nahquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:03 schreef Dqod het volgende:
Dan niet joh.. K ga wat anders doen ;s
Latahhhh
Oh geen idee kan wel dan heb ik je gewoon over het hoofd gezien hehehehe. Ja gaat goed hier, opleiding en bla juweet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow dacht dat jij het was, kan ook eergisteren geweest zijn
Maar hier alles goed in het koude Drenthe. En met jou?
wat voor opleiding als ik vragen mag?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh geen idee kan wel dan heb ik je gewoon over het hoofd gezien hehehehe. Ja gaat goed hier, opleiding en bla juweet.
Verpleegkunde nu, bevalt wel goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat voor opleiding als ik vragen mag?
ah kijk, dus als ik ziek ben, kan ik jou bellenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verpleegkunde nu, bevalt wel goed
Jaleesaquote:
Oh ja weet ik veelquote:
Patjepeeerquote:
Hooooooooiiiiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaleesa
[..]
Oh ja weet ik veel
[..]
Patjepeeer
How u doin?quote:
Nee dan laat ik je creperen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah kijk, dus als ik ziek ben, kan ik jou bellen
Ik had het idd tussen '' moeten zetten. Joeyquote:
uitleggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had het idd tussen '' moeten zetten. Joey
Shame on vas, ja.quote:
Touchee.quote:
teen gestoten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef remi1986 het volgende:
aaaaaarrrrrggghhhhhh![]()
![]()
![]()
zo moest ik ff kwijt
Oh die irritante KLB'er.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee weer in discussie met een bepaald persoon in DIG. Denkt dat die overal verstand van heeft
daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee weer in discussie met een bepaald persoon in DIG. Denkt dat die overal verstand van heeft
vraag ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kom ik nooit.
al heb ik op dit moment wel een vraag, maar durf er geen topic voor te openen
heb een nieuwe telefoon.quote:
hoe heb je dat overgezet dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb een nieuwe telefoon.
tijdens het instellen heb ik het wifi wachtwoord van thuis gewoon weer ingevuld en dat werkt.
maar hij heeft ook wifi netwerken die in mijn oude telefoon stonden overgenomen, maar daarmee kreeg ik geen verbinding toen ik gisteren op 1 van die andere locaties was..
hoe kan dah?
niet, hij had ze gewoonquote:
en die andere locaties, is dat werkgerelateerd? Of gewoon bij familie/vrienden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet, hij had ze gewoon
gaat via google back-up / android geloof ik
lokaal wifi van sporthal en ziggo wifispots was hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en die andere locaties, is dat werkgerelateerd? Of gewoon bij familie/vrienden?
4.1.1 ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef remi1986 het volgende:
Toevallig Android 4.1.1? schijnt nogal wat problemen mee te zijn met wifi lees ik http://talk.sonymobile.co(...)to-4-1-1/td-p/339604
voor de wifispots heb je de gegevens uit je "Mijn Ziggo"? Verdere instructies staan hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4.1.1 ja.
alleen vreemd dat het thuis dan wel werkt.
misschien die andere dan ook maar handmatig weer eens instellen.
sowieso nog even rooten en kijken of ik er 4.2 op kan zetten
ja, op de oude telefoon werkt het gewoon. maar goed. ik ga nog wel eens wat knutselenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voor de wifispots heb je de gegevens uit je "Mijn Ziggo"? Verdere instructies staan hier
mss moet je de netwerken eerst vergeten en dan opnieuw verbinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op de oude telefoon werkt het gewoon. maar goed. ik ga nog wel eens wat knutselen
denk het wel, maar dan moet ik dus eerst die wachtwoorden ergens gaan opschrijvenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss moet je de netwerken eerst vergeten en dan opnieuw verbinden.
tenzij je telefoon geroot is, kan je de wachtwoorden niet achterhalenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel, maar dan moet ik dus eerst die wachtwoorden ergens gaan opschrijven
deze nog niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tenzij je telefoon geroot is, kan je de wachtwoorden niet achterhalen
quote:
quote:Use the file manager to locate your data/misc/file folder, then look for wpa_supplicant.conf, or I assume it could be wep_supplicant.conf if her network is using WEP instead of WPA. Open the .conf file using a text editor (which is probably built into your file manager application, if not, add that to your shopping list). You should be able to read the password in plain text at that point, and start enjoying your new minor league hero status.
Ik vraag het maar alvast. Pics?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:46 schreef VeerEli het volgende:
2 jurkjes besteld.. 1 alvast voor kerstBlij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |