nahquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:03 schreef Dqod het volgende:
Dan niet joh.. K ga wat anders doen ;s
Latahhhh
Oh geen idee kan wel dan heb ik je gewoon over het hoofd gezien hehehehe. Ja gaat goed hier, opleiding en bla juweet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow dacht dat jij het was, kan ook eergisteren geweest zijn
Maar hier alles goed in het koude Drenthe. En met jou?
wat voor opleiding als ik vragen mag?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh geen idee kan wel dan heb ik je gewoon over het hoofd gezien hehehehe. Ja gaat goed hier, opleiding en bla juweet.
Verpleegkunde nu, bevalt wel goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat voor opleiding als ik vragen mag?
ah kijk, dus als ik ziek ben, kan ik jou bellenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verpleegkunde nu, bevalt wel goed
Jaleesaquote:
Oh ja weet ik veelquote:
Patjepeeerquote:
Hooooooooiiiiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaleesa
[..]
Oh ja weet ik veel
[..]
Patjepeeer
How u doin?quote:
Nee dan laat ik je creperen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah kijk, dus als ik ziek ben, kan ik jou bellen
Ik had het idd tussen '' moeten zetten. Joeyquote:
uitleggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had het idd tussen '' moeten zetten. Joey
Shame on vas, ja.quote:
Touchee.quote:
teen gestoten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef remi1986 het volgende:
aaaaaarrrrrggghhhhhh![]()
![]()
![]()
zo moest ik ff kwijt
Oh die irritante KLB'er.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee weer in discussie met een bepaald persoon in DIG. Denkt dat die overal verstand van heeft
daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee weer in discussie met een bepaald persoon in DIG. Denkt dat die overal verstand van heeft
vraag ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kom ik nooit.
al heb ik op dit moment wel een vraag, maar durf er geen topic voor te openen
heb een nieuwe telefoon.quote:
hoe heb je dat overgezet dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb een nieuwe telefoon.
tijdens het instellen heb ik het wifi wachtwoord van thuis gewoon weer ingevuld en dat werkt.
maar hij heeft ook wifi netwerken die in mijn oude telefoon stonden overgenomen, maar daarmee kreeg ik geen verbinding toen ik gisteren op 1 van die andere locaties was..
hoe kan dah?
niet, hij had ze gewoonquote:
en die andere locaties, is dat werkgerelateerd? Of gewoon bij familie/vrienden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet, hij had ze gewoon
gaat via google back-up / android geloof ik
lokaal wifi van sporthal en ziggo wifispots was hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en die andere locaties, is dat werkgerelateerd? Of gewoon bij familie/vrienden?
4.1.1 ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef remi1986 het volgende:
Toevallig Android 4.1.1? schijnt nogal wat problemen mee te zijn met wifi lees ik http://talk.sonymobile.co(...)to-4-1-1/td-p/339604
voor de wifispots heb je de gegevens uit je "Mijn Ziggo"? Verdere instructies staan hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4.1.1 ja.
alleen vreemd dat het thuis dan wel werkt.
misschien die andere dan ook maar handmatig weer eens instellen.
sowieso nog even rooten en kijken of ik er 4.2 op kan zetten
ja, op de oude telefoon werkt het gewoon. maar goed. ik ga nog wel eens wat knutselenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voor de wifispots heb je de gegevens uit je "Mijn Ziggo"? Verdere instructies staan hier
mss moet je de netwerken eerst vergeten en dan opnieuw verbinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op de oude telefoon werkt het gewoon. maar goed. ik ga nog wel eens wat knutselen
denk het wel, maar dan moet ik dus eerst die wachtwoorden ergens gaan opschrijvenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss moet je de netwerken eerst vergeten en dan opnieuw verbinden.
tenzij je telefoon geroot is, kan je de wachtwoorden niet achterhalenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel, maar dan moet ik dus eerst die wachtwoorden ergens gaan opschrijven
deze nog niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tenzij je telefoon geroot is, kan je de wachtwoorden niet achterhalen
quote:
quote:Use the file manager to locate your data/misc/file folder, then look for wpa_supplicant.conf, or I assume it could be wep_supplicant.conf if her network is using WEP instead of WPA. Open the .conf file using a text editor (which is probably built into your file manager application, if not, add that to your shopping list). You should be able to read the password in plain text at that point, and start enjoying your new minor league hero status.
Ik vraag het maar alvast. Pics?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:46 schreef VeerEli het volgende:
2 jurkjes besteld.. 1 alvast voor kerstBlij
quote:
Nice!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inb4 dWc die een harde krijgt van de heupen van chick 1
Ah fuck it, ik ben zo'n kneus in die dingen en ik heb ook helemaal geen zin om al die moeite te doen johquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef remi1986 het volgende:
Veer, als je downloadhelper voor Firefox gebruikt om YT video's in HD te rippen, is dat prima geluid. Je moet dan de mp4 nog wel ff omzetten. Heb ik wel een programmatje voor. En geluid is prima.
Thanks! Vond het zelf ook wel.quote:
Staan jou beter denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat komt omdat de meeste youtube converters de mp3 in lage kwaliteit opslaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah fuck it, ik ben zo'n kneus in die dingen en ik heb ook helemaal geen zin om al die moeite te doen johProbeer zoveel mogelijk goed te downloaden via google gewoon en als het niet lukt dan doe ik het via yt. Soms merk ik dan als ik het dan op m'n telefoon luister dat het echt crap is en dan download ik het gewoon opnieuw, net zolang tot de kwaliteit wel oke is
.
Mooi modelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef remi1986 het volgende:
Je moet dan de mp4 nog wel ff omzetten.
De pagina kan niet worden weergegeven?quote:
Blokkeren ze shit op je werk ja?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De pagina kan niet worden weergegeven?
Wow.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach houd toch je lelijke stinkende rot muil dicht jij
hm blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hm blijkbaar
Gezienop phone. Tering
Inderdaad.quote:
Ja idd... als of eieren bij het brood liggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:15 schreef remi1986 het volgende:
wat een discussie ook weer, waar de eieren liggen, wel of niet bij het brood ... who gives a fuck?
als ik ze niet kan vinden, roep ik zon medewerker. Daar zijn er toch altijd 188 000 van in de winkel. Maar ja een gesprek aangaan is best eng voor de doorsnee FOK!ker natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... als of eieren bij het brood liggen
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als ik ze niet kan vinden, roep ik zon medewerker. Daar zijn er toch altijd 188 000 van in de winkel. Maar ja een gesprek aangaan is best eng voor de doorsnee FOK!ker natuurlijk
dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaik loop zelf altijd net zo lang tot ik het vind ;s
ik ook. nooit problemen mee gehad. het is een supermarkt. zo moeilijk kan het niet zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaik loop zelf altijd net zo lang tot ik het vind ;s
blijkt wel weer uit dat topicquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook. nooit problemen mee gehad. het is een supermarkt. zo moeilijk kan het niet zijn
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:30 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Stel je krijgt een kind maar... het kind heeft een aandoening! Het kind moet een hartoperatie ondergaan direct na de geboorte, het wordt waarschijnlijk niet ouder dan 12 en heeft een zeer laag IQ.
Zou je het dan als (echt)paar het weg laten halen? Of zou je dat niet doen
Hardop (hoi chloquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef Geralt het volgende:
Zeker. Ik ga niet werken om een mislukker/ramenlikker te bekostigen.
Spoel hem door de plee;
Hups weg ermee.
Keihard sherlocken jijquote:
Beetje achterbaks om haar niet gewoon bij de naam te noemen, vind je niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Want?
Mag toch zelf weten hoe ik iets zeg.Fas en ik communiceren nu eenmaal graag cryptisch.
Duh, daarom vermijden mensen elkaars username tegenwoordig ook als ze over elkaar roddelenquote:
Achterbaks om achterbakse bedoelingen te insinueren vind ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje achterbaks om haar niet gewoon bij de naam te noemen, vind je niet?
Dus volgende keer gewoon de naam gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Achterbaks om achterbakse bedoelingen te insinueren vind ik.
Heeft ook zoveel nut hier, zoals je ziet.
Achterbaks zijn doe ik wel via DM.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus volgende keer gewoon de naam gebruiken
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag toch zelf weten hoe ik iets zeg.Fas en ik communiceren nu eenmaal graag cryptisch.
Nee, iemand wees me er op.quote:
nieuwsgierig geworden en terug gelezen.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, iemand wees me er op.
Maar als je iets slechts over me te vertellen hebt, mag je gewoon mijn naam noemen of nog beter, het in mijn gezicht zeggen.
We zitten verdikkeme niet meer op school toch?
En als ik zin heb om er met jou over te praten reageer ik wel in dat topic.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Achterbaks om achterbakse bedoelingen te insinueren vind ik.
Heeft ook zoveel nut hier, zoals je ziet.
Achterbaks zijn doe ik wel via DM.
Nee, Chai.quote:
Lolquote:
Nee je sherlockte jezelf gewoon hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, iemand wees me er op.
Maar als je iets slechts over me te vertellen hebt, mag je gewoon mijn naam noemen of nog beter, het in mijn gezicht zeggen.
We zitten verdikkeme niet meer op school toch?
Ja Chai toe ff dan joh spelbrekerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
Ik heb niets meer te zeggen, kan mezelf wel blijven quoten, maar jullie zijn ook niet blind dacht ik.
Neem een voorbeeld aan CB dan en ga zelf verder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja Chai toe ff dan joh spelbreker
Ik sherlock mezelf wel eens ja, maar dit keer wees iemand me er op, en tja, als je dat niet geloofd eh..dan niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je sherlockte jezelf gewoon hoor.
Geloofdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik sherlock mezelf wel eens ja, maar dit keer wees iemand me er op, en tja, als je dat niet geloofd eh..dan niet.
Als mod moet je toch onpartijdig zijn?quote:
quote:
Ik vinger mezelf en ik schaam me er niet voorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef VeerEli het volgende:
Ik sherlock mezelf en ik schaam me er niet voor![]()
![]()
![]()
over de thee zul je misschien quotes van mij zijn tegen gekomenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Net mezelf ook eens gesherlockt op topics waar mijn naam genoemd wordt, maar waar ik niet zelf gepost heb. Eerste pagina zijn of quotes in reeksen waar ik in het voorgaande topic gepost heb, of het gaat gewoon over chai thee.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geloofd![]()
Proleet
Ongeletterde aap
In je anusje?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vinger mezelf en ik schaam me er niet voor![]()
![]()
![]()
snel een ander plaatje gepakt omdat in de ander een taalfout stond?quote:
Die taalfouten waren neem ik aan bewust gedaan, maar deze is leuker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snel een ander plaatje gepakt omdat in de ander een taalfout stond?
mwa, ik vind deze ook niet leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die taalfouten waren neem ik aan bewust gedaan, maar deze is leuker.
Blijf maar in de ontkenning, maar wij weten allemaal dat je een ongeletterde aap bent.quote:
Oke...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Blijf maar in de ontkenning, maar wij weten allemaal dat je een ongeletterde aap bent.
Geloven niet eens kunnen vervoegen
mijn gado
Dan maak ik ze nu weer niet blij, ik moet namelijk weg.quote:
Ik ben ook een ongeletterde aap, schaam ik me niet voor. Verdien toch meer dan julliequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Blijf maar in de ontkenning, maar wij weten allemaal dat je een ongeletterde aap bent.
Geloven niet eens kunnen vervoegen
mijn gado
quote:
Na een zin volgt slechts één punt. Kan jij ook al niet eens fatsoenlijk interpunctie gebruiken?quote:
En je eigen reactie veranderen omdat je interpunctie en hoofdletter vergeten was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Na een zin volgt slechts één punt. Kan jij ook al niet eens fatsoenlijk interpunctie gebruiken?
Mijn god.
Echte helden durven hun fouten toe te gevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
En je eigen reactie veranderen omdat je interpunctie en hoofdletter vergeten was.![]()
Ja, ik had dat gezien en in 2NutZ quote kan je het nog steeds zien.
lekker tochquote:
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook een ongeletterde aap, schaam ik me niet voor. Verdien toch meer dan jullie
Kk geil, maar die ass staat d'r nietquote:
het lijkt wel alsof alle meisjes autistisch zijn, die op datingsite danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vertel gewoon wat je probleem is man
tja, ze staan niet voor niets op een datingsite denk ik dan maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof alle meisjes autistisch zijn, die op datingsite dan
maar ze zijn zo mooi (sommige)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja, ze staan niet voor niets op een datingsite denk ik dan maar
spreek met ze af dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maar ze zijn zo mooi (sommige)
ikquote:
Omdat ze geen turkenmanlet wilt. Obviously.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom doen ze zo auti en vragen ze nooit wat aan mij??
nou van eentje heb ik wel foto gekregen van haar in roze hipsterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omdat ze geen turkenmanlet wilt. Obviously.
Stel eens wat interessantere vragen dan het standaard riedeltje.quote:
kk aapquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
kijk hier nog één
imgur linkje is van schatkist kaart (vond deze wel smooth gevonden van mij![]()
)
[ afbeelding ]
Certified hoer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou van eentje heb ik wel foto gekregen van haar in roze hipster
watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stel eens wat interessantere vragen dan het standaard riedeltje.
[..]
kk aap
"Wat voor soort orgasmes prefereer jij? Clitoraal of vaginaal?"quote:
ze is 18quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Wat voor soort orgasmes prefereer jij? Clitoraal of vaginaal?"
Dus?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze is 18
en die schatkist meisje is 27
Heb ik al gedaan srryquote:
En slaan. Hard.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:36 schreef tetouaribo het volgende:
Vrouwen moet je gewoon uitschelden
Pff, gaat 'ie zich terugtrekkenquote:
Corrigerende tik wanneer ze per ongeluk met d'r tanden schraapt. Dat zal d'r leren.quote:
post resultsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga ik ga het zeggen tegen 18 jarige
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
kijk hier nog één
imgur linkje is van schatkist kaart (vond deze wel smooth gevonden van mij![]()
)
[ afbeelding ]
Je kunt je ware aard niet meteen laten zienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En slaan. Hard.
[..]
Pff, gaat 'ie zich terugtrekken.
Ze is echt een lekker wijf, hoop dat het goed gaatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Corrigerende tik wanneer ze per ongeluk met d'r tanden schraapt. Dat zal d'r leren.
[..]
post results
Succes gegarandeerd G. Als ze niet hapt dan krijg je 500 euro.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze is echt een lekker wijf, hoop dat het goed gaat
[ afbeelding ]
wat?quote:
Via wat doe je dit? is het eerst enkel chat zonder dat ze weten met wie ze spreken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom doen ze zo auti en vragen ze nooit wat aan mij??
okcupidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Via wat doe je dit? is het eerst enkel chat zonder dat ze weten met wie ze spreken?
Is idd nogal interviewachtig op deze manier, misschien een keer niet gelijk een tegenvraag stellen.
omgquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze is echt een lekker wijf, hoop dat het goed gaat
[ afbeelding ]
Die bovenste 2quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf in het begin een leuk smalltalk verhaaltje vertellen zodat je leuk lijkt om mee te praten? waarin dus ook een stukje van jouw persoon naar voren komt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
okcupid
ze zien mijn profiel foto gewoon
als ik geen tegenvraag stel krijg ik helemala geen reactie meer dus ik heb geen keus eigenlijk
Watvoor smalltalk?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelf in het begin een leuk smalltalk verhaaltje vertellen zodat je leuk lijkt om mee te praten? waarin dus ook een stukje van jouw persoon naar voren komt?
Wel kort houden hoor.
En geen bullshit vragen zoals dat van dat onbewoond eiland stellen wat mij betreft.
Kkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Dimachaerus het volgende:
HAHAHA IK HEB BERICHT DURF NIET TE OPENEN
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Dimachaerus het volgende:
HAHAHA IK HEB BERICHT DURF NIET TE OPENEN
Gvdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:57 schreef Nestalgie het volgende:
Kk staat trouwens voor krokante kroket
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd G. Als ze niet hapt dan krijg je 500 euro.
Een hoer die zich profileert zijnde high classquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga high class studente escort neuken voor die 500 euro 2 uurtjes
Je moet het ook zelf doen. Tenzij je een nichtje of zo hebt die haar soort verraad.quote:
Wat voor goedkope hoeren naai jij dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een hoer die zich profileert zijnde high class. Zou gewoon 50x een Roemeense/Bulgaarse/whatever naaien.
Ik krijg groepskorting, daarnaast heb ik een VIP-abonnement en wandel ik sowieso langs die bij jou daar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat voor goedkope hoeren naai jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik krijg groepskorting, daarnaast heb ik een VIP-abonnement en wandel ik sowieso langs die bij jou daar.voor 10 euro mag je één keer haar onderarm aanrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik spreek uit ervaringThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dima hoezo ineens deze shit allemaal dan.quote:
Bij wie? Post convo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zal ik nu zeggen?
Ik kan toch niet zomaar afdruipen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dima hoezo ineens deze shit allemaal dan.
[..]
Bij wie? Post convo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 18:06:09 ]
Toelachen en uitlachen is iets anders.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik maak(te) haar toch aan het lachen, waarom "" jullie mij??
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Gelukkig maar, de wereld kan nooit genoeg verzorgde kinderen hebben. Tot zover vind ik je een aardig schiere tante en het lijkt me een puik plan om op korte termijn maar eens de delen bij elkaar te steken en een paar mooie wereldkinderen te werpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna haal je de buit binnen.
Oké, ik ga dit copy-pasten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de wereld kan nooit genoeg verzorgde kinderen hebben. Tot zover vind ik je een aardig schiere tante en het lijkt me een puik plan om op korte termijn maar eens de delen bij elkaar te steken en een paar mooie wereldkinderen te werpen.
En daarna haal je de buit binnen.
Alsof je daar chicks kan regelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Dima, ga over een half uurtje mee naar salsales dang. Dood veel wiefkes daar
Salsales met mn chickquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof je daar chicks kan regelen. Dat is echt zo'n 2NutZ-move.
WACHT "MEE NAAR" ALS IN JIJ GAAT NAAR SALSALES?![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oké, ik ga dit copy-pasten.
Wacht... ik had haar dus die clit / vag vraag gesteld hè,![]()
Mooizo. Ik kan je wel aanraden om niet te lang op zo'n oubollig toontje door te praten en er af een toe een 'shit', 'fuck' en "als het trekt dan klik ik je helemaal uit elkaar" tussen te gooien. Gewoon aan het einde van de zin.quote:
also, denken dat je daar geen chicks kan hosselen. Zelfs de lerares stond dood met me te flirten voor de neus van mn vriendinquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alsof je daar chicks kan regelen. Dat is echt zo'n 2NutZ-move.
WACHT "MEE NAAR" ALS IN JIJ GAAT NAAR SALSALES?![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Salsales met mn chickhirlak man
Haar enthousiasme dat er weer iemand is ingetrapt verwarren met oprechte flirtingsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
also, denken dat je daar geen chicks kan hosselen. Zelfs de lerares stond dood met me te flirten voor de neus van mn vriendin
Nice.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
also, denken dat je daar geen chicks kan hosselen. Zelfs de lerares stond dood met me te flirten voor de neus van mn vriendin
Was zo een battie die nu weg isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef tetouaribo het volgende:
Maar ff serieus. Wie van jullie heet hier chris? Ik word niet boos.
All eyez on me baby, ze willen graag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haar enthousiasme dat er weer iemand is ingetrapt verwarren met oprechte flirtings.
Je kan het beste geen volslagen autist zijn voor chicks.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Je kan het beste liften voor chicks, zo heb ik al een roze hipster onderbroekje bemachtigd van een 18-jarig meiske.
"De een is beter met zijn handjes en jij bent nou, eh, een autist."quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan het beste geen volslagen autist zijn voor chicks.
My salsa makes all the pretty girls want to dance and take of their underpantsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
All eyez on me baby, ze willen graag.
over 40 minuutjes sta ik weer de meiskes nat te maken met de skillsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
My salsa makes all the pretty girls want to dance and take of their underpants![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
over 40 minuutjes sta ik weer de meiskes nat te maken met de skills
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
over 40 minuutjes sta ik weer de meiskes nat te maken met de skills
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"De een is beter met zijn handjes en jij bent nou, eh, een autist."
Heb jij nooit een opleiding gevolgd? intro gehad oid?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
CB & Panz, jullie zijn raar zegt ze.
[ afbeelding ]
Ik ben cursist, hoezo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nooit een opleiding gevolgd? intro gehad oid?
Wat ben je ook voor bizarre oelewapper dat je advies m.b.t. chicks aanneemt van mensen met swag na 2009quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Aightquote:
Verwacht antwoord, zeg dat je haar kortzichtig vindt omdat ze zo snel een oordeel velt over iemand die ze niet kent.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verwacht antwoord, zeg dat je haar kortzichtig vindt omdat ze zo snel een oordeel velt over iemand die ze niet kent.
Zeg dat je gehackt bent en tegengewerkt wordt door een oude ex-minnares van je.
Ik, kom vechten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef tetouaribo het volgende:
Maar ff serieus. Wie van jullie heet hier chris? Ik word niet boos.
Aight. De grap is dat je alles kan zeggen, zolang je het maar volhoudt en rondpraat en niet als een random copypastende retard overkomt.quote:
Het zijn ook echt alleen types als CY die hiervoor vallenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight. De grap is dat je alles kan zeggen, zolang je het maar volhoudt en rondpraat en niet als een random copypastende retard overkomt.
Het scenario is dat je wil ontsnappen uit dat duistere verleden en graag opnieuw de liefde wil beleven met een zorgzame vrouw die zo mooi en geweldig is als zij. Zeg dat je een belangeloze gever bent.
Meeste van die vivagesprekken zijn borderline-saai en standaard, dit is over the top en kan je heel veel plezier geven terwijl je ook inzicht in het een en ander krijgt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen nooit leuke gesprekken met dames gehad? Gaat misschien wat makkelijker dan dit.
Joh, je snapt het wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het zijn ook echt alleen types als CY die hiervoor vallen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het zijn ook echt alleen types als CY die hiervoor vallen.
Ja en dan moet hij er een leuk gesprek mee kunnen voeren, dus beter oefent hij dat overal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meeste van die vivagesprekken zijn borderline-saai en standaard, dit is over the top en kan je heel veel plezier geven terwijl je ook inzicht in het een en ander krijgt.
Voor Dima is het gewoon belangrijk dat hij eens wat afspreekt met alles dat niet frigide is.
Voor een autist is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Een beetje op school "kom je hier vaker, wat studeer je, wil je wat drinken" gaan knallen richting alles dat op ooghoogte voorbij komt... lijkt me nu niet bepaald een vruchtenwerpend strijdplan. Je doet alsof hij nu al net zo suave is als Mozy.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan moet hij er een leuk gesprek mee kunnen voeren, dus beter oefent hij dat overal.
Net alsof je per se met die standaardbullshit hoeft aan te komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een autist is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Een beetje op school "kom je hier vaker, wat studeer je, wil je wat drinken" gaan knallen richting alles dat op ooghoogte voorbij komt... lijkt me nu niet bepaald een vruchtenwerpend strijdplan. Je doet alsof hij nu al net zo suave is als Mozy.
Ben chappende man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef Nestalgie het volgende:
Dwc kom nu online ik ga straks weg
Waarmee ben jij te versieren?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof je per se met die standaardbullshit hoeft aan te komen.
Chai, die shit moet groeien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof je per se met die standaardbullshit hoeft aan te komen.
Niet samen. Speel jij ook? Xboquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Hebben jullie een GTA crew, ofwat, is dit RL?
Dat soort PUA shit is sws triest. Ik bedoel gewoon op normale manieren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chai, die shit moet groeien.
Zie jij Dima nu al meisjes aanspreken in de wandelgangen of kantine?
is met de auto goed?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeit niet. Gaat er om hoe je het brengt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeit niet. Gaat er om hoe je het brengt.
Ik kan gerust stellen dat álle PUA shit triest is.quote:
Ik praat nooit met meisjes in het echt, en pas sinds kort online.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen nooit leuke gesprekken met dames gehad? Gaat misschien wat makkelijker dan dit.
Nog eventjes en ze roepen allemaal "doe mij Dima"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik praat nooit met meisjes in het echt, en pas sinds kort online.
Geen tijd voor, heb vanavond dwarsfluit fles :squote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet samen. Speel jij ook? Xbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |