Hahahaha vooral dat skinny veer lookin part sprak mij aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, ik had een keer toen ik home alone zo'n even grote spin in m'n woonkamer, maar die was zo'n hele skinny Veer-lookin' ass spin (alsnog ranzig). Kwam één van m'n matties op het idee om hem op de glazen tafel te leggen met een glazen kom erover, en hem kapot te stomen door er smoke in te blazen. Hij liep daarna fucking traag en alsof hij finaal in elkaar was geslagen
.
Dat heb ik eigenlijk ook wel, maar ik hou sowieso niet van insecten groter dan een mierquote:
Het blijft een uitkering.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Uitkering is er om je te voorzien van je levensbehoeften. Stufi is er om je lesgeld en schoolmateriaal mee te betalen.
Zo'n unit:quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha vooral dat skinny veer lookin part sprak mij aan.
Not really, maar als er ineens uit het niets zo'n monster voor me hangt schrik ik wel.quote:
Mier, np, Spin, np, Duizendpoot.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook wel, maar ik hou sowieso niet van insecten groter dan een mier.
inb4 een spin is geen insect.
En, wat heb je gestemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
Grwoon rij van dertig man bij stembureau
Wat mij betreft gooien ze de langstudeerboete er weer in.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja dat volk zit er altijd tussen, maar heb je geen flikker aan want als je je opleiding niet haalt mag je het terug dokken.
Zo'n meisje op m'n vorige opleiding zat al over de 22k aan schulden, en ook nog een keer der opleiding niet gehaaldmooie start op je leven.
Die zijn niet eng, zodra ze thick solid tight zijn wordt het vervelend.quote:
WEG ERMEEquote:
Ik wil jouw kat hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah die, die vreet mijn kat altijd op.
en ik jouw poesquote:
Da's gewoon vies, maar spinnen in m'n gezichtsveld zijn nasty as fuckquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I see what you did therequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je eerst met Golero vechten, die wou em ook al :$
quote:
ook net gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik al verteld![]()
Haagse stadspartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |