ik ook. nooit problemen mee gehad. het is een supermarkt. zo moeilijk kan het niet zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaik loop zelf altijd net zo lang tot ik het vind ;s
blijkt wel weer uit dat topicquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook. nooit problemen mee gehad. het is een supermarkt. zo moeilijk kan het niet zijn
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:30 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Stel je krijgt een kind maar... het kind heeft een aandoening! Het kind moet een hartoperatie ondergaan direct na de geboorte, het wordt waarschijnlijk niet ouder dan 12 en heeft een zeer laag IQ.
Zou je het dan als (echt)paar het weg laten halen? Of zou je dat niet doen
Hardop (hoi chloquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef Geralt het volgende:
Zeker. Ik ga niet werken om een mislukker/ramenlikker te bekostigen.
Spoel hem door de plee;
Hups weg ermee.
Keihard sherlocken jijquote:
Beetje achterbaks om haar niet gewoon bij de naam te noemen, vind je niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Want?
Mag toch zelf weten hoe ik iets zeg.Fas en ik communiceren nu eenmaal graag cryptisch.
Duh, daarom vermijden mensen elkaars username tegenwoordig ook als ze over elkaar roddelenquote:
Achterbaks om achterbakse bedoelingen te insinueren vind ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje achterbaks om haar niet gewoon bij de naam te noemen, vind je niet?
Dus volgende keer gewoon de naam gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Achterbaks om achterbakse bedoelingen te insinueren vind ik.
Heeft ook zoveel nut hier, zoals je ziet.
Achterbaks zijn doe ik wel via DM.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus volgende keer gewoon de naam gebruiken
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag toch zelf weten hoe ik iets zeg.Fas en ik communiceren nu eenmaal graag cryptisch.
Nee, iemand wees me er op.quote:
nieuwsgierig geworden en terug gelezen.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, iemand wees me er op.
Maar als je iets slechts over me te vertellen hebt, mag je gewoon mijn naam noemen of nog beter, het in mijn gezicht zeggen.
We zitten verdikkeme niet meer op school toch?
En als ik zin heb om er met jou over te praten reageer ik wel in dat topic.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Achterbaks om achterbakse bedoelingen te insinueren vind ik.
Heeft ook zoveel nut hier, zoals je ziet.
Achterbaks zijn doe ik wel via DM.
Nee, Chai.quote:
Lolquote:
Nee je sherlockte jezelf gewoon hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, iemand wees me er op.
Maar als je iets slechts over me te vertellen hebt, mag je gewoon mijn naam noemen of nog beter, het in mijn gezicht zeggen.
We zitten verdikkeme niet meer op school toch?
Ja Chai toe ff dan joh spelbrekerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
Ik heb niets meer te zeggen, kan mezelf wel blijven quoten, maar jullie zijn ook niet blind dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |