Wij hadden daar een aparte printpas voor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah op school omdat je de kopieerapparaten en koffie automaat er mee kon betalen. daarna nooit meer
Volgens mij had ik daar ook een aparte pas voorquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hadden daar een aparte printpas voor.Moest je daar wel eerst geld op zetten enzo, maar met m'n pinpas nog nooit dat chipknipzooi gebruikt. Gewoon cash betalen toch, want illuminati.
Kan het plaatje niet zien, maar ik had een varken als spaarpotquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen de ING nog postbank was 4ebe haar centjes nog in de spaarpot deed
[ afbeelding ]
Echt hoor, lekker omslachtig allemaal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar ook een aparte pas voorik geloof mijn schoolpas ...
Wat een horror..
Maakte die van mijn bro altijd open met mijn pas en jatte rijksdaaldersquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen de ING nog postbank was 4ebe haar centjes nog in de spaarpot deed
[ afbeelding ]
pennie rekeningquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
Easy Blue.Met dit ding ook:
[ afbeelding ]
Opa.quote:
Hahaha deze jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Was na mijn tijdquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je je eet michelin 5 sterren. Skere broodje gezond man ga spelequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef VeerEli het volgende:
Bohh, donders goed ontbijt; volkoren stokbrood met gebakken ei met courgette en kaas en avocado er bovenop gepleurd. COME AT ME
had geen postbank rekeningquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik kan me nog herinneren dat ik er ook zo'n boekje bij kreeg met overschrijfkaarten. Had jij die ook?quote:
Haha.quote:
neequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier net aan een bakje pleur, maar ik vind het niet te drinken![]()
Ze moeten gewoon overal DE automaten neerzetten hoor.
Alles beter dan deze meuk..quote:
quote:
Nog ergerquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles beter dan deze meuk..
Beter openen ze een Starbucks vestiging hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |