was het maar zoquote:
Werkt ze in een praktijk of wat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Ik zat ook echt zo van.....uhm....ok....laatmaarrrr.. En de vriendin van de neef van m'n vriend zat er ook bij (die traint ook) en zij zei hetzelfde als ik dus de hele tijd, maar die fysio dus ineens ''ik heb er toch voor geléééééérd???'' Ok.
DEZE POKKOEquote:
normale huisspin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spin zat vanmorgen in m'n trappenhuis![]()
![]()
. Nigga lookin' like he payin' taxes 'n shit.
"Normale huisspin"quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef wise het volgende:
[..]
normale huisspin.
Ieder huis heeft er wel een stuk of 15 rondlopen. Meestal in donkere hoeken
Zou een healthbar bij moeten zitten en loot droppen als je em dood slaat :Squote:Op woensdag 19 maart 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou een healthbar bij moeten zitten en loot droppen als je em dood slaat :S
Mwoah, is bij ingewikkeldere bewegingen niet echt heel makkelijk. Hoeveel fysio's zouden bij heupproblemen bij squats bijvoorbeeld aan de voetboog denken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kk domme fysiozelfs als je niks van fitness weet kan je met je anatomische kennis toch beredeneren welke spiergroepen je gebruikt
kunnen groot worden ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Normale huisspin". Dat ding was even groot als m'n fucking handpalm.
Die beesten ruiken je angst, vanavond kruipt hij in je mond als je slaapt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Twijfelde een halve seconde om 'm plat te smacken met m'n schoen, maar zou moeilijk gaan want plafond, ik had haast en ik had geen zin in een geluid alsof ik een pruim splash
. So I chickened out
.
Keer gedaan bij zo'n wolfspin ( aka huisspin ) beest schreeuwde gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef wise het volgende:
[..]
kunnen groot worden ja.
Vangen met glas, onderzetter eronder en naar buiten brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef wise het volgende:
[..]
kunnen groot worden ja.
Vangen met glas, onderzetter eronder en naar buiten brengen.
Hij was wel weg toen ik weer terug wasquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die beesten ruiken je angst, vanavond kruipt hij in je mond als je slaapt.
Zou gillend als een 8-jarig meisje de trap af donderen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Close yo windows hide yo kids.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij was wel weg toen ik weer terug was . Beter heeft iemand 'm weggehaald oid .
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Keer gedaan bij zo'n wolfspin ( aka huisspin ) beest schreeuwde gewoonHAHA, ik had een keer toen ik home alone zo'n even grote spin in m'n woonkamer, maar die was zo'n hele skinny Veer-lookin' ass spin (alsnog ranzig). Kwam één van m'n matties op het idee om hem op de glazen tafel te leggen met een glazen kom erover, en hem kapot te stomen door er smoke in te blazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij liep daarna fucking traag en alsof hij finaal in elkaar was geslagen
.
Arachnofobie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou gillend als een 8-jarig meisje de trap af donderen.
harig dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hele skinny Veer-lookin' ass spin (alsnog ranzig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |