quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat om op te kluivenLihanboutje zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
ECHT JA TOEVALLIG WELquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, vandaag zeker ook weer """toevallig""" je scherm nog open staan![]()
![]()
?
In vergelijking met jou ben ik inderdaad een scharminkel. Verder ben ik gewoon normaal, gezond slank. Dank je.quote:
NY¿ niet in een of andere zuid-amerikaans landquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhUt9XStYpy4xbCWtD
Hero: Neighbor Uses House Ladder To Save A Life In 8 Stories NY Building From Fire Escape.. Firemen Arrived Late
Holy shit man, ain't gonna lie, spannend as fuck.
Gelijk zo weer altijd, dank je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ECHT JA TOEVALLIG WELWas nog van vanmiddag en scrollde iets omlaag toen het op die spin kwam, dan moet ik doorlezen en zo kwam ik bij deze post uit.
[..]
In vergelijking met jou ben ik inderdaad een scharminkel. Verder ben ik gewoon normaal, gezond slank. Dank je.
Bek dicht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
En Vas rot eens op met die kut UI van je man.
Wie hem kaatst he honnepon. Dat jij mij scharminkel noemt is net zo een belediging als dat ik jou dik zou noemenquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In vergelijking met jou ben ik inderdaad een scharminkel. Verder ben ik gewoon normaal, gezond slank. Dank je.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
En Vas rot eens op met die kut UI van je man.
yeahnoquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie hem kaatst he honnepon. Dat jij mij scharminkel noemt is net zo een belediging als dat ik jou dik zou noemen
En hoepel jij ook eens op met je gesar en gezeur altijd, onderontwikkeld racistisch kruipsel.quote:
Jaja, het is al goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ECHT JA TOEVALLIG WELWas nog van vanmiddag en scrollde iets omlaag toen het op die spin kwam, dan moet ik doorlezen en zo kwam ik bij deze post uit.
Sshhhh... ahhhhh.mp3quote:In vergelijking met jou ben ik inderdaad een scharminkel. Verder ben ik gewoon normaal, gezond slank. Dank je.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
onderontwikkeld racistisch kruipsel.
Haha sukkeltjequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jaja, het is al goed.
Kneusje.
[..]
Sshhhh... ahhhhh.mp3
okquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En hoepel jij ook eens op met je gesar en gezeur altijd, onderontwikkeld racistisch kruipsel.
mijn yoghurt ging over mn scherm na het zien van dat plaatjequote:
Je zegt het zelf hè, je blijft er ook telkens maar over doorgaan like I give a shit dan ga ik ook zulke reacties gevenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie hem kaatst he honnepon. Dat jij mij scharminkel noemt is net zo een belediging als dat ik jou dik zou noemen
Telkens maar over doorgaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zegt het zelf hè, je blijft er ook telkens maar over doorgaan like I give a shit dan ga ik ook zulke reacties geven
Ja, kom nou. Hoe vaak ben je wel niet op zulke reacties ingegaan? Pls veer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Telkens maar over doorgaanMens stfu en haal je hol eens leeg
jij hebt nog zijwieltjes, dus niet zo klagenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WGR / Aanrijding met andere fietser
Ze bestaan.. Mensen die niet kunnen fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |