Je kan het beste geen volslagen autist zijn voor chicks.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Je kan het beste liften voor chicks, zo heb ik al een roze hipster onderbroekje bemachtigd van een 18-jarig meiske.
"De een is beter met zijn handjes en jij bent nou, eh, een autist."quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je kan het beste geen volslagen autist zijn voor chicks.
My salsa makes all the pretty girls want to dance and take of their underpantsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
All eyez on me baby, ze willen graag.
over 40 minuutjes sta ik weer de meiskes nat te maken met de skillsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
My salsa makes all the pretty girls want to dance and take of their underpants![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
over 40 minuutjes sta ik weer de meiskes nat te maken met de skills
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
over 40 minuutjes sta ik weer de meiskes nat te maken met de skills
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"De een is beter met zijn handjes en jij bent nou, eh, een autist."
Heb jij nooit een opleiding gevolgd? intro gehad oid?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
CB & Panz, jullie zijn raar zegt ze.
[ afbeelding ]
Ik ben cursist, hoezo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nooit een opleiding gevolgd? intro gehad oid?
Wat ben je ook voor bizarre oelewapper dat je advies m.b.t. chicks aanneemt van mensen met swag na 2009quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Aightquote:
Verwacht antwoord, zeg dat je haar kortzichtig vindt omdat ze zo snel een oordeel velt over iemand die ze niet kent.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verwacht antwoord, zeg dat je haar kortzichtig vindt omdat ze zo snel een oordeel velt over iemand die ze niet kent.
Zeg dat je gehackt bent en tegengewerkt wordt door een oude ex-minnares van je.
Ik, kom vechten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef tetouaribo het volgende:
Maar ff serieus. Wie van jullie heet hier chris? Ik word niet boos.
Aight. De grap is dat je alles kan zeggen, zolang je het maar volhoudt en rondpraat en niet als een random copypastende retard overkomt.quote:
Het zijn ook echt alleen types als CY die hiervoor vallenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight. De grap is dat je alles kan zeggen, zolang je het maar volhoudt en rondpraat en niet als een random copypastende retard overkomt.
Het scenario is dat je wil ontsnappen uit dat duistere verleden en graag opnieuw de liefde wil beleven met een zorgzame vrouw die zo mooi en geweldig is als zij. Zeg dat je een belangeloze gever bent.
Meeste van die vivagesprekken zijn borderline-saai en standaard, dit is over the top en kan je heel veel plezier geven terwijl je ook inzicht in het een en ander krijgt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen nooit leuke gesprekken met dames gehad? Gaat misschien wat makkelijker dan dit.
Joh, je snapt het wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het zijn ook echt alleen types als CY die hiervoor vallen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het zijn ook echt alleen types als CY die hiervoor vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |