Ja en dan moet hij er een leuk gesprek mee kunnen voeren, dus beter oefent hij dat overal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meeste van die vivagesprekken zijn borderline-saai en standaard, dit is over the top en kan je heel veel plezier geven terwijl je ook inzicht in het een en ander krijgt.
Voor Dima is het gewoon belangrijk dat hij eens wat afspreekt met alles dat niet frigide is.
Voor een autist is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Een beetje op school "kom je hier vaker, wat studeer je, wil je wat drinken" gaan knallen richting alles dat op ooghoogte voorbij komt... lijkt me nu niet bepaald een vruchtenwerpend strijdplan. Je doet alsof hij nu al net zo suave is als Mozy.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan moet hij er een leuk gesprek mee kunnen voeren, dus beter oefent hij dat overal.
Net alsof je per se met die standaardbullshit hoeft aan te komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor een autist is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Een beetje op school "kom je hier vaker, wat studeer je, wil je wat drinken" gaan knallen richting alles dat op ooghoogte voorbij komt... lijkt me nu niet bepaald een vruchtenwerpend strijdplan. Je doet alsof hij nu al net zo suave is als Mozy.
Ben chappende man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef Nestalgie het volgende:
Dwc kom nu online ik ga straks weg
Waarmee ben jij te versieren?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof je per se met die standaardbullshit hoeft aan te komen.
Chai, die shit moet groeien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof je per se met die standaardbullshit hoeft aan te komen.
Niet samen. Speel jij ook? Xboquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Hebben jullie een GTA crew, ofwat, is dit RL?
Dat soort PUA shit is sws triest. Ik bedoel gewoon op normale manieren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chai, die shit moet groeien.
Zie jij Dima nu al meisjes aanspreken in de wandelgangen of kantine?
is met de auto goed?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeit niet. Gaat er om hoe je het brengt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeit niet. Gaat er om hoe je het brengt.
Ik kan gerust stellen dat álle PUA shit triest is.quote:
Ik praat nooit met meisjes in het echt, en pas sinds kort online.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen nooit leuke gesprekken met dames gehad? Gaat misschien wat makkelijker dan dit.
Nog eventjes en ze roepen allemaal "doe mij Dima"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik praat nooit met meisjes in het echt, en pas sinds kort online.
Geen tijd voor, heb vanavond dwarsfluit fles :squote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet samen. Speel jij ook? Xbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |