4e 2.0 NU met extra 2cm lengte!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig wel
4E 2.0 zou niet goed worden ontvangen op deze aard
quote:
quote:
en de hontquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sowieso zouden mijn kinders groter zijn dan dat ik ben
Kan niet anders.
quote:
Wijsneusquote:
Niet aan minoes de kadquote:
Terecht ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Per 2015 gaat de chipknip weg .. wtf
quote:
Kaddenquote:
hoe moet ik dan betalen in de kantinequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gebruik ik nooitquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruikte dat ding alleen in de kantine van school.. verder eigenlijk nooitquote:
Zulks een papzakkenquote:
Heb dat dus echt nooit gebruikt eh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat ding alleen in de kantine van school.. verder eigenlijk nooit![]()
fijn dat er over zulke dingen goed na gedacht wordt.
Wat gebeurde erquote:
Echt he? Ik zat ook echt zo van.....uhm....ok....laatmaarrrr.. En de vriendin van de neef van m'n vriend zat er ook bij (die traint ook) en zij zei hetzelfde als ik dus de hele tijd, maar die fysio dus ineens ''ik heb er toch voor geléééééérd???'' Ok.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kk domme fysiozelfs als je niks van fitness weet kan je met je anatomische kennis toch beredeneren welke spiergroepen je gebruikt
vroegah op school omdat je de kopieerapparaten en koffie automaat er mee kon betalen. daarna nooit meerquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb dat dus echt nooit gebruikt eh.
Hahahaha ja dat is de grote fout in dezen iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat ding zit al bijna aan zn max veerweg
ook gelijk een post van veer eronder hequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat is de grote fout in dezen iddveerweg, hoe durven ze ja
Toeval hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook gelijk een post van veer eronder he
145 jaar geleden dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah op school omdat je de kopieerapparaten en koffie automaat er mee kon betalen. daarna nooit meer
Ga eens naar huis of zoquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben aan het mens erger je nieten op school nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |