Het gaat om het INVRIEZEN kk mongolloe. Niet over het bevroren houden wanneer t eenmaal bevroren isquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dat geldt natuurlijk niet als je het vervolgens thuis in je eigen vrieser tieft he. Of vreet jij het gelijk uit de winkel op?
Nee hoor, had dat stuk expres weggelaten omdat 9 van de 10 mensen het gewoon thuis in hun eigen vriezer smijt. Dus punt blijft dan toch gewoon staan man.quote:
Ja, echt ook.quote:
Op vrieser letten terwijl de inhoud van de post 24512512512 keer erger is.quote:
Jij, Chloro en later CB hadden die al gecoverd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Op vrieser letten terwijl de inhoud van de post 24512512512 keer erger is.
Veer je bent misschien lief en mooi en zo maar je bent wel echt poepiedomquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, had dat stuk expres weggelaten omdat 9 van de 10 mensen het gewoon thuis in hun eigen vriezer smijt. Dus punt blijft dan toch gewoon staan man.
Geeez jullie MOETEN ook gewoon perse tegen iets ingaan wat ik zeg, puur en alleen omdat het natuurlijk gewoon echt NOT DONE is om de Veer gelijk te geven he.
KANKERFLIKKERS
OK, fair enough.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij, Chloro en later CB hadden die al gecoverd.
againsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef VeerEli het volgende:
The whole world is agains me![]()
[ afbeelding ]
Punt staat nog steeds met bepaalde vriesmethodes hoor. DUS NIKS NIETquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Veer je bent misschien lief en mooi en zo maar je bent wel echt poepiedom
Die was ook gewoon echt niet expres of uit dommigheid, echt serieus de t gewoon niet goed ingetypt ofzoquote:
Expres, ja hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die was ook gewoon echt niet expres of uit dommigheid, echt serieus de t gewoon niet goed ingetypt ofzo
Kk ik kan beter afsluiten
Haha zie ik ook nu pasquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
"De Veer" ook echt.
Vind je jezelf zo licht?
Bevroren fruit en groente wordt doorgaans gewoon reeds bevroren uit het vriesvak van de winkel gehaald. Wie de fock gooit zijn verse brocolli later nog in de kk vriezerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Punt staat nog steeds met bepaalde vriesmethodes hoor. DUS NIKS NIET
Vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
"De Veer" ook echt.
Vind je jezelf zo licht?
Obama knows.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha zie ik ook nu pas
Don't know what's happening
HET STAAT TOCH VERDOMME NIET VOOR NIKS OP DIE SITE OF WEL DANquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bevroren fruit en groente wordt doorgaans gewoon reeds bevroren uit het vriesvak van de winkel gehaald. Wie de fock gooit zijn verse brocolli later nog in de kk vriezer
De Partyknakquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben.
The Rock.
De Veer.
Het Drakenshirt.
Kk.quote:
Wie is de partyknak, jij? Nee man. Jij bent: De centimeter.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben.
The Rock.