds weer benoemd?Hoe vaak is Chlo wel niet op de neusgrapjes in gegaan en dWc op de ''care-niet grapjes'' en jij op de ''bolle negerin grapjes'' of weet ik het wat
Alsof ik ook maar enigszins beledigd doe erover ofzo mens
Uhuh, uhuh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik care niet.
/niggauitzuidfeelings
Hey.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
gaat geen topic voorbij zonder gebakkes van al die labiele bitches hier
Nu is het topic compleet, hoi Ballyquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
hey poesquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu is het topic compleet, hoi Bally
Post jij weer in ieder topic?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af of Ally anno 2014 nog een dime piece is, of dat ze helemaal uitgekookt is.
Ja ja, was echt heavy shit hoor, die reactie. Poeh poeh.quote:
alleen als jij er ook bentquote:
leuk om over na te denkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraag me af of Ally anno 2014 nog een dime piece is, of dat ze helemaal uitgekookt is.
Was ze dat ooit dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
okquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ja, was echt heavy shit hoor, die reactie. Poeh poeh.
quote:
Hoor deze schijnheil danquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ie je afkraakte meid, ik kom voor je op
Jij hebt me minstens zoveel afgekraakt lief AH prupke. Maar long hair don't care tochquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ie je afkraakte meid, ik kom voor je op
NEE INDERDAAD, DACHT DAT ONZE CONNECTION REAL WAS MAAR NEEEEEE.quote:
Srs de eerste week van mijn opleiding hebben we gekeken naar de varus/valgus stand van de enkel en de voetboog en hoe dit invloed kan hebben op de stand van de knieën en de heupen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, is bij ingewikkeldere bewegingen niet echt heel makkelijk. Hoeveel fysio's zouden bij heupproblemen bij squats bijvoorbeeld aan de voetboog denken?
Ik instagram die shit iedere ochtend. #healthfood #raspberry # instafood #delicious #almondflakes #fitquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stiekem ben je gezondheidsfreak met gojibessen en quinoa en shit.
Natuurlijk welquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
NEE INDERDAAD, DACHT DAT ONZE CONNECTION REAL WAS MAAR NEEEEEE.
Ik ga nu in bed huilen.
Je weet die shit welquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik instagram die shit iedere ochtend. #healthfood #raspberry # instafood #delicious #almondflakes #fit
OK, maar ga naar een random fysio met zo'n klacht en geen van ze denkt daaraan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Srs de eerste week van mijn opleiding hebben we gekeken naar de varus/valgus stand van de enkel en de voetboog en hoe dit invloed kan hebben op de stand van de knieën en de heupen.
Zou wel kunnen kriobro.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef krioro het volgende:
[..]
OK, maar ga naar een random fysio met zo'n klacht en geen van ze denkt daaraan.
Niet dat het bij mij m'n voetboog was, maar toch.
=$ =$quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Natuurlijk weldacht all the way aan je toen the weeknd aan het zingen was
100% jij was bij Drake & The Weeknd hindaziggoquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Natuurlijk weldacht all the way aan je toen the weeknd aan het zingen was
hihiquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt me minstens zoveel afgekraakt lief AH prupke. Maar long hair don't care tochjullie weten niks van mij mattie
Voetboog -> spieren in heup -> bewegingquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou wel kunnen kriobro.
Maar zie de relatie tussen voetboog problematiek en welke spieren verantwoordelijk zijn voor welke beweging niet zo
omg kan er niet eens over praten. Het was perfect. Mijn leven is compleet. Zo dicht bij drake geweestquote:
Jointje erbij en genieten geblazenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
100% jij was bij Drake & The Weeknd hindaziggo
Wow wij waren in dezelfde ruimtequote:
Bitch laat me mijn artrokinematische skills op jouw beperkte art. cubiti oefenenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Voetboog -> spieren in heup -> beweging
Zie je, fysio's weten niks.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef ]UnicornFarts[/url] het volgende:
Ik dacht dat ik een fantastische date had morgenavondziet er leuk uit, woont niet meer bij zijn ouders, heeft geen 4 kinderen bij 4 verschillende vrouwen, bijna te mooi om waar te zijn...
Stond er vanochtend een berichtje voor mij klaar dat hij zich er zo op verheugde en hoopte dat hij over mij heen mocht plassen!
Nog fijner zou zijn als we samen naar de wc zouden gaan, ik op zijn schoot zou zitten en over hem heen wilde plassen.
Huh wacht wat
quote:
=$quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wow wij waren in dezelfde ruimte
[..]
Bitch laat me mijn artrokinematische skills op jouw beperkte art. cubiti oefenen
bah bahquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wow wij waren in dezelfde ruimte
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
LOL CB IS NAAR DRAKE CONCERT GEGAAN HAHAHAHAHAHA SO SO GAY.
quote:
Preutse trut.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik moet met jongeren gaan daten want dit is al nummer zoveel..zijn altijd de ouderevorige keer ook een vent, we hadden het gewoon over normale dingen en ineens vraagt hij wat voor schoenen ik draag, dus ik zei dat ik op dat moment op blote voeten liep. Laten we het erop houden dat hij wel raad wist met vrouwen voeten...
Ik ga nu gelijk mijn filter aanpassen
Dawwwwwwwwquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Veer ik vind je echt een heel mooi figuur hebben
HAHAHA dacht eerst 'wow lucky bastard deeltjes Ally inademen enzeau', nu pas deze invalshoekquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
=$
LOL CB IS NAAR DRAKE CONCERT GEGAAN HAHAHAHAHAHA SO SO GAY.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA dacht eerst 'wow lucky bastard deeltjes Ally inademen enzeau'
Modus ga wegquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bby u my everything u all i ever wanted
Ally moleculen zijn erger dan kaliumcyanide. Barely survived brahquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA dacht eerst 'wow lucky bastard deeltjes Ally inademen enzeau', nu pas deze invalshoek![]()
.
You're the fucking bestquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
We could do it real big bigger then u ever done it![]()
![]()
Dit nummer op repeat nadat je in de ochtendgloren van de best sex ever terug naar huis onderweg bent in de tramquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
I want this forever i swear i can spend whatever on it
Wil met mijn tong over zijn chocoskin gaan.quote:
Het ochtendgloren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit nummer op repeat nadat je in de ochtendgloren van de best sex ever terug naar huis onderweg bent in de tram. Wat een slechtlopende zin volgens mij
.
RTquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil met mijn tong over zijn chocoskin gaan.
thanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
We could do it real big bigger then u ever done it![]()
![]()
Wow, zijn wij het een keer eens?! Omg.quote:
You love me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Meest irritante SC-koppel 2014, 2015 én 2016.
Ja kom nou, als alle negers er nou zou uitzagen. Of Tyson Beckfordquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, zijn wij het een keer eens?! Omg.
You love me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Meest irritante SC-koppel 2014, 2015 én 2016.
Of dWcquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kom nou, als alle negers er nou zou uitzagen. Of Tyson Beckford
Ja. Ja. Ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kom nou, als alle negers er nou zou uitzagen. Of Tyson Beckford
Gvd, ik word keihard gedist hier.quote:UnicornFarts Gepost op 19-03-2014 om 20:08
quote:
Op 19-03-2014 20:01 schreef krioro
Sorry babygirl, ik hou van nasty.
KLB kneusje.
#illuminastyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:24 schreef Yiha het volgende:
rara
c'est qui?tre gay, ouiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Laatste voyeur(s)
Zaadbroodje
Beursaap
voederbietel
Die usernames in m'n fobo.
rara
c'est qui?Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
rara
c'est qui?Is dit adorabelle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt er wel op jaquote:
Was die pic niet 1 of andere gast in het outfittopic met een debiel strakke groene broek, maand of 2/3 terug. Iets met James ofzo.quote:
Wow, zoekskills. Of gewoon gefav'd natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ONZ / [Fernandes #110] Kontjes en voedsel
*Nee.jpg*
Meer packs kweken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:31 schreef tliciouz het volgende:
Jumi stomme vraag maar welke mascara gebruik jij? Geen een heeft een mooi effect bij mij.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Inimitable van Chanel. Dat borsteltje is echtGebruik je een wimperkruller?
Geen flauw ideequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Was die pic niet 1 of andere gast in het outfittopic met een debiel strakke groene broek, maand of 2/3 terug. Iets met James ofzo.
Nee ik wilde gister die c'mon son van CB terugzoeken maar die vond ik niet maar kwam deze wel tegen en toen besloot ik maar nee.jpg te posten ipv c'mon son.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wow, zoekskills. Of gewoon gefav'd natuurlijk. En nee
.
Een paar posts daaronder speelt ze met je privé!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, zoekskills. Of gewoon gefav'd natuurlijk. En nee
.
Lol @
[..]
[..]
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een paar posts daaronder speelt ze met je privé!!!!!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die MsMessy nog niet hebben navelgeneukt.
kk ik krijg epilepsiequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ] ZE SPEELT DAAR EN DAAR MET JE PRIVÉ, NU KAN IEDEREEN HET ZIEN HUHUAHAHA HOE SLINKS [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ] ZE SPEELT DAAR EN DAAR MET JE PRIVÉ, NU WEET IEDEREEN 'T HUHUAHAHA HOE SLINKS [ afbeelding ]
Oh lawd, diequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Al gevonden.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #98.
Hard geworden.quote:
Moest denken aan deze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hou wel van bovengemiddeld lange clitjes en nipples.
Niks mis met een goeie dikke clit idd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hou wel van bovengemiddeld lange clitjes
Groce.quote:en nipples.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie dikke clit idd.
[..]
Groce.
Ah vandaar dat je zo op die bodybuildsters geilt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie dikke clit idd.
Vroegah, zo'n vriend van een vriend van me, trainde, ging anaboluuuhhh nemen zonder ook maar iets te weten van trainen/dieet/alles, bleef gewoon fat en niet gespierd, alleen werden z'n nipples dus lang op die manier LOLOLOLOLOL. Ze noemden hem toen 'nipple Edje'. (srs)quote:
Oh dacht dat je over mij had omdat ik spuit 11 was ofzoquote:
Ik probeer me in te beelden hoe nipple Edje wordt uitgesproken met een Brabo-accent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroegah, zo'n vriend van een vriend van me, trainde, ging anaboluuuhhh nemen zonder ook maar iets te weten van trainen/dieet/alles, bleef gewoon fat en niet gespierd, alleen werden z'n nipples dus lang op die manier LOLOLOLOLOL. Ze noemden hem toen 'nipple Edje'. (srs)
[/storytime with grandpa krio]
dis nigga spend 3 lines of text talmbout a dudes nipplesquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroegah, zo'n vriend van een vriend van me, trainde, ging anaboluuuhhh nemen zonder ook maar iets te weten van trainen/dieet/alles, bleef gewoon fat en niet gespierd, alleen werden z'n nipples dus lang op die manier LOLOLOLOLOL. Ze noemden hem toen 'nipple Edje'. (srs)
[/storytime with grandpa krio]
Is sowieso een meisje hequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Al gevonden.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #98.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer me in te beelden hoe nipple Edje wordt uitgesproken met een Brabo-accent.
quote:lol
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dis nigga spend 3 lines of text talmbout a dudes nipples [ afbeelding ]
quote:
quote:Inb4 nasaal, ja verkouden.
Het zegt toch op de vraag of het m/v is dat het een man is? WTF MAN FOK!kers en hun identiteitscrissisenquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Inb4 nasaal, ja verkouden.
Ja hoe kan een man nou weer zo'n figuur hebben daar geloof ik niets van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het zegt toch op de vraag of het m/v is dat het een man is? WTF MAN FOK!kers en hun identiteitscrissisen.
Ja, geen idee verder, lijkt op een chick, maar diegene zegt zelf een man, kweet het allemaal nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hoe kan een man nou weer zo'n figuur hebben daar geloof ik niets van.
Heb topic verder niet gelezen dus als jullie allemaal zeker weten dat het een man is geloof ik jullie wel hoor. Maar misschien is het zo'n apart type man dat als vrouw geboren is.
Welk boek is dat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Wil dat jij mijn favoriete boek gaat voorlezen en opnemen zodat ik elke avond naar je kan luisteren.
yiha post net de originele foto met hoofd erbij, zie je dat t een vent is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb topic verder niet gelezen dus als jullie allemaal zeker weten dat het een man is geloof ik jullie wel hoor. Maar misschien is het zo'n apart type man dat als vrouw geboren is.
Oh misschien moet ik toch even een kijken waar de klepel hangt danquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
yiha post net de originele foto met hoofd erbij, zie je dat t een vent is.
Ik zie Mortie daar wel voor aan tbh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik toch even een kijken waar de klepel hangt dan
De Koran.quote:
Met ducttape weggemoffeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik toch even een kijken waar de klepel hangt dan
't is een raar gevalquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god dat is toch sowieso een kerel die ooit een vrouw was of andersom
Genoeg mannen met zo'n figuur hoor, en tja als je dan zo'n broek aantrektquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god dat is toch sowieso een kerel die ooit een vrouw was of andersom
Wil het niet eens over die broek hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Genoeg mannen met zo'n figuur hoor, en tja als je dan zo'n broek aantrekt
Wat een enorme heldquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar als je iets slechts over me te vertellen hebt, mag je gewoon mijn naam noemen of nog beter, het in mijn gezicht zeggen.
We zitten verdikkeme niet meer op school toch?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dis nigga spend 3 lines of text talmbout a dudes nipples [ afbeelding ]
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef Chai het volgende:
KLB / Naam niet vol uit typen.
Zeg gewoon KLB SC snakelady
[..]
quote:
jezus chai.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef Chai het volgende:
KLB / Naam niet vol uit typen.
Zeg gewoon KLB SC snakelady
[..]
Nee, niet alleen deze. er zijn diverse SC's waarin dat gebeurd,quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, ik had een ban, maar je doelt wel op deze SC dus zeg dat dan gewoon.
Achterbaks hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, niet alleen deze. er zijn diverse SC's waarin dat gebeurd,
boeiequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
indd, zelfs ik ben minder grappigquote:
quote:
Kan jij Chai niet meenemen naar waar je vandaan komt? Zijn we hier van jullie allebei afquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja.quote:
Je was al van mij af.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij Chai niet meenemen naar waar je vandaan komt? Zijn we hier van jullie allebei af.
spreek gewoon de naam voluit uit zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier beeld hij hangende schaamlippen uit van *insert naam*.
Thans, gehoord in TC dat iemand dat hier heeft
niet zo haten op chai. Tenminste een van de weinige vrouwen hier met inzicht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij Chai niet meenemen naar waar je vandaan komt? Zijn we hier van jullie allebei af.
Bedankt voor deze gif.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier beeld hij hangende schaamlippen uit van *insert naam*.
Thans, gehoord in TC dat iemand dat hier heeft
Doet drakenshirt altijd, ben het wel gewend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef wise het volgende:
[..]
niet zo haten op chai. Tenminste een van de weinige vrouwen hier met inzicht.
Homo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Hartjes omdat het valentijnsdag was. En het maskertje omdat dat mijn icoontje is in Curvefever.
dragen negers drakenshirts¿quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet drakenshirt altijd, ben het wel gewend.
Nee, zelfs jij bent grappiger.quote:
heeft dqod ontmoet, en toen ging het mis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
Wat hebben jullie met Fas gedaan, die is hier nooit meer of wel.
Fasje zit nu vaker in SEX SC.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
weet niet of ik nou blij moet zijnquote:
daar komen vieze mannetjesquote:
ehquote:
quote:
Geen dykes, rip fas. We hebben dykebait nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
Nou ieder zo z'n fetisjquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen dykes, rip fas. We hebben dykebait nodig.
Kweeniequote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Captain save-a-below-average-ho.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef wise het volgende:
[..]
niet zo haten op chai. Tenminste een van de weinige vrouwen hier met inzicht.
Wauwquote:
*huilt*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
*Kruipt alvast in hoekje om te huilen vanwege dWc's haat*
quote:Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij laat altijd iedereen huilen met je gemeenheid![]()
[/ervaringsdeskundige]
Shots firedquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tegeltjeswijsheid hoor
[ afbeelding ]
Met jouw koe dijen gaat dat sws nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
Ik wil niet terug in de kut van mijn moeder![]()
Mijn koe dijenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met jouw koe dijen gaat dat sws niet
Wit/roze kip zou ik niet eten anders hoor.quote:
Zou niet weten waarom je witte kip niet zou eten. En roze ging sowieso niet over kip.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wit/roze kip zou ik niet eten anders hoor.
wit slash roze is gewoon kip die in het midden niet gaar is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je witte kip niet zou eten. En roze ging sowieso niet over kip.
Stil Mini-Mini.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wit slash roze is gewoon kip die in het midden niet gaar is.
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je witte kip niet zou eten. En roze ging sowieso niet over kip.
Haha gvd.quote:
Je weet het misschien nog niet, maar je trouwt uiteindelijk met een oldtimer.quote:
Trouwenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Je weet het misschien nog niet, maar je trouwt uiteindelijk met een oldtimer.
Ik zou jou ook niet etenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wit/roze kip zou ik niet eten anders hoor.
Hoef jij ook niet.quote:
Ik vraag me altijd af wat dat bevroren fruit nou toevoegt. Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #3
Al die klapkaken met hun hippe pitjes en zaadjes.
Geen kumquatbulgursoep maken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #3
Al die klapkaken met hun hippe pitjes en zaadjes.
Lekker koud in de zomerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dat bevroren fruit nou toevoegt. Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest.
Bevroren fruit en groente is meestal juist fresh as fuck omdat het X uur na plukken al wordt ingevrorenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dat bevroren fruit nou toevoegt. Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest.
Zou Veers perzik plukken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bevroren fruit en groente is meestal juist fresh as fuck omdat het X uur na plukken al wordt ingevroren.
Je moet me op het werk soms horen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]. Propz voor je oneindige lijst met zulke woorden.
Is gewoon fruit heur, wat drakenshirt zegt. Alleen de textuur schijnt anders te zijn na bevriezing (bij sommige fruitsoorten iig), dus not really geschikt/lekker om zo uit het vuistje te eten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pls.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bevroren fruit en groente is meestal juist fresh as fuck omdat het X uur na plukken al wordt ingevroren.
quote:
quote:
Pls.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou m'n banaan in haar pruim peren.
EN HOE KOMT DAT DAN HE?! WAT IS ER MEE GEBEURD DAN HE?!!?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Is gewoon fruit heur, wat drakenshirt zegt. Alleen de textuur schijnt anders te zijn (bij sommige fruitsoorten iig), dus not really geschikt/lekker om zo uit het vuistje te eten.
Ingevroren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EN HOE KOMT DAT DAN HE?! WAT IS ER MEE GEBEURD DAN HE?!!?
Zie edit. Het is bevroren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind het gewoon een leuk koosnaampje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van koffie naar hatorade geswitcht.
Dit jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De structuur is iets veranderd door het invriezen, maar dat maakt voor de kwaliteit zelf niets uit, gvd. Wat Opa Bakkebaard al zegt, om zo te eten is het iets minder lekker, maar door smoothies etc. maakt het geen flikker uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
Er stond eerst 'drankenshirt' en moest lachen want zag dwc al met zo'n fout Breezer-overhemd staan.
Ook allemaal happen hequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De structuur is iets veranderd door het invriezen, maar dat maakt voor de kwaliteit zelf niets uit, gvd. Wat Opa Bakkebaard al zegt, om zo te eten is het iets minder lekker, maar door smoothies etc. maakt het geen flikker uit.
JA HOORquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook allemaal happen heGodsamme nog aan toe, oekeltje.
En moet nu opeens denken aan jouw Freddie Mercury-pic.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
JA HOOR. MAKE THAT THE CAT WISE A STINKOOR.
quote:Op de eerste plaats is fruit eten natuurlijk altijd gezond. Bevroren of niet, fruit is fruit. Maar, er is wel degelijk verschil tussen vers fruit en ingevroren fruit. Ingevroren fruit bezit vaak minder voedingswaarden en vitaminen dan vers fruit. Hoe erg dit is, ligt aan de invriesmethode. Als fruit normaal (zoals thuis in onze vriezer) wordt ingevroren, ontstaan er grote ijskristallen in ons fruit. Deze kristallen maken de fruitcellen stuk waardoor de cellen verdwijnen. Door dit proces verliest fruit, naast smaak, voedingsstoffen en vitaminen.
Haaaaaaaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En moet nu opeens denken aan jouw Freddie Mercury-pic.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En moet nu opeens denken aan jouw Freddie Mercury-pic.
"Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest."quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
And then what is standing here heh, druiloor?
Je weet dat ze speciale methoden gebruiken om fruit in te vriezen zodat die voedingswaarden juist behouden worden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
And then what is standing here heh, druiloor?
Dat was een aanname. Het eerste was een vraag. Daarop is het antwoord dus: Nee. Minder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Zullen daar nou nog zoveel goeie stoffen inzitten? Is toch waarschijnlijk zo bewerkt als de pest."
Niet dus, soepkip ¬_¬.
Had je die hoed ook op bij het Drake-concert?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
KK dat programma "Ik heb HET nog nooit gedaan"
plaatsvervangende schaamte bij die mensen
Van dezelfde website:quote:
kk liegbakquote:Maar, een meer moderne manier van invriezen verkleint de schade: shockvriezen. Bij deze methode wordt fruit een korte tijd blootgesteld aan extreem lage temperaturen (ongeveer -40 graden) waardoor ijskristallen geen kans krijgen om te ontstaan. In plaats daarvan ontstaan er minuscule kristallen die de fruitcellen niet beschadigen. Hierdoor behoudt het fruit zijn voedingswaarden en vitaminen bijna volledig.
Ja, dat weet ik. Maar dat geldt natuurlijk niet als je het vervolgens thuis in je eigen vrieser tieft he. Of vreet jij het gelijk uit de winkel op?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet dat ze speciale methoden gebruiken om fruit in te vriezen zodat die voedingswaarden juist behouden worden?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van dezelfde website:
[..]
kk liegbak
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat geldt natuurlijk niet als je het vervolgens thuis in je eigen vrieser tieft he. Of vreet jij het gelijk uit de winkel op?
mynigga.wavquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van dezelfde website:
[..]
kk liegbak
Omg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat geldt natuurlijk niet als je het vervolgens thuis in je eigen vrieser tieft he. Of vreet jij het gelijk uit de winkel op?
Mijn god, het gaat toch om fruit uit het vriesvak in de supermarkt, godkk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vrieserquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het gaat om het INVRIEZEN kk mongolloe. Niet over het bevroren houden wanneer t eenmaal bevroren isquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, had dat stuk expres weggelaten omdat 9 van de 10 mensen het gewoon thuis in hun eigen vriezer smijt. Dus punt blijft dan toch gewoon staan man.quote:
Ja, echt ook.quote:
Op vrieser letten terwijl de inhoud van de post 24512512512 keer erger is.quote:
Jij, Chloro en later CB hadden die al gecoverd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Op vrieser letten terwijl de inhoud van de post 24512512512 keer erger is.
Veer je bent misschien lief en mooi en zo maar je bent wel echt poepiedomquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, had dat stuk expres weggelaten omdat 9 van de 10 mensen het gewoon thuis in hun eigen vriezer smijt. Dus punt blijft dan toch gewoon staan man.
Geeez jullie MOETEN ook gewoon perse tegen iets ingaan wat ik zeg, puur en alleen omdat het natuurlijk gewoon echt NOT DONE is om de Veer gelijk te geven he.
KANKERFLIKKERS
OK, fair enough.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij, Chloro en later CB hadden die al gecoverd.
againsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
The whole world is agains me![]()
[ afbeelding ]
Punt staat nog steeds met bepaalde vriesmethodes hoor. DUS NIKS NIETquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veer je bent misschien lief en mooi en zo maar je bent wel echt poepiedom
Die was ook gewoon echt niet expres of uit dommigheid, echt serieus de t gewoon niet goed ingetypt ofzoquote:
Expres, ja hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die was ook gewoon echt niet expres of uit dommigheid, echt serieus de t gewoon niet goed ingetypt ofzo
Kk ik kan beter afsluiten
Haha zie ik ook nu pasquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
"De Veer" ook echt.
Vind je jezelf zo licht?
Bevroren fruit en groente wordt doorgaans gewoon reeds bevroren uit het vriesvak van de winkel gehaald. Wie de fock gooit zijn verse brocolli later nog in de kk vriezerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Punt staat nog steeds met bepaalde vriesmethodes hoor. DUS NIKS NIET
Vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
"De Veer" ook echt.
Vind je jezelf zo licht?
Obama knows.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha zie ik ook nu pas
Don't know what's happening
HET STAAT TOCH VERDOMME NIET VOOR NIKS OP DIE SITE OF WEL DANquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bevroren fruit en groente wordt doorgaans gewoon reeds bevroren uit het vriesvak van de winkel gehaald. Wie de fock gooit zijn verse brocolli later nog in de kk vriezer
De Partyknakquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben.
The Rock.
De Veer.
Het Drakenshirt.
Kk.quote:
Wie is de partyknak, jij? Nee man. Jij bent: De centimeter.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben.
The Rock.