Ik vind de voorkant ook niet mooi neequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef wise het volgende:
that moment when;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hvnl?...quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben gefilmd :s weet niet waarvan. Microfoon met rode kap met ... nl erop
fuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Leukjes.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben gefilmd :s weet niet waarvan. Microfoon met rode kap met ... nl erop
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:01 schreef wise het volgende:
[..]
fuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TR gemacht.quote:full stops and exclamation marks
is jouw poes ook altijd nieuwsgierig en heeft ze een belletje¿quote:
Waarom doet iedereen hier altijd alsof ik één of ander scharminkel benquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, ik had een keer toen ik home alone zo'n even grote spin in m'n woonkamer, maar die was zo'n hele skinny Veer-lookin' ass spin (alsnog ranzig).
iedereen naar sbs6 kijken vanaafquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ze interviewden mevrouwtje vh stembureau terwijl ik in de rij stond
actie/reactie, me dunktquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen hier altijd alsof ik één of ander scharminkel ben
Inb4 omdat je dat bent huehuehueheuheuhauahahah!!!111 xd
Je had een shoutout naar KLB SC moeten doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ze interviewden mevrouwtje vh stembureau terwijl ik in de rij stond
Haha, vandaag zeker ook weer """toevallig""" je scherm nog open staanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef wise het volgende:
[..]
is jouw poes ook altijd nieuwsgierig en heeft ze een belletje¿
Ja je zegt het zelf al.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben met rug naar de camera gaan staanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had een shoutout naar KLB SC moeten doen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben met rug naar de camera gaan staan
ik heb nog wel wat om op te kluivenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |