quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's gewoon vies, maar spinnen in m'n gezichtsveld zijn nasty as fuck.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's gewoon vies, maar spinnen in m'n gezichtsveld zijn nasty as fuck.
Oh, nou, good luck vriend!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik al verteld![]()
Haagse stadspartij
zou zelf amputerenquote:
Waarom zou je Haagse Stadspartij stemmen als je in Limburg woont.quote:
quote:
vond ik leukquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom zou je Haagse Stadspartij stemmen als je in Limburg woont.
Haha, was vorige keer die naam kwijt, nog best een tijdje gezocht. Omdat je 'm nu passt bespaar ik je hetquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waag eens bobbits te posten vuile lijer.
Wat lul je nou, dat smerig verstopt linkje was eergisteren ofzo, godse koude rilling over mijn lijf.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, was vorige keer die naam kwijt, nog best een tijdje gezocht. Omdat je 'm nu passt bespaar ik je het.
Raaskal lekker door ouwe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe eens normaal, geen stomme poezenUI.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe eens normaal, geen stomme poezenUI.
Ja, ik zat te zoeken op sea dit, catterpillar dat, weet niet meer hoe ik 'm vond, iig niet met 'bobbit'quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, dat smerig verstopt linkje was eergisteren ofzo, godse koude rilling over mijn lijf.
Die .gif is echt serieus het meest angstaanjagende ding dat ik ooit gezien heb in mijn leven, en ik heb toch anders heel wat vreemde dingen gezien op 4chan, maar dat ding spant de kroon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, ik zat te zoeken op sea dit, catterpillar dat, weet niet meer hoe ik 'm vond, iig niet met 'bobbit'![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die .gif is echt serieus het meest angstaanjagende ding dat ik ooit gezien heb in mijn leven, en ik heb toch anders heel wat vreemde dingen gezien op 4chan, maar dat ding spant de kroon.
Dat had ik dus de eerste paar keer met die kutplaatjes, letterlijk een half uur of langer de rillingen over m'n lijf + kippenvel en shitquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die .gif is echt serieus het meest angstaanjagende ding dat ik ooit gezien heb in mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |