Neem een voorbeeld aan CB dan en ga zelf verder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja Chai toe ff dan joh spelbreker
Ik sherlock mezelf wel eens ja, maar dit keer wees iemand me er op, en tja, als je dat niet geloofd eh..dan niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je sherlockte jezelf gewoon hoor.
Geloofdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik sherlock mezelf wel eens ja, maar dit keer wees iemand me er op, en tja, als je dat niet geloofd eh..dan niet.
Als mod moet je toch onpartijdig zijn?quote:
quote:
Ik vinger mezelf en ik schaam me er niet voorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef VeerEli het volgende:
Ik sherlock mezelf en ik schaam me er niet voor![]()
![]()
![]()
over de thee zul je misschien quotes van mij zijn tegen gekomenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Net mezelf ook eens gesherlockt op topics waar mijn naam genoemd wordt, maar waar ik niet zelf gepost heb. Eerste pagina zijn of quotes in reeksen waar ik in het voorgaande topic gepost heb, of het gaat gewoon over chai thee.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geloofd![]()
Proleet
Ongeletterde aap
In je anusje?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vinger mezelf en ik schaam me er niet voor![]()
![]()
![]()
snel een ander plaatje gepakt omdat in de ander een taalfout stond?quote:
Die taalfouten waren neem ik aan bewust gedaan, maar deze is leuker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snel een ander plaatje gepakt omdat in de ander een taalfout stond?
mwa, ik vind deze ook niet leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die taalfouten waren neem ik aan bewust gedaan, maar deze is leuker.
Blijf maar in de ontkenning, maar wij weten allemaal dat je een ongeletterde aap bent.quote:
Oke...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Blijf maar in de ontkenning, maar wij weten allemaal dat je een ongeletterde aap bent.
Geloven niet eens kunnen vervoegen
mijn gado
Dan maak ik ze nu weer niet blij, ik moet namelijk weg.quote:
Ik ben ook een ongeletterde aap, schaam ik me niet voor. Verdien toch meer dan julliequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Blijf maar in de ontkenning, maar wij weten allemaal dat je een ongeletterde aap bent.
Geloven niet eens kunnen vervoegen
mijn gado
quote:
Na een zin volgt slechts één punt. Kan jij ook al niet eens fatsoenlijk interpunctie gebruiken?quote:
En je eigen reactie veranderen omdat je interpunctie en hoofdletter vergeten was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Na een zin volgt slechts één punt. Kan jij ook al niet eens fatsoenlijk interpunctie gebruiken?
Mijn god.
Echte helden durven hun fouten toe te gevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
En je eigen reactie veranderen omdat je interpunctie en hoofdletter vergeten was.![]()
Ja, ik had dat gezien en in 2NutZ quote kan je het nog steeds zien.
lekker tochquote:
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook een ongeletterde aap, schaam ik me niet voor. Verdien toch meer dan jullie
Kk geil, maar die ass staat d'r nietquote:
het lijkt wel alsof alle meisjes autistisch zijn, die op datingsite danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vertel gewoon wat je probleem is man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |