Ja iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik er ook zo'n boekje bij kreeg met overschrijfkaarten. Had jij die ook?
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:29 schreef Salatrel het volgende:
had ik al gemeld dat de laan van puntenburg 100 in utrecht een eigen starbucks in de lobby heeft 4ebe?
duitsland heeft een starbucks treinwagon..quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaIk ben jaloers.. De europalaan heeft er geen ...
![]()
Ik zou 3 spaarkaarten per maand vol hebben dan.
Ik ook niet, maar vond dat toen wel leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja iddnu je het zegt
Nooit wat mee gedaan tho.
Misschien moeten Nootjes en jij een keer gaan daten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Che_ het volgende:
Starbucks![]()
altijd van die 2nutz figuren daar binnen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Che_ het volgende:
Starbucks![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Gvd.quote:
Heb jij een speciaal veereli fok alarm die afgaat wanneer ik hier post zodat jij direct kunt binnenvallen om te gaan lopen mieren?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je je eet michelin 5 sterren. Skere broodje gezond man ga spele
Nee, de pianomeneer is vorige week al langsgeweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie stemmen vandaag? En zo ja: waar gaan jullie op stemmen?
jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Ik laat mijn moeder stemmen, ze heeft D'66 gestemd als het goed is. Andere partijen hier hadden allemaal van die korte termijn visies op dingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, de pianomeneer is vorige week al langsgeweest.
Nee dat doen 2 polen voor me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb jij een speciaal veereli fok alarm die afgaat wanneer ik hier post zodat jij direct kunt binnenvallen om te gaan lopen mieren?
Chaiquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik laat mijn moeder stemmen, ze heeft D'66 gestemd als het goed is. Andere partijen hier hadden allemaal van die korte termijn visies op dingen.
quote:
Wat.quote:
lokale partijquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
quote:
mijn verhuurder is ook leider van een lokale partij.quote:
Kinderboederijquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Che_ het volgende:
Starbucks![]()
quote:
Nee, mijn stempas was voor gemeente Arnhem maar zit nu in een andere gemeente.quote:
Stalker of niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb jij een speciaal veereli fok alarm die afgaat wanneer ik hier post zodat jij direct kunt binnenvallen om te gaan lopen mieren?
is dat een andere gemeente dan waar je nu woont?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mijn stempas was voor gemeente Arnhem maar zit nu in een andere gemeente.Volgens mij had ik wel een andere stempas aan kunnen vragen maar te lui voor geweest.
Ja, dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een andere gemeente dan waar je nu woont?
ja, dat zie ikquote:
Hoop dat je in deze gemeente niet zo snel weer bekend staat als 'die makkelijke'quote:
Hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je in deze gemeente niet zo snel weer bekend staat als 'die makkelijke'
het matras van *insert stad*quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop dat je in deze gemeente niet zo snel weer bekend staat als 'die makkelijke'
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat lach jij.quote:
Werk jij op de europalaan dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
quote:
Niemand vroeg jou wat.quote:
Sja dat is dan jouw probleemquote:
Al die specialsquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zit danny zich te vervelen want hij zit de FP te vervuilen met weblog items
DAvequote:
Hahaha ja zie hetquote:
Was z'n vriendin niet schatrijk? Zou veel verklaren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je 13 of zit je zo erg bij je vriendin onder de plak?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Yiha het volgende:
[..]
Was z'n vriendin niet schatrijk? Zou veel verklaren.
Haar vader moet ergens CEO zijn in een multinational ofzo, dacht ik ergens ooit eens gelezen te hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat is diezelfde als die ging zeggen dat ze bij een FOK! meet op een afstandje ging checken
zielige figuren
Waarom geloof je alles op FOK! ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:31 schreef Yiha het volgende:
[..]
Haar vader moet ergens CEO zijn in een multinational ofzo, dacht ik ergens ooit eens gelezen te hebben.
Als je dat al geloofd....quote:
Wie zegt dat ik care? ik vroeg gewoon uit nieuwsgierigheid.. en omdat het kan.quote:
Mur, Horloge expert: hoe staat het met de kwalitiet van timex horloges?quote:
hihi tietquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mur, Horloge expert: hoe staat het met de kwalitiet van timex horloges?
waar het hart van vol isquote:
Dit weekend weer mijn handen volquote:
quote:Ik ben bij een hoer geweest een Nederlandse ook nog. Mijn situatie uitgelegd en het was goed, ze was heel lief ik mocht gewoon aan de borsten zitten etc, en voor 50 euro ben ik er weg gegaan en was super tevreden.
Laten we het zo zeggen ik had daarvoor nog nooit een relatie gehad. Wel wat geflirt en misschien 6 dates gehad. Maar goed het was allemaal voor het eerst, met die prostituee. Heb dus nog nooit van mijn leven getongd of gezoend dat doe je niet zo gauw met een prostituee...
Gewoon 50 euro aan het raam als je een leuke hebt die aardig is. Dan mag je erop doet ze een paar standjes met je, pijpt ze je en trekt ze je, en op het eind krijg je een knuffel. Ze begeleid je ook met waar je hem moet instoppen en is gewoon lief en aardig. Stelt je zelfs op je gemak door met je te praten etc. Sinds dien heb ik ook wel respect voor die vrouwen achter het raam. Iedereen heeft daar maar rare ideeën over. Die wat ik heb gehad was echt een topvrouw.
Was er maar zoiets voor vrouwen hequote:
Gebeurt als sinds het begin der tijden, niet alleen weg gelegd voor fokkers heur.quote:
wel lief dat ze knuffeltquote:
Ook weer een gevalletje 'die gast moet wel een troll zijn' maar als iemand zoveel tijd besteedt aan zijn trollact is er ook iets flink mis waarschijnlijk.quote:
Is dat van een topic op FOK! ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook weer een gevalletje 'die gast moet wel een troll zijn' maar als iemand zoveel tijd besteedt aan zijn trollact is er ook iets flink mis waarschijnlijk..
niets denderends. Naar goed voor dat geld kan je dat ook niet verwachtenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mur, Horloge expert: hoe staat het met de kwalitiet van timex horloges?
Pffffff kut argoquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan - diep zinken met Marcel
ja, zo rijk ben ik ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
niets denderends. Naar goed voor dat geld kan je dat ook niet verwachtenwel prima dingen voor zover ik weet. Prima voor wat t kost
Dat is wel sad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan - diep zinken met Marcel
Zal wel een kloon zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Wel mooi dat die gast zelf mee post van dat programma
Na die pic van hem met briefje geloof ik het welquote:
Shit u srs?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na die pic van hem met briefje geloof ik het wel
welkequote:Op woensdag 19 maart 2014 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo rijk ben ik ook niet
maar wil gewoon 1 extra hebben
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahahahhahahahahahahahahaah X infinity:')
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spongeboss is die user Argo. Nog een stapje treuriger zeg maar.
Ja ja wat een beestenboel hequote:
Ja idd... en idd. Gewoon oprecht lomp zijn is ook een kunstquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serieus medelijden met dat soort mensen, die bestaan alleen maar voor leedvermaak.
lelijk maar wel grappigquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://watch2day.nl/vanda(...)ndicator-chronograph
past perfect bij mij dusquote:
Niet, jij bent lelijk en niet grappig.quote:
dit doet pijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, jij bent lelijk en niet grappig.
haha
hahahaha mission accomplished ;Dquote:
Qua gemeente verkiezing op SP gestemd, huidige VVD loopt wel niet zo hard met geld te smijten hier in dit kut dorp.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Qua gemeente verkiezing op SP gestemd, huidige VVD loopt wel niet zo hard met geld te smijten hier in dit kut dorp.
Ja 50+quote:
PVV kan bijna nergens. VVD heeft hier wel goede een paar goede bestuurders die zich al bewezen hebben, maar hadden ook echt een paar domme plannetjes.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja 50+Zorgen dat mensen van een bepaalde generatie nog meer geld in hun zakjes kunnen stoppen, niet bejaarden of zo.
[..]
PVV kan bijna nergens. VVD heeft hier wel goede een paar goede bestuurders die zich al bewezen hebben, maar hadden ook echt een paar domme plannetjes.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef Murdera het volgende:
Lickthisapp app
Een app waarbij je je scherm moet likken om te oefenen voor beffen
Overigens wel handig, want kramp en shit, maar toch
Wat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef Murdera het volgende:
Lickthisapp app
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef Murdera het volgende:
Lickthisapp app
Gedownload en selfie gemaakt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef Murdera het volgende:
Lickthisapp app
geil bekkie hebbiequote:Op woensdag 19 maart 2014 15:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Gedownload en selfie gemaakt.
[ afbeelding ]
Godverquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oefen het eens in de trein, kijken hoeveel chicks je daar mee vangt.
Als ik een uitkering had zou ik ook SP stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kritiek hebben op ander mans stem, sad cunt bent je ook.
Eerder leren klikken......quote:
>> implying dat ik een uitkering hebquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik een uitkering had zou ik ook SP stemmen heey wacht eens even
vanmorgen toch aardig winstje gepaktquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
Gaat lekker die LTC he Mur
[..]
Als ik een uitkering had zou ik ook SP stemmenheey wacht eens even
Dat is geheel ter interpretatie van de lezer Gridlokquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:
Of bedoelde je dat je zelf een uitkering hebt Mortaxx?
Mensen met een uitkeringquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is geheel ter interpretatie van de lezer Gridlok
Dat is ondersteuning van een opleiding, niet om de hele dag op je luie gat te zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stufi is technisch gezien ook een uitkering
Ik ken wat mede studiegenoten ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is ondersteuning van een opleiding, niet om de hele dag op je luie gat te zitten.
Uitkering is er om je te voorzien van je levensbehoeften. Stufi is er om je lesgeld en schoolmateriaal mee te betalen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stufi is technisch gezien ook een uitkering
Mja dat volk zit er altijd tussen, maar heb je geen flikker aan want als je je opleiding niet haalt mag je het terug dokken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken wat mede studiegenoten ...
psiesquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Cum laude aan de conducteur-academie?
Vas en haar stadsdeelquote:Een man met een nikab - een sluier die het grootste deel van het gezicht bedekt - heeft woensdag in Amsterdam-West als vrouw zijn stem proberen uit te brengen. Hij toonde de stempas en het paspoort van een jonge vrouw, bevestigde een woordvoerster van de gemeente een bericht in Het Parool.
Een medewerker van het stembureau op basisschool De Boomgaard in de wijk Bos en Lommer keek naar de ogen en de wenkbrauwen en vertrouwde het niet. Volgens de regels moest hij in een aparte ruimte zijn gezicht laten zien. Daarop nam de man de benen.
De gemeente weet niet wie de man is. De politie is niet ingeschakeld.
Man probeert gesluierd als vrouw te stemmen
ZO HEY 2 A 3 KOPJES PER DAG WOW ZOMAAR ZONDER JE ZORGEN TE MAKEN OVER DE CONSEQUENTIES SO HARDCOREquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sinds stage drink ik zo'n 2 à 3 kopjes Senseo per dag. Normaal 2 à 3 mokken chocokoffie per week thuis
.
#omw2burgerleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:
quote:
Zehma connaisseursquote:
Btw, haha, het steektquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:00 schreef krioro het volgende:
[..]
ZO HEY 2 A 3 KOPJES PER DAG WOW ZOMAAR ZONDER JE ZORGEN TE MAKEN OVER DE CONSEQUENTIES SO HARDCORE
Hehe ik drink allesquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zehma connaisseurs. So so sophisticated koffiedrinkers. Uitgepoepte civetkatbonen zeker voor jullie
?
JA.quote:
Nespresso. What else.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zehma connaisseurs. So so sophisticated koffiedrinkers. Uitgepoepte civetkatbonen zeker voor jullie
?
Thuis dezequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe ik drink allesop uni wel altijd die dure van 1,70
Jij en George Cluenie delen dezelfde leeftijdquote:
Sugar rush in 3 2 1.....quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
Krio. Je kan trouwens beter bullit nemen voor workout. Veins on veins on veins
Mjah, ben geen voorstander van preworkout dingen, gewoon niet janken en gaan. Maar de extra pump/vascularity die sommige dingen je geven zou ik dan wel weer eens willen ervaren ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
Krio. Je kan trouwens beter bullit nemen voor workout. Veins on veins on veins
was het maar zoquote:
Werkt ze in een praktijk of wat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Ik zat ook echt zo van.....uhm....ok....laatmaarrrr.. En de vriendin van de neef van m'n vriend zat er ook bij (die traint ook) en zij zei hetzelfde als ik dus de hele tijd, maar die fysio dus ineens ''ik heb er toch voor geléééééérd???'' Ok.
DEZE POKKOEquote:
normale huisspin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spin zat vanmorgen in m'n trappenhuis![]()
![]()
. Nigga lookin' like he payin' taxes 'n shit.
"Normale huisspin"quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef wise het volgende:
[..]
normale huisspin.
Ieder huis heeft er wel een stuk of 15 rondlopen. Meestal in donkere hoeken
Zou een healthbar bij moeten zitten en loot droppen als je em dood slaat :Squote:Op woensdag 19 maart 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou een healthbar bij moeten zitten en loot droppen als je em dood slaat :S
Mwoah, is bij ingewikkeldere bewegingen niet echt heel makkelijk. Hoeveel fysio's zouden bij heupproblemen bij squats bijvoorbeeld aan de voetboog denken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kk domme fysiozelfs als je niks van fitness weet kan je met je anatomische kennis toch beredeneren welke spiergroepen je gebruikt
kunnen groot worden ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Normale huisspin". Dat ding was even groot als m'n fucking handpalm.
Die beesten ruiken je angst, vanavond kruipt hij in je mond als je slaapt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Twijfelde een halve seconde om 'm plat te smacken met m'n schoen, maar zou moeilijk gaan want plafond, ik had haast en ik had geen zin in een geluid alsof ik een pruim splash
. So I chickened out
.
Keer gedaan bij zo'n wolfspin ( aka huisspin ) beest schreeuwde gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef wise het volgende:
[..]
kunnen groot worden ja.
Vangen met glas, onderzetter eronder en naar buiten brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef wise het volgende:
[..]
kunnen groot worden ja.
Vangen met glas, onderzetter eronder en naar buiten brengen.
Hij was wel weg toen ik weer terug wasquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die beesten ruiken je angst, vanavond kruipt hij in je mond als je slaapt.
Zou gillend als een 8-jarig meisje de trap af donderen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Close yo windows hide yo kids.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij was wel weg toen ik weer terug was . Beter heeft iemand 'm weggehaald oid .
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Keer gedaan bij zo'n wolfspin ( aka huisspin ) beest schreeuwde gewoonHAHA, ik had een keer toen ik home alone zo'n even grote spin in m'n woonkamer, maar die was zo'n hele skinny Veer-lookin' ass spin (alsnog ranzig). Kwam één van m'n matties op het idee om hem op de glazen tafel te leggen met een glazen kom erover, en hem kapot te stomen door er smoke in te blazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij liep daarna fucking traag en alsof hij finaal in elkaar was geslagen
.
Arachnofobie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou gillend als een 8-jarig meisje de trap af donderen.
harig dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hele skinny Veer-lookin' ass spin (alsnog ranzig)
Hahahaha vooral dat skinny veer lookin part sprak mij aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, ik had een keer toen ik home alone zo'n even grote spin in m'n woonkamer, maar die was zo'n hele skinny Veer-lookin' ass spin (alsnog ranzig). Kwam één van m'n matties op het idee om hem op de glazen tafel te leggen met een glazen kom erover, en hem kapot te stomen door er smoke in te blazen. Hij liep daarna fucking traag en alsof hij finaal in elkaar was geslagen
.
Dat heb ik eigenlijk ook wel, maar ik hou sowieso niet van insecten groter dan een mierquote:
Het blijft een uitkering.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Uitkering is er om je te voorzien van je levensbehoeften. Stufi is er om je lesgeld en schoolmateriaal mee te betalen.
Zo'n unit:quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha vooral dat skinny veer lookin part sprak mij aan.
Not really, maar als er ineens uit het niets zo'n monster voor me hangt schrik ik wel.quote:
Mier, np, Spin, np, Duizendpoot.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook wel, maar ik hou sowieso niet van insecten groter dan een mier.
inb4 een spin is geen insect.
En, wat heb je gestemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
Grwoon rij van dertig man bij stembureau
Wat mij betreft gooien ze de langstudeerboete er weer in.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja dat volk zit er altijd tussen, maar heb je geen flikker aan want als je je opleiding niet haalt mag je het terug dokken.
Zo'n meisje op m'n vorige opleiding zat al over de 22k aan schulden, en ook nog een keer der opleiding niet gehaaldmooie start op je leven.
Die zijn niet eng, zodra ze thick solid tight zijn wordt het vervelend.quote:
WEG ERMEEquote:
Ik wil jouw kat hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah die, die vreet mijn kat altijd op.
en ik jouw poesquote:
Da's gewoon vies, maar spinnen in m'n gezichtsveld zijn nasty as fuckquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I see what you did therequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je eerst met Golero vechten, die wou em ook al :$
quote:
ook net gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik al verteld![]()
Haagse stadspartij
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's gewoon vies, maar spinnen in m'n gezichtsveld zijn nasty as fuck.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's gewoon vies, maar spinnen in m'n gezichtsveld zijn nasty as fuck.
Oh, nou, good luck vriend!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik al verteld![]()
Haagse stadspartij
zou zelf amputerenquote:
Waarom zou je Haagse Stadspartij stemmen als je in Limburg woont.quote:
quote:
vond ik leukquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom zou je Haagse Stadspartij stemmen als je in Limburg woont.
Haha, was vorige keer die naam kwijt, nog best een tijdje gezocht. Omdat je 'm nu passt bespaar ik je hetquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waag eens bobbits te posten vuile lijer.
Wat lul je nou, dat smerig verstopt linkje was eergisteren ofzo, godse koude rilling over mijn lijf.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, was vorige keer die naam kwijt, nog best een tijdje gezocht. Omdat je 'm nu passt bespaar ik je het.
Raaskal lekker door ouwe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe eens normaal, geen stomme poezenUI.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe eens normaal, geen stomme poezenUI.
Ja, ik zat te zoeken op sea dit, catterpillar dat, weet niet meer hoe ik 'm vond, iig niet met 'bobbit'quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, dat smerig verstopt linkje was eergisteren ofzo, godse koude rilling over mijn lijf.
Die .gif is echt serieus het meest angstaanjagende ding dat ik ooit gezien heb in mijn leven, en ik heb toch anders heel wat vreemde dingen gezien op 4chan, maar dat ding spant de kroon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, ik zat te zoeken op sea dit, catterpillar dat, weet niet meer hoe ik 'm vond, iig niet met 'bobbit'![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die .gif is echt serieus het meest angstaanjagende ding dat ik ooit gezien heb in mijn leven, en ik heb toch anders heel wat vreemde dingen gezien op 4chan, maar dat ding spant de kroon.
Dat had ik dus de eerste paar keer met die kutplaatjes, letterlijk een half uur of langer de rillingen over m'n lijf + kippenvel en shitquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die .gif is echt serieus het meest angstaanjagende ding dat ik ooit gezien heb in mijn leven
Ik vind de voorkant ook niet mooi neequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef wise het volgende:
that moment when;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hvnl?...quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben gefilmd :s weet niet waarvan. Microfoon met rode kap met ... nl erop
fuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Leukjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben gefilmd :s weet niet waarvan. Microfoon met rode kap met ... nl erop
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:01 schreef wise het volgende:
[..]
fuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TR gemacht.quote:full stops and exclamation marks
is jouw poes ook altijd nieuwsgierig en heeft ze een belletje¿quote:
Waarom doet iedereen hier altijd alsof ik één of ander scharminkel benquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, ik had een keer toen ik home alone zo'n even grote spin in m'n woonkamer, maar die was zo'n hele skinny Veer-lookin' ass spin (alsnog ranzig).
iedereen naar sbs6 kijken vanaafquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ze interviewden mevrouwtje vh stembureau terwijl ik in de rij stond
actie/reactie, me dunktquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen hier altijd alsof ik één of ander scharminkel ben
Inb4 omdat je dat bent huehuehueheuheuhauahahah!!!111 xd
Je had een shoutout naar KLB SC moeten doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ze interviewden mevrouwtje vh stembureau terwijl ik in de rij stond
Haha, vandaag zeker ook weer """toevallig""" je scherm nog open staanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef wise het volgende:
[..]
is jouw poes ook altijd nieuwsgierig en heeft ze een belletje¿
Ja je zegt het zelf al.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben met rug naar de camera gaan staanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had een shoutout naar KLB SC moeten doen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben met rug naar de camera gaan staan
ik heb nog wel wat om op te kluivenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat om op te kluivenLihanboutje zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
ECHT JA TOEVALLIG WELquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, vandaag zeker ook weer """toevallig""" je scherm nog open staan![]()
![]()
?
In vergelijking met jou ben ik inderdaad een scharminkel. Verder ben ik gewoon normaal, gezond slank. Dank je.quote:
NY¿ niet in een of andere zuid-amerikaans landquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhUt9XStYpy4xbCWtD
Hero: Neighbor Uses House Ladder To Save A Life In 8 Stories NY Building From Fire Escape.. Firemen Arrived Late
Holy shit man, ain't gonna lie, spannend as fuck.
Gelijk zo weer altijd, dank je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ECHT JA TOEVALLIG WELWas nog van vanmiddag en scrollde iets omlaag toen het op die spin kwam, dan moet ik doorlezen en zo kwam ik bij deze post uit.
[..]
In vergelijking met jou ben ik inderdaad een scharminkel. Verder ben ik gewoon normaal, gezond slank. Dank je.
Bek dicht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
En Vas rot eens op met die kut UI van je man.
Wie hem kaatst he honnepon. Dat jij mij scharminkel noemt is net zo een belediging als dat ik jou dik zou noemenquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In vergelijking met jou ben ik inderdaad een scharminkel. Verder ben ik gewoon normaal, gezond slank. Dank je.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
En Vas rot eens op met die kut UI van je man.
yeahnoquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie hem kaatst he honnepon. Dat jij mij scharminkel noemt is net zo een belediging als dat ik jou dik zou noemen
En hoepel jij ook eens op met je gesar en gezeur altijd, onderontwikkeld racistisch kruipsel.quote:
Jaja, het is al goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ECHT JA TOEVALLIG WELWas nog van vanmiddag en scrollde iets omlaag toen het op die spin kwam, dan moet ik doorlezen en zo kwam ik bij deze post uit.
Sshhhh... ahhhhh.mp3quote:In vergelijking met jou ben ik inderdaad een scharminkel. Verder ben ik gewoon normaal, gezond slank. Dank je.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
onderontwikkeld racistisch kruipsel.
Haha sukkeltjequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jaja, het is al goed.
Kneusje.
[..]
Sshhhh... ahhhhh.mp3
okquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En hoepel jij ook eens op met je gesar en gezeur altijd, onderontwikkeld racistisch kruipsel.
mijn yoghurt ging over mn scherm na het zien van dat plaatjequote:
Je zegt het zelf hè, je blijft er ook telkens maar over doorgaan like I give a shit dan ga ik ook zulke reacties gevenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie hem kaatst he honnepon. Dat jij mij scharminkel noemt is net zo een belediging als dat ik jou dik zou noemen
Telkens maar over doorgaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zegt het zelf hè, je blijft er ook telkens maar over doorgaan like I give a shit dan ga ik ook zulke reacties geven
Ja, kom nou. Hoe vaak ben je wel niet op zulke reacties ingegaan? Pls veer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Telkens maar over doorgaanMens stfu en haal je hol eens leeg
jij hebt nog zijwieltjes, dus niet zo klagenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WGR / Aanrijding met andere fietser
Ze bestaan.. Mensen die niet kunnen fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |